Druga edycja targów Ekocuda online – kosmetyczne szaleństwo na Instagramie
Tym razem targi zgromadziły ponad 70 tysięcy fanów naturalnej pielęgnacji! W ramach wydarzenia na Instagramie odbył się również tydzień ekspercki, podczas którego uczestnicy mogli uzyskać wiedzę od ekspertów na temat pielęgnacji i kosmetyków. Jak podkreślają organizatorzy, efekty wydarzenia przerosły ich najśmielsze oczekiwania.
Pomysł na zorganizowanie targów w wersji online narodził się, gdy wydarzenia stacjonarne musiały zostać odwołane z powodu koronawirusa. Organizatorzy zdając sobie sprawę z tego, że wierni fani od dawna wyczekiwali wiosennych Ekocudów, wiedzieli, że nie mogą ich zawieść!
- Szukając rozwiązania w tej trudnej dla wszystkich sytuacji, wpadliśmy na pomysł zorganizowania targów online. Każda odsłona wydarzenia w wersji stacjonarnej przyciągała tłumy miłośników naturalnych kosmetyków, czuliśmy, że nie możemy po prostu odwołać wydarzenia! Tak więc pierwsza internetowa edycja, choć zorganizowana dość spontanicznie, to okazała się prawdziwym hitem! Zachęceni sukcesem pierwszej edycji zdecydowaliśmy, że warto kontynuować pomysł targów online. Druga odsłona wydarzenia odbyła się z jeszcze większym rozmachem! - mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka marki i organizatorka Ekocudów.
Podczas czerwcowych targów swoją ofertę przedstawiło aż 113 marek kosmetycznych, a ich przekaz wyświetlono ponad 1,7 mln razy! Każda z firm przygotowała na tę okazję specjalne oferty i promocje. Organizatorzy podkreślają również, że istotnym celem Ekocudów online było wsparcie przedsiębiorców, dla których czas epidemii okazał się wyjątkowo trudny. To doskonały przykład na to, że również w biznesie można i warto wzajemnie się wspierać. Dzięki temu wystawcy dostali platformę do zaprezentowania swojej oferty, a uczestnicy zyskali szeroki wybór najlepszych naturalnych produktów.
Wokół Ekocudów powstała cała społeczność osób, które poszukują nowych kosmetyków, lubią dzielić się swoją wiedzą i wymieniać doświadczeniami z innymi. Fani Ekocudów podczas każdej edycji podkreślali, jak ważna jest dla nich możliwość spotkania się z innymi osobami o podobnych zainteresowaniach, a także z producentami kosmetyków, od których mogli czerpać wiedzę. Z myślą o tej społeczności powstał tydzień ekspercki, w ramach którego odbyło się 10 live’ów z ekspertami.
- Podczas live’ów z ekspertami zaobserwowaliśmy bardzo duże zaangażowanie naszej ekocudownej społeczności. Uczestnicy zadawali pytania, dzielili się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami, a eksperci zapewnili dużą dawkę merytorycznej wiedzy. Wiedzieliśmy, jak ważna dla fanów Ekocudów jest możliwość kontaktu z wystawcami i innymi miłośnikami naturalnej pielęgnacji, dlatego tak zależało nam na znalezieniu formy, która będzie to umożliwiać. Instagram okazał się do tego idealnym miejscem. - podkreśla Zuzanna Mierzejewska.
Dla tych, którzy przegapili live’y – nic straconego – wciąż można obejrzeć je na Instagramie Ekocudów i skorzystać z wiedzy ekspertów.
Sukces internetowych edycji Ekocudów pokazuje, że zapotrzebowanie na tego typu wydarzenia jest ogromne. Pomimo trudności warto więc pójść za przykładem organizatorów tych targów i zamiast poddawać się – szukać nowych rozwiązań.
PATRONI MEDIALNI:
Radio ESKA, Gazeta Wyborcza Poznań, Kobieta.pl, TrustedCosmetics.pl, Ekologia.pl, Element Żeński, joga-joga.pl, PINK MINK Studio, Natalia Siwiec / Nathsiw, Biokurier.pl, WIZAZ.pl, Polki.pl, Imperium Kobiet, Law Business Quality, Inspirantka.pl, Ulica ekologiczna, Czytamy etykiety, Wirtualne Kosmetyki, Samo Zdrowie, Trendy Art of Living, Stowarzyszenie Kosmetyki Bez Okrucieństwa, magazyn Dobra Mama, magazyn E!stilo, V mag, Kliknij w zdrowie, Codzienny Poznań, Nasz Głos Poznański, Dobre Zielsko, Sukces po poznańsku, lepszypoznan.pl, poznews.pl, Wielki kufer, Miasto Dzieci, My3Miasto.pl, Mamy Mamom, Magazyn Kobiet, Pakamera beauty, Example, Ecoportal.com.pl, Tygrysy Biznesu, Informator Stolicy, VIP Styl, naturalnabogini.pl, magazyn Holistic Health.
Więcej informacji:
www.ekocuda.com
www.facebook.com/ekocudacom
www.instagram.com/ekocuda
www.linkedin.com/company/ekocuda.com
III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM.
Nowość: Odżywczy zastrzyk nawilżenia z NOWĄ mgiełką Cantu
Premiera Glamry: Nowa Jakość w Świecie Profesjonalnych Kosmetyków Fryzjerskich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.