Druga edycja targów Ekocuda online – kosmetyczne szaleństwo na Instagramie
Tym razem targi zgromadziły ponad 70 tysięcy fanów naturalnej pielęgnacji! W ramach wydarzenia na Instagramie odbył się również tydzień ekspercki, podczas którego uczestnicy mogli uzyskać wiedzę od ekspertów na temat pielęgnacji i kosmetyków. Jak podkreślają organizatorzy, efekty wydarzenia przerosły ich najśmielsze oczekiwania.
Pomysł na zorganizowanie targów w wersji online narodził się, gdy wydarzenia stacjonarne musiały zostać odwołane z powodu koronawirusa. Organizatorzy zdając sobie sprawę z tego, że wierni fani od dawna wyczekiwali wiosennych Ekocudów, wiedzieli, że nie mogą ich zawieść!
- Szukając rozwiązania w tej trudnej dla wszystkich sytuacji, wpadliśmy na pomysł zorganizowania targów online. Każda odsłona wydarzenia w wersji stacjonarnej przyciągała tłumy miłośników naturalnych kosmetyków, czuliśmy, że nie możemy po prostu odwołać wydarzenia! Tak więc pierwsza internetowa edycja, choć zorganizowana dość spontanicznie, to okazała się prawdziwym hitem! Zachęceni sukcesem pierwszej edycji zdecydowaliśmy, że warto kontynuować pomysł targów online. Druga odsłona wydarzenia odbyła się z jeszcze większym rozmachem! - mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka marki i organizatorka Ekocudów.
Podczas czerwcowych targów swoją ofertę przedstawiło aż 113 marek kosmetycznych, a ich przekaz wyświetlono ponad 1,7 mln razy! Każda z firm przygotowała na tę okazję specjalne oferty i promocje. Organizatorzy podkreślają również, że istotnym celem Ekocudów online było wsparcie przedsiębiorców, dla których czas epidemii okazał się wyjątkowo trudny. To doskonały przykład na to, że również w biznesie można i warto wzajemnie się wspierać. Dzięki temu wystawcy dostali platformę do zaprezentowania swojej oferty, a uczestnicy zyskali szeroki wybór najlepszych naturalnych produktów.
Wokół Ekocudów powstała cała społeczność osób, które poszukują nowych kosmetyków, lubią dzielić się swoją wiedzą i wymieniać doświadczeniami z innymi. Fani Ekocudów podczas każdej edycji podkreślali, jak ważna jest dla nich możliwość spotkania się z innymi osobami o podobnych zainteresowaniach, a także z producentami kosmetyków, od których mogli czerpać wiedzę. Z myślą o tej społeczności powstał tydzień ekspercki, w ramach którego odbyło się 10 live’ów z ekspertami.
- Podczas live’ów z ekspertami zaobserwowaliśmy bardzo duże zaangażowanie naszej ekocudownej społeczności. Uczestnicy zadawali pytania, dzielili się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami, a eksperci zapewnili dużą dawkę merytorycznej wiedzy. Wiedzieliśmy, jak ważna dla fanów Ekocudów jest możliwość kontaktu z wystawcami i innymi miłośnikami naturalnej pielęgnacji, dlatego tak zależało nam na znalezieniu formy, która będzie to umożliwiać. Instagram okazał się do tego idealnym miejscem. - podkreśla Zuzanna Mierzejewska.
Dla tych, którzy przegapili live’y – nic straconego – wciąż można obejrzeć je na Instagramie Ekocudów i skorzystać z wiedzy ekspertów.
Sukces internetowych edycji Ekocudów pokazuje, że zapotrzebowanie na tego typu wydarzenia jest ogromne. Pomimo trudności warto więc pójść za przykładem organizatorów tych targów i zamiast poddawać się – szukać nowych rozwiązań.
PATRONI MEDIALNI:
Radio ESKA, Gazeta Wyborcza Poznań, Kobieta.pl, TrustedCosmetics.pl, Ekologia.pl, Element Żeński, joga-joga.pl, PINK MINK Studio, Natalia Siwiec / Nathsiw, Biokurier.pl, WIZAZ.pl, Polki.pl, Imperium Kobiet, Law Business Quality, Inspirantka.pl, Ulica ekologiczna, Czytamy etykiety, Wirtualne Kosmetyki, Samo Zdrowie, Trendy Art of Living, Stowarzyszenie Kosmetyki Bez Okrucieństwa, magazyn Dobra Mama, magazyn E!stilo, V mag, Kliknij w zdrowie, Codzienny Poznań, Nasz Głos Poznański, Dobre Zielsko, Sukces po poznańsku, lepszypoznan.pl, poznews.pl, Wielki kufer, Miasto Dzieci, My3Miasto.pl, Mamy Mamom, Magazyn Kobiet, Pakamera beauty, Example, Ecoportal.com.pl, Tygrysy Biznesu, Informator Stolicy, VIP Styl, naturalnabogini.pl, magazyn Holistic Health.
Więcej informacji:
www.ekocuda.com
www.facebook.com/ekocudacom
www.instagram.com/ekocuda
www.linkedin.com/company/ekocuda.com

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.