Komunikaty PR

„Duży wywiad z Łukaszem Fabiańskim” tylko w Viaplay!

2024-04-19  |  08:00

- Artur Boruc? Osobowość. Jerzy Dudek? Inspiracja. Wojciech Szczęsny? On to ma - Łukasz Fabiański nie zastanawia się długo zapytany o pierwsze skojarzenia z najlepszymi polskimi bramkarzami ostatnich lat. Wymieniona trójka to wybitni reprezentanci Polski, a bohatera najnowszej produkcji redakcji Viaplay Sport Polska również śmiało można zaliczyć do tego grona. Fabiański ma na swoim koncie 57 występów w trykocie z orłem na piersi. W trakcie swojej dwudziestoletniej kariery bronił barw Legii Warszawa, Arsenalu, Swansea oraz West Hamu, w którym z sukcesami występuje do dzisiaj. W szczerej rozmowie z Piotrem Żelaznym popularny ‘Fabian’ jak zawsze jest konkretny i nie unika odpowiedzi na trudne pytania. „Duży wywiad z Łukaszem Fabiańskim” jest już dostępny tylko w Viaplay!   

 

Podczas wywiadu z Łukaszem Fabiańskim dziennikarz i ekspert redakcji Viaplay Piotr Żelazny nie obawiał się dotykać trudnych tematów. Znakomity golkiper odpowiadał na kolejne pytania z wrodzoną szczerością, inteligencją i poczuciem humoru, czego efektem jest pasjonująca rozmowa o współczesnym futbolu, zarówno w wydaniu klubowym, jak i reprezentacyjnym.

 

Nie mogło zabraknąć tematu rywalizacji z innymi bramkarzami, a przede wszystkim z  Wojciechem Szczęsnym w reprezentacji Polski i Arsenalu. - Wiem, że wiele się mówi o naszej rywalizacji z Wojtkiem, ale czy to było trudne? No nie. To było fajne, bo było napędzające, nakręcające. Chciałbym zaznaczyć, że to nigdy nie zeszło na jakiś niefajny plan - zdecydowanie podkreślił Fabiański. Podzielił się też ciekawą i zabawną historią, kiedy podczas niedawnego, krótkiego urlopu zupełnie przypadkowo odpoczywał wraz z rodziną w tym samym miejscu, gdzie żona Szczęsnego wraz z bliskimi. Nie potrzeba było dużo czasu, aby synowie obu bramkarzy, Jan Fabiański i Liam Szczęsny, wspólnie zaczęli kopać piłkę. - Najwyraźniej rywalizacja Fabiański kontra Szczęsny nigdy się nie kończy - śmieje się ‘Fabian’.

 

Jak zmieniała się piłka nożna na przestrzeni ostatnich dwóch dekad? Jak wypada porównanie szatni reprezentacji Polski z czasów jego debiutu z obecną sytuacją? Jakie znaczenie dla zawodowego sportowca ma współpraca z psychologiem? Jak wyglądał przeskok z polskiej Ekstraklasy do Premier League? Czy wraca myślami do udanego dla Biało-czerwonych Euro 2016 oraz przegranego mundialu w Rosji? Czy czuje się bardziej Kanonierem, Łabędziem czy Młotem? Odpowiedzi na te i wiele innych arcyciekawych pytań tylko w obszernym wywiadzie z Łukaszem Fabiańskim. Rozmowa jest już dostępna wyłącznie w serwisie streamingowym Viaplay.

 

- Łukasz Fabiański to nie tylko znakomity bramkarz, który w wieku 38 lat z powodzeniem broni barw czołowego klubu Premier League. To także świetny, inteligetny rozmówca, który potrafi w szczery i zniuansowany sposób spojrzeć na swoją karierę - mówi Piotr Żelazny, producent i autor wywiadu. - Cieszę się, że udało nam się zrealizować tę rozmowę, bo ‘Fabian’ nie boi się szczerze odpowiadać także na trudne pytania, dotyczące choćby frustracji wynikających z siedzenia na ławce, jak i tych odnoszących się do jego przyszłości jako piłkarza.

 

Producentem i autorem ‘Dużego wywiadu z Łukaszem Fabiańskim’ jest Piotr Żelazny. Za montaż odpowiada Grzegorz Grabowiec, autorem zdjęć jest Bartosz Bednarczyk. Najnowsza produkcja Viaplay Sport Polska powstała we współpracy z PLP (Premier League Productions).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.