„Duży wywiad z Łukaszem Fabiańskim” tylko w Viaplay!
Publicis
Wołoska
02-583 Warszawa
malgorzata.urbas|publicis-consultants.com| |malgorzata.urbas|publicis-consultants.com
882140108
https://www.publicisgroupe.com/en/splash-en
- Artur Boruc? Osobowość. Jerzy Dudek? Inspiracja. Wojciech Szczęsny? On to ma - Łukasz Fabiański nie zastanawia się długo zapytany o pierwsze skojarzenia z najlepszymi polskimi bramkarzami ostatnich lat. Wymieniona trójka to wybitni reprezentanci Polski, a bohatera najnowszej produkcji redakcji Viaplay Sport Polska również śmiało można zaliczyć do tego grona. Fabiański ma na swoim koncie 57 występów w trykocie z orłem na piersi. W trakcie swojej dwudziestoletniej kariery bronił barw Legii Warszawa, Arsenalu, Swansea oraz West Hamu, w którym z sukcesami występuje do dzisiaj. W szczerej rozmowie z Piotrem Żelaznym popularny ‘Fabian’ jak zawsze jest konkretny i nie unika odpowiedzi na trudne pytania. „Duży wywiad z Łukaszem Fabiańskim” jest już dostępny tylko w Viaplay!
Podczas wywiadu z Łukaszem Fabiańskim dziennikarz i ekspert redakcji Viaplay Piotr Żelazny nie obawiał się dotykać trudnych tematów. Znakomity golkiper odpowiadał na kolejne pytania z wrodzoną szczerością, inteligencją i poczuciem humoru, czego efektem jest pasjonująca rozmowa o współczesnym futbolu, zarówno w wydaniu klubowym, jak i reprezentacyjnym.
Nie mogło zabraknąć tematu rywalizacji z innymi bramkarzami, a przede wszystkim z Wojciechem Szczęsnym w reprezentacji Polski i Arsenalu. - Wiem, że wiele się mówi o naszej rywalizacji z Wojtkiem, ale czy to było trudne? No nie. To było fajne, bo było napędzające, nakręcające. Chciałbym zaznaczyć, że to nigdy nie zeszło na jakiś niefajny plan - zdecydowanie podkreślił Fabiański. Podzielił się też ciekawą i zabawną historią, kiedy podczas niedawnego, krótkiego urlopu zupełnie przypadkowo odpoczywał wraz z rodziną w tym samym miejscu, gdzie żona Szczęsnego wraz z bliskimi. Nie potrzeba było dużo czasu, aby synowie obu bramkarzy, Jan Fabiański i Liam Szczęsny, wspólnie zaczęli kopać piłkę. - Najwyraźniej rywalizacja Fabiański kontra Szczęsny nigdy się nie kończy - śmieje się ‘Fabian’.
Jak zmieniała się piłka nożna na przestrzeni ostatnich dwóch dekad? Jak wypada porównanie szatni reprezentacji Polski z czasów jego debiutu z obecną sytuacją? Jakie znaczenie dla zawodowego sportowca ma współpraca z psychologiem? Jak wyglądał przeskok z polskiej Ekstraklasy do Premier League? Czy wraca myślami do udanego dla Biało-czerwonych Euro 2016 oraz przegranego mundialu w Rosji? Czy czuje się bardziej Kanonierem, Łabędziem czy Młotem? Odpowiedzi na te i wiele innych arcyciekawych pytań tylko w obszernym wywiadzie z Łukaszem Fabiańskim. Rozmowa jest już dostępna wyłącznie w serwisie streamingowym Viaplay.
- Łukasz Fabiański to nie tylko znakomity bramkarz, który w wieku 38 lat z powodzeniem broni barw czołowego klubu Premier League. To także świetny, inteligetny rozmówca, który potrafi w szczery i zniuansowany sposób spojrzeć na swoją karierę - mówi Piotr Żelazny, producent i autor wywiadu. - Cieszę się, że udało nam się zrealizować tę rozmowę, bo ‘Fabian’ nie boi się szczerze odpowiadać także na trudne pytania, dotyczące choćby frustracji wynikających z siedzenia na ławce, jak i tych odnoszących się do jego przyszłości jako piłkarza.
Producentem i autorem ‘Dużego wywiadu z Łukaszem Fabiańskim’ jest Piotr Żelazny. Za montaż odpowiada Grzegorz Grabowiec, autorem zdjęć jest Bartosz Bednarczyk. Najnowsza produkcja Viaplay Sport Polska powstała we współpracy z PLP (Premier League Productions).
![Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę? Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1940957664,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę?
![Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki](/files/_uploaded/glownekonf_1022839277,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki
![ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu](/files/_uploaded/glownekonf_1577866835,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.