Komunikaty PR

„Duży wywiad z Łukaszem Fabiańskim” tylko w Viaplay!

2024-04-19  |  08:00

- Artur Boruc? Osobowość. Jerzy Dudek? Inspiracja. Wojciech Szczęsny? On to ma - Łukasz Fabiański nie zastanawia się długo zapytany o pierwsze skojarzenia z najlepszymi polskimi bramkarzami ostatnich lat. Wymieniona trójka to wybitni reprezentanci Polski, a bohatera najnowszej produkcji redakcji Viaplay Sport Polska również śmiało można zaliczyć do tego grona. Fabiański ma na swoim koncie 57 występów w trykocie z orłem na piersi. W trakcie swojej dwudziestoletniej kariery bronił barw Legii Warszawa, Arsenalu, Swansea oraz West Hamu, w którym z sukcesami występuje do dzisiaj. W szczerej rozmowie z Piotrem Żelaznym popularny ‘Fabian’ jak zawsze jest konkretny i nie unika odpowiedzi na trudne pytania. „Duży wywiad z Łukaszem Fabiańskim” jest już dostępny tylko w Viaplay!   

 

Podczas wywiadu z Łukaszem Fabiańskim dziennikarz i ekspert redakcji Viaplay Piotr Żelazny nie obawiał się dotykać trudnych tematów. Znakomity golkiper odpowiadał na kolejne pytania z wrodzoną szczerością, inteligencją i poczuciem humoru, czego efektem jest pasjonująca rozmowa o współczesnym futbolu, zarówno w wydaniu klubowym, jak i reprezentacyjnym.

 

Nie mogło zabraknąć tematu rywalizacji z innymi bramkarzami, a przede wszystkim z  Wojciechem Szczęsnym w reprezentacji Polski i Arsenalu. - Wiem, że wiele się mówi o naszej rywalizacji z Wojtkiem, ale czy to było trudne? No nie. To było fajne, bo było napędzające, nakręcające. Chciałbym zaznaczyć, że to nigdy nie zeszło na jakiś niefajny plan - zdecydowanie podkreślił Fabiański. Podzielił się też ciekawą i zabawną historią, kiedy podczas niedawnego, krótkiego urlopu zupełnie przypadkowo odpoczywał wraz z rodziną w tym samym miejscu, gdzie żona Szczęsnego wraz z bliskimi. Nie potrzeba było dużo czasu, aby synowie obu bramkarzy, Jan Fabiański i Liam Szczęsny, wspólnie zaczęli kopać piłkę. - Najwyraźniej rywalizacja Fabiański kontra Szczęsny nigdy się nie kończy - śmieje się ‘Fabian’.

 

Jak zmieniała się piłka nożna na przestrzeni ostatnich dwóch dekad? Jak wypada porównanie szatni reprezentacji Polski z czasów jego debiutu z obecną sytuacją? Jakie znaczenie dla zawodowego sportowca ma współpraca z psychologiem? Jak wyglądał przeskok z polskiej Ekstraklasy do Premier League? Czy wraca myślami do udanego dla Biało-czerwonych Euro 2016 oraz przegranego mundialu w Rosji? Czy czuje się bardziej Kanonierem, Łabędziem czy Młotem? Odpowiedzi na te i wiele innych arcyciekawych pytań tylko w obszernym wywiadzie z Łukaszem Fabiańskim. Rozmowa jest już dostępna wyłącznie w serwisie streamingowym Viaplay.

 

- Łukasz Fabiański to nie tylko znakomity bramkarz, który w wieku 38 lat z powodzeniem broni barw czołowego klubu Premier League. To także świetny, inteligetny rozmówca, który potrafi w szczery i zniuansowany sposób spojrzeć na swoją karierę - mówi Piotr Żelazny, producent i autor wywiadu. - Cieszę się, że udało nam się zrealizować tę rozmowę, bo ‘Fabian’ nie boi się szczerze odpowiadać także na trudne pytania, dotyczące choćby frustracji wynikających z siedzenia na ławce, jak i tych odnoszących się do jego przyszłości jako piłkarza.

 

Producentem i autorem ‘Dużego wywiadu z Łukaszem Fabiańskim’ jest Piotr Żelazny. Za montaż odpowiada Grzegorz Grabowiec, autorem zdjęć jest Bartosz Bednarczyk. Najnowsza produkcja Viaplay Sport Polska powstała we współpracy z PLP (Premier League Productions).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę? Biuro prasowe
2024-07-23 | 10:00

Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę?

Polacy zdają sobie sprawę ze znaczenia aktywności fizycznej, jednak mimo to większość z nas nie spełnia zaleceń WHO w tym zakresie. Co ciekawe, powodem nie zawsze jest brak czasu, a
Sport Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki
2024-07-22 | 12:00

Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki

Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze
Sport ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu
2024-07-17 | 13:30

ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu

Warszawa, obok stolicy Nigerii Lagos, jest jednym z dwóch miast na świecie zaangażowanych w projekt Running For Clean Air. Głównym celem inicjatywy prowadzonej przez World

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.