Dwie nowości w Magnolia Park: salony Homla i Dante
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
W Magnolia Park we Wrocławiu otworzyły się dwa nowe sklepy: Homla z produktami wyposażenia i aranżacji wnętrz oraz Dante z ubraniami wielu światowych marek. Magnolia Park zapewnia pełne bezpieczeństwo korzystania z centrum. Potwierdzeniem jest certyfikat SafeGuard.
Homla oferuje artykuły wyposażenia oraz aranżacji wnętrz. O jej popularności w Polsce świadczy liczba sklepów stacjonarnych, których – włącznie z najnowszym we Wrocławiu – jest 34. – Lubiana i ceniona marka rozwija działalność w Polsce dopiero od kilku lat, ale robi to w szybkim tempie. Cieszymy się, że kolejny krok stawia w naszym centrum – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park. – Nowy sklep z pewnością spodoba się wszystkim osobom, które cenią wyjątkowy design połączony z funkcjonalnością i atrakcyjną ceną – dodaje.
Moda na wnętrza w stylu boho
W najnowszym salonie, obok podstawowego asortymentu, zaprezentowana jest nowa kolekcja na wiosnę i lato 2021. – BOHO to kolekcja inspirowana tradycyjnymi kolorami, nadrukami i materiałami kojarzącymi się z tą estetyką. Kolekcja została stworzona tak, aby móc wystylizować całe mieszkanie w tym stylu lub wykorzystać jedynie dodatki do wprowadzenia do wnętrza odrobiny klimatu etno – mówi Kinga Filipiak, marketing manager Homla.
W nowej kolekcji są produkty do salonu, sypialni, kuchni, a nawet do domowej strefy biurowej. BOHO to jednak nie wszystko, co marka przygotowała specjalnie na otwarcie w Magnolia Park. Na klientów czeka wyjątkowa niespodzianka w postaci rabatu -20% na wszystkie produkty dostępne w salonie (z wyłączeniem produktów dostępnych w ramach ZŁAP OKAZJĘ).
Homla znajduje się na parterze Magnolia Park, naprzeciwko sklepu Jack Wolfskin i obok biura podróży TUI. Jest to kolejny sklep w centrum oferujący elementy wyposażenia wnętrz. Pozostałe to: Castorama, Duka, Home&You, Komfort, TK Maxx, Tchibo oraz Zara Home.
Druga nowość – Dante
Drugim nowo otwartym sklepem w Magnolia Park jest Dante. To salon odzieżowy z damskimi i męskimi markami premium. Oferuje starannie wyselekcjonowane i najbardziej pożądane kolekcje znanych projektantów, takich jak: Elisabetta Franchi, Versace Jeans Couture, Dsquared2, One TeaSpoon, Emporio Armani, Mystique Beach. – Duże wrażenie, oprócz asortymentu, robi komfortowa przestrzeń. Do dyspozycji klientów jest profesjonalna obsługa, która doradzi i pomoże w wyborze – mówi Joanna Sawośko-Duda. – Jesteśmy przekonani, że taki sklep spodoba się naszym klientom. Zainteresowanie produktami premium rośnie, więc takie salony są potrzebne, szczególnie w kategorii odzieży. Bardzo cieszymy się, że Dante dołączył do grona naszych najemców – dodaje.
Wśród marek uwagę przykuwa Mystique Beach. Ta polska marka z siedzibą w Dubaju zdobyła uznanie nowym spojrzeniem na modę plażową. Flagowym produktem są kimona plażowe z szyfonu ze wzorzystymi nadrukami i cekinowym wykończeniem, które mogą być noszone nawet na co dzień. Na wyróżnienie zasługują także powszechnie znane marki z Włoch, których ubrania są popularne na całym świecie, oraz marka z Australii, której szlagierami są postrzępione spodenki dżinsowe w rockowym stylu i damskie dżinsy w różnych kolorach.
Nowo otwarty Dante to drugi salon tej marki w Polsce. W Magnolia Park zajął miejsce na parterze, obok Geox. Wielkość nowego sklepu to 158 mkw.
Bezpieczne zakupy w Magnolia Park
Magnolia Park zapewnia klientom w pełni bezpieczne warunki korzystania z centrum. Świadczy o tym otrzymany w ubiegłym roku certyfikat SafeGuard, ponownie poświadczony i zaktualizowany pod koniec kwietnia. To odznaczenie jest potwierdzeniem działania zgodnie z wymaganiami prawnymi i wytycznymi władz sanitarnych. – Niezmiennie najważniejsze jest dla nas bezpieczeństwo klientów i pracowników, dlatego na tym najmocniej koncentrujemy swoją uwagę. Dokładamy wszelkich starań, by wszyscy czuli się w naszym centrum komfortowo i bezpiecznie – mówi Joanna Sawośko-Duda.
W całym centrum ciągle obowiązują jasno określone zasady bezpieczeństwa: zasłanianie ust i nosa, dezynfekcja i zachowywanie dystansu. W Punkcie Informacyjnym można dostać bezpłatne maseczki i rękawiczki. Pojemniki z płynem do dezynfekcji rozmieszczone są w całym centrum. Elementy infrastruktury wspólnej, często dotykane, są regularnie dezynfekowane. Tam, gdzie to możliwe, wejścia i wyjścia zostały rozdzielone w sposób umożliwiający komunikację jednokierunkową.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić
Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.
Farmacja
E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.
Inwestycje
Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.