Dwie nowości w Magnolia Park: salony Homla i Dante
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
W Magnolia Park we Wrocławiu otworzyły się dwa nowe sklepy: Homla z produktami wyposażenia i aranżacji wnętrz oraz Dante z ubraniami wielu światowych marek. Magnolia Park zapewnia pełne bezpieczeństwo korzystania z centrum. Potwierdzeniem jest certyfikat SafeGuard.
Homla oferuje artykuły wyposażenia oraz aranżacji wnętrz. O jej popularności w Polsce świadczy liczba sklepów stacjonarnych, których – włącznie z najnowszym we Wrocławiu – jest 34. – Lubiana i ceniona marka rozwija działalność w Polsce dopiero od kilku lat, ale robi to w szybkim tempie. Cieszymy się, że kolejny krok stawia w naszym centrum – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park. – Nowy sklep z pewnością spodoba się wszystkim osobom, które cenią wyjątkowy design połączony z funkcjonalnością i atrakcyjną ceną – dodaje.
Moda na wnętrza w stylu boho
W najnowszym salonie, obok podstawowego asortymentu, zaprezentowana jest nowa kolekcja na wiosnę i lato 2021. – BOHO to kolekcja inspirowana tradycyjnymi kolorami, nadrukami i materiałami kojarzącymi się z tą estetyką. Kolekcja została stworzona tak, aby móc wystylizować całe mieszkanie w tym stylu lub wykorzystać jedynie dodatki do wprowadzenia do wnętrza odrobiny klimatu etno – mówi Kinga Filipiak, marketing manager Homla.
W nowej kolekcji są produkty do salonu, sypialni, kuchni, a nawet do domowej strefy biurowej. BOHO to jednak nie wszystko, co marka przygotowała specjalnie na otwarcie w Magnolia Park. Na klientów czeka wyjątkowa niespodzianka w postaci rabatu -20% na wszystkie produkty dostępne w salonie (z wyłączeniem produktów dostępnych w ramach ZŁAP OKAZJĘ).
Homla znajduje się na parterze Magnolia Park, naprzeciwko sklepu Jack Wolfskin i obok biura podróży TUI. Jest to kolejny sklep w centrum oferujący elementy wyposażenia wnętrz. Pozostałe to: Castorama, Duka, Home&You, Komfort, TK Maxx, Tchibo oraz Zara Home.
Druga nowość – Dante
Drugim nowo otwartym sklepem w Magnolia Park jest Dante. To salon odzieżowy z damskimi i męskimi markami premium. Oferuje starannie wyselekcjonowane i najbardziej pożądane kolekcje znanych projektantów, takich jak: Elisabetta Franchi, Versace Jeans Couture, Dsquared2, One TeaSpoon, Emporio Armani, Mystique Beach. – Duże wrażenie, oprócz asortymentu, robi komfortowa przestrzeń. Do dyspozycji klientów jest profesjonalna obsługa, która doradzi i pomoże w wyborze – mówi Joanna Sawośko-Duda. – Jesteśmy przekonani, że taki sklep spodoba się naszym klientom. Zainteresowanie produktami premium rośnie, więc takie salony są potrzebne, szczególnie w kategorii odzieży. Bardzo cieszymy się, że Dante dołączył do grona naszych najemców – dodaje.
Wśród marek uwagę przykuwa Mystique Beach. Ta polska marka z siedzibą w Dubaju zdobyła uznanie nowym spojrzeniem na modę plażową. Flagowym produktem są kimona plażowe z szyfonu ze wzorzystymi nadrukami i cekinowym wykończeniem, które mogą być noszone nawet na co dzień. Na wyróżnienie zasługują także powszechnie znane marki z Włoch, których ubrania są popularne na całym świecie, oraz marka z Australii, której szlagierami są postrzępione spodenki dżinsowe w rockowym stylu i damskie dżinsy w różnych kolorach.
Nowo otwarty Dante to drugi salon tej marki w Polsce. W Magnolia Park zajął miejsce na parterze, obok Geox. Wielkość nowego sklepu to 158 mkw.
Bezpieczne zakupy w Magnolia Park
Magnolia Park zapewnia klientom w pełni bezpieczne warunki korzystania z centrum. Świadczy o tym otrzymany w ubiegłym roku certyfikat SafeGuard, ponownie poświadczony i zaktualizowany pod koniec kwietnia. To odznaczenie jest potwierdzeniem działania zgodnie z wymaganiami prawnymi i wytycznymi władz sanitarnych. – Niezmiennie najważniejsze jest dla nas bezpieczeństwo klientów i pracowników, dlatego na tym najmocniej koncentrujemy swoją uwagę. Dokładamy wszelkich starań, by wszyscy czuli się w naszym centrum komfortowo i bezpiecznie – mówi Joanna Sawośko-Duda.
W całym centrum ciągle obowiązują jasno określone zasady bezpieczeństwa: zasłanianie ust i nosa, dezynfekcja i zachowywanie dystansu. W Punkcie Informacyjnym można dostać bezpłatne maseczki i rękawiczki. Pojemniki z płynem do dezynfekcji rozmieszczone są w całym centrum. Elementy infrastruktury wspólnej, często dotykane, są regularnie dezynfekowane. Tam, gdzie to możliwe, wejścia i wyjścia zostały rozdzielone w sposób umożliwiający komunikację jednokierunkową.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.