Komunikaty PR

Dwie nowości w Magnolia Park: salony Homla i Dante

2021-05-05  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

W Magnolia Park we Wrocławiu otworzyły się dwa nowe sklepy: Homla z produktami wyposażenia i aranżacji wnętrz oraz Dante z ubraniami wielu światowych marek. Magnolia Park zapewnia pełne bezpieczeństwo korzystania z centrum. Potwierdzeniem jest certyfikat SafeGuard.

Homla oferuje artykuły wyposażenia oraz aranżacji wnętrz. O jej popularności w Polsce świadczy liczba sklepów stacjonarnych, których – włącznie z najnowszym we Wrocławiu – jest 34. – Lubiana i ceniona marka rozwija działalność w Polsce dopiero od kilku lat, ale robi to w szybkim tempie. Cieszymy się, że kolejny krok stawia w naszym centrum – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park. – Nowy sklep z pewnością spodoba się wszystkim osobom, które cenią wyjątkowy design połączony z funkcjonalnością i atrakcyjną ceną – dodaje.

Moda na wnętrza w stylu boho

W najnowszym salonie, obok podstawowego asortymentu, zaprezentowana jest nowa kolekcja na wiosnę i lato 2021. – BOHO to kolekcja inspirowana tradycyjnymi kolorami, nadrukami i materiałami kojarzącymi się z tą estetyką. Kolekcja została stworzona tak, aby móc wystylizować całe mieszkanie w tym stylu lub wykorzystać jedynie dodatki do wprowadzenia do wnętrza odrobiny klimatu etno – mówi Kinga Filipiak, marketing manager Homla.

W nowej kolekcji są produkty do salonu, sypialni, kuchni, a nawet do domowej strefy biurowej. BOHO to jednak nie wszystko, co marka przygotowała specjalnie na otwarcie w Magnolia Park. Na klientów czeka wyjątkowa niespodzianka w postaci rabatu -20% na wszystkie produkty dostępne w salonie (z wyłączeniem produktów dostępnych w ramach ZŁAP OKAZJĘ).

Homla znajduje się na parterze Magnolia Park, naprzeciwko sklepu Jack Wolfskin i obok biura podróży TUI. Jest to kolejny sklep w centrum oferujący elementy wyposażenia wnętrz. Pozostałe to: Castorama, Duka, Home&You, Komfort, TK Maxx, Tchibo oraz Zara Home.

Druga nowość – Dante

Drugim nowo otwartym sklepem w Magnolia Park jest Dante. To salon odzieżowy z damskimi i męskimi markami premium. Oferuje starannie wyselekcjonowane i najbardziej pożądane kolekcje znanych projektantów, takich jak: Elisabetta Franchi, Versace Jeans Couture, Dsquared2, One TeaSpoon, Emporio Armani, Mystique Beach. – Duże wrażenie, oprócz asortymentu, robi komfortowa przestrzeń. Do dyspozycji klientów jest profesjonalna obsługa, która doradzi i pomoże w wyborze – mówi Joanna Sawośko-Duda. – Jesteśmy przekonani, że taki sklep spodoba się naszym klientom. Zainteresowanie produktami premium rośnie, więc takie salony są potrzebne, szczególnie w kategorii odzieży. Bardzo cieszymy się, że Dante dołączył do grona naszych najemców – dodaje.

Wśród marek uwagę przykuwa Mystique Beach. Ta polska marka z siedzibą w Dubaju zdobyła uznanie nowym spojrzeniem na modę plażową. Flagowym produktem są kimona plażowe z szyfonu ze wzorzystymi nadrukami i cekinowym wykończeniem, które mogą być noszone nawet na co dzień. Na wyróżnienie zasługują także powszechnie znane marki z Włoch, których ubrania są popularne na całym świecie, oraz marka z Australii, której szlagierami są postrzępione spodenki dżinsowe w rockowym stylu i damskie dżinsy w różnych kolorach.

Nowo otwarty Dante to drugi salon tej marki w Polsce. W Magnolia Park zajął miejsce na parterze, obok Geox. Wielkość nowego sklepu to 158 mkw.

Bezpieczne zakupy w Magnolia Park

Magnolia Park zapewnia klientom w pełni bezpieczne warunki korzystania z centrum. Świadczy o tym otrzymany w ubiegłym roku certyfikat SafeGuard, ponownie poświadczony i zaktualizowany pod koniec kwietnia. To odznaczenie jest potwierdzeniem działania zgodnie z wymaganiami prawnymi i wytycznymi władz sanitarnych. – Niezmiennie najważniejsze jest dla nas bezpieczeństwo klientów i pracowników, dlatego na tym najmocniej koncentrujemy swoją uwagę. Dokładamy wszelkich starań, by wszyscy czuli się w naszym centrum komfortowo i bezpiecznie – mówi Joanna Sawośko-Duda.

W całym centrum ciągle obowiązują jasno określone zasady bezpieczeństwa: zasłanianie ust i nosa, dezynfekcja i zachowywanie dystansu. W Punkcie Informacyjnym można dostać bezpłatne maseczki i rękawiczki. Pojemniki z płynem do dezynfekcji rozmieszczone są w całym centrum. Elementy infrastruktury wspólnej, często dotykane, są regularnie dezynfekowane. Tam, gdzie to możliwe, wejścia i wyjścia zostały rozdzielone w sposób umożliwiający komunikację jednokierunkową.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.