Komunikaty PR

Dzień Kobiet – świętuj z Netto każdego dnia

2020-02-27  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Węgorek
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl

W marcu obchodzimy święto kobiet, jednak taki dzień warto celebrować przez cały rok. Jak to zrobić? Wystarczy zadbać o dobre samopoczucie i pewność siebie – pomogą w tym odpowiednio dobrana fryzura, elegancki makijaż czy modne dodatki. Przydatne akcesoria, które pozwolą poczuć się wyjątkowo każdej kobiecie, znajdują się w najnowszej ofercie sieci handlowej Netto.

Zadbane włosy i dłonie oraz promienny uśmiech są wizytówką każdej kobiety. To również elementy, które budują pewność siebie i dają poczucie satysfakcji. Właśnie dlatego warto dbać o nie każdego dnia. Ważne, aby w natłoku codziennych obowiązków znaleźć czas i zatroszczyć się o ciało oraz ducha. Przydatne akcesoria, które sprawdzą się również jako prezent na Dzień Kobiet, dostępne są w najnowszej ofercie Netto.

Codzienna pielęgnacja

Profesjonalna pielęgnacja nie wymaga wizyt w spa – z łatwością można wykonać ją we własnym domu. Przyrząd do oczyszczania skóry (49 zł) z czterema nasadkami i możliwością ładowania przez kabel USB, skutecznie usunie zaskórniki i zanieczyszczenia oraz zmniejszy pory. Roller do twarzy z różowego kwarcu (29 zł) poprawi elastyczność skóry, wygładzi zmarszczki i zmniejszy obrzęk, stymulując jednocześnie produkcję kolagenu. O dobry stan dłoni i stóp pozwoli zadbać zestaw do manicure i pedicure (69 zł) z 7 różnymi nasadkami i kosmetyczką w zestawie. Elektroniczna regulacja prędkości i długi spiralny kabel zapewnią wygodną pracę. Zestaw do manicure w etui (14 zł) będzie niezbędny w niejednej damskiej torebce. Każda kobieta z pewnością doceni też zestaw do pielęgnacji 3w1 (69 zł) – depilator, golarkę i przyrząd do usuwania zgrubiałego naskórka. W zestawie znajdują się akcesoria: szczotka do czyszczenia, ładowarka oraz praktyczna torebka do przechowywania. Puszeniu się włosów zapobiegnie z kolei suszarka 2200 W (49 zł) z funkcją jonizacji, trzystopniową skalą temperatury/mocy oraz dwoma stopniami siły wydmuchu powietrza. W przypadku fanek loków dobrym rozwiązaniem będzie lokosuszarka 800 W (39 zł) z dwustopniową skalą poboru mocy, która równomiernie i delikatnie rozprowadza ciepło. W zestawie znajdują się dwie nasadki szczotkujące. Idealne spiralki pozwoli zaś stworzyć lokówka stożkowa 25 W (49 zł) z powłoką turmalinową, zapewniającą funkcję jonizacji, charakteryzująca się krótkim czasem nagrzewania. Miłośniczki prostych i lśniących włosów docenią elektryczną, ceramiczną i szybko nagrzewającą się szczotkę do prostowania włosów 37 W (39 zł). Z kolei do stworzenia perfekcyjnego makijażu przydatne będą: lusterko LED (42 zł) podświetlane 16 światełkami LED, zestaw 12 pędzli (36 zł) oraz organizer na kosmetyki (39 zł).

Stylowe dodatki

Odpowiednio dobrane akcesoria i dodatki potrafią być idealnym dopełnieniem kobiecego stylu, podkreślając jednocześnie jego indywidualny charakter. W tym celu świetnie sprawdzi się zegarek (19 zł; 4 różne kolory do wyboru) lub niebanalna torebka. Do przechowywania większej liczby przedmiotów doskonale nada się torebka szara A4 (59 zł), czarna (59 zł) lub plecak z klapką (59 zł; 2 kolory do wyboru). Na specjalne okazje sprawdzi się torebka na łańcuszku (49 zł) lub owalna (49 zł; 2 kolory do wyboru) oraz listonoszka (49 zł). Do przechowywania podręcznych kosmetyków i zachowania porządku w torebce przyda się również kosmetyczka „Kameleon” (18 zł; dwa rodzaje do wyboru) lub zestaw czterech kosmetyczek (29 zł) z możliwością złożenia.

Oferta ważna od 5 marca do wyczerpania zapasów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Walk PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.