Komunikaty PR

Dzień Ojca – czym zaskoczyć tatę w dniu jego święta?

2020-06-22  |  16:10
Biuro prasowe
Do pobrania Haribo ( 0.89 MB )

23 czerwca to data dobrze znana dzieciom oraz dorosłym – to właśnie w tym dniu obchodzony jest Dzień Ojca! Poniżej kilka faktów związanych z tą okolicznością oraz krótki poradnik, czym zaskoczyć tatę w dniu jego święta, by sprawić mu radość.

Święto zapoczątkowano w Stanach Zjednoczonych na początku XX wieku, ale szybko przyjęło się także w Europie. Obecnie Dzień Ojca obchodzi się praktycznie na całym świecie, nie oznacza to jednak, że wszyscy świętują tego samego dnia. Na Litwie Dzień Ojca przypada na pierwszą niedzielę czerwca, w Austrii tatusiowie świętują w drugą niedzielę czerwca, natomiast w krajach skandynawskich w drugą niedzielę listopada.
W Polsce jest to dość nowe święto, bo wprowadzone dopiero w 1965 roku, a jego data została ustalona na 23 czerwca.

Prezenty od serca 

Przygotowując prezenty z okazji Dnia Ojca warto pamiętać, że najcenniejsze są te wykonane samodzielnie i wręczane od serca. Tata z pewnością ucieszy się nawet z symbolicznego prezentu i wspólnie spędzonego czasu. Najważniejsze, by 23 czerwca być razem z nim i celebrować Dzień Ojca.

Wspólny spacer, obiad, oglądanie rodzinnych albumów? To zawsze dobry pomysł. Rodzinne chwile można dodatkowo osłodzić, sięgając po ulubione żelki HARIBO. To smak radości, który wielu ojców z pewnością pamięta z dzieciństwa! Klasyczne Złote Misie to propozycja dla wielbicieli tradycyjnych owocowych smaków, a Happy Cola kwaśne z pewnością zaskoczą połączeniem słodyczy z kwaśną posypką. Będą idealne jeśli tata jest zwolennikiem innowacyjnych smaków. Wariantem łączącym różne gusta jest nowość HARIBO – Starmix.
To kompozycja 6 rodzajów żelek w jednej paczce, która dzięki różnorodności smaków i kształtów zapewnia wspaniałą zabawę i daje możliwość dzielenia się. Żelki wisienki, dżdżownice, smoczki, dwuwarstwowe żabki czy misie – niezależnie od wyboru – zawsze będzie smacznie!

Symboliczny upominek, dużo uśmiechu i miłości – to przepis na radosne świętowanie dla dzieci i dorosłych! Wspaniałego Dnia Ojca!

O HARIBO:
Firma HARIBO założona została przez Hansa Riegla w 1920 r. w Bonn.
Nazwa marki to skrót od imienia i nazwiska założyciela HAns RIegel oraz nazwy miejscowości BOnn.
Od 1992 roku produkty HARIBO dostępne są w Polsce. Mocno owocowe żelki, delikatne pianki oraz kolorowe rozpuszczalne gumy do żucia MAOAM bardzo szybko zyskały popularność wśród dzieci i… dorosłych.
Najbardziej rozpoznawalnym produktem HARIBO są „ZŁOTE MISIE” – różnokolorowe żelki w 6 smakach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.