Dzień Ojca – czym zaskoczyć tatę w dniu jego święta?
23 czerwca to data dobrze znana dzieciom oraz dorosłym – to właśnie w tym dniu obchodzony jest Dzień Ojca! Poniżej kilka faktów związanych z tą okolicznością oraz krótki poradnik, czym zaskoczyć tatę w dniu jego święta, by sprawić mu radość.
Święto zapoczątkowano w Stanach Zjednoczonych na początku XX wieku, ale szybko przyjęło się także w Europie. Obecnie Dzień Ojca obchodzi się praktycznie na całym świecie, nie oznacza to jednak, że wszyscy świętują tego samego dnia. Na Litwie Dzień Ojca przypada na pierwszą niedzielę czerwca, w Austrii tatusiowie świętują w drugą niedzielę czerwca, natomiast w krajach skandynawskich w drugą niedzielę listopada.
W Polsce jest to dość nowe święto, bo wprowadzone dopiero w 1965 roku, a jego data została ustalona na 23 czerwca.
Prezenty od serca
Przygotowując prezenty z okazji Dnia Ojca warto pamiętać, że najcenniejsze są te wykonane samodzielnie i wręczane od serca. Tata z pewnością ucieszy się nawet z symbolicznego prezentu i wspólnie spędzonego czasu. Najważniejsze, by 23 czerwca być razem z nim i celebrować Dzień Ojca.
Wspólny spacer, obiad, oglądanie rodzinnych albumów? To zawsze dobry pomysł. Rodzinne chwile można dodatkowo osłodzić, sięgając po ulubione żelki HARIBO. To smak radości, który wielu ojców z pewnością pamięta z dzieciństwa! Klasyczne Złote Misie to propozycja dla wielbicieli tradycyjnych owocowych smaków, a Happy Cola kwaśne z pewnością zaskoczą połączeniem słodyczy z kwaśną posypką. Będą idealne jeśli tata jest zwolennikiem innowacyjnych smaków. Wariantem łączącym różne gusta jest nowość HARIBO – Starmix.
To kompozycja 6 rodzajów żelek w jednej paczce, która dzięki różnorodności smaków i kształtów zapewnia wspaniałą zabawę i daje możliwość dzielenia się. Żelki wisienki, dżdżownice, smoczki, dwuwarstwowe żabki czy misie – niezależnie od wyboru – zawsze będzie smacznie!
Symboliczny upominek, dużo uśmiechu i miłości – to przepis na radosne świętowanie dla dzieci i dorosłych! Wspaniałego Dnia Ojca!
O HARIBO:
Firma HARIBO założona została przez Hansa Riegla w 1920 r. w Bonn.
Nazwa marki to skrót od imienia i nazwiska założyciela HAns RIegel oraz nazwy miejscowości BOnn.
Od 1992 roku produkty HARIBO dostępne są w Polsce. Mocno owocowe żelki, delikatne pianki oraz kolorowe rozpuszczalne gumy do żucia MAOAM bardzo szybko zyskały popularność wśród dzieci i… dorosłych.
Najbardziej rozpoznawalnym produktem HARIBO są „ZŁOTE MISIE” – różnokolorowe żelki w 6 smakach.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.