Dzień Ojca – czym zaskoczyć tatę w dniu jego święta?
23 czerwca to data dobrze znana dzieciom oraz dorosłym – to właśnie w tym dniu obchodzony jest Dzień Ojca! Poniżej kilka faktów związanych z tą okolicznością oraz krótki poradnik, czym zaskoczyć tatę w dniu jego święta, by sprawić mu radość.
Święto zapoczątkowano w Stanach Zjednoczonych na początku XX wieku, ale szybko przyjęło się także w Europie. Obecnie Dzień Ojca obchodzi się praktycznie na całym świecie, nie oznacza to jednak, że wszyscy świętują tego samego dnia. Na Litwie Dzień Ojca przypada na pierwszą niedzielę czerwca, w Austrii tatusiowie świętują w drugą niedzielę czerwca, natomiast w krajach skandynawskich w drugą niedzielę listopada.
W Polsce jest to dość nowe święto, bo wprowadzone dopiero w 1965 roku, a jego data została ustalona na 23 czerwca.
Prezenty od serca
Przygotowując prezenty z okazji Dnia Ojca warto pamiętać, że najcenniejsze są te wykonane samodzielnie i wręczane od serca. Tata z pewnością ucieszy się nawet z symbolicznego prezentu i wspólnie spędzonego czasu. Najważniejsze, by 23 czerwca być razem z nim i celebrować Dzień Ojca.
Wspólny spacer, obiad, oglądanie rodzinnych albumów? To zawsze dobry pomysł. Rodzinne chwile można dodatkowo osłodzić, sięgając po ulubione żelki HARIBO. To smak radości, który wielu ojców z pewnością pamięta z dzieciństwa! Klasyczne Złote Misie to propozycja dla wielbicieli tradycyjnych owocowych smaków, a Happy Cola kwaśne z pewnością zaskoczą połączeniem słodyczy z kwaśną posypką. Będą idealne jeśli tata jest zwolennikiem innowacyjnych smaków. Wariantem łączącym różne gusta jest nowość HARIBO – Starmix.
To kompozycja 6 rodzajów żelek w jednej paczce, która dzięki różnorodności smaków i kształtów zapewnia wspaniałą zabawę i daje możliwość dzielenia się. Żelki wisienki, dżdżownice, smoczki, dwuwarstwowe żabki czy misie – niezależnie od wyboru – zawsze będzie smacznie!
Symboliczny upominek, dużo uśmiechu i miłości – to przepis na radosne świętowanie dla dzieci i dorosłych! Wspaniałego Dnia Ojca!
O HARIBO:
Firma HARIBO założona została przez Hansa Riegla w 1920 r. w Bonn.
Nazwa marki to skrót od imienia i nazwiska założyciela HAns RIegel oraz nazwy miejscowości BOnn.
Od 1992 roku produkty HARIBO dostępne są w Polsce. Mocno owocowe żelki, delikatne pianki oraz kolorowe rozpuszczalne gumy do żucia MAOAM bardzo szybko zyskały popularność wśród dzieci i… dorosłych.
Najbardziej rozpoznawalnym produktem HARIBO są „ZŁOTE MISIE” – różnokolorowe żelki w 6 smakach.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Elżbieta Romanowska: Przez lata udało się pomóc wielu rodzinom zyskać nowy dom. Jesteśmy świadkami ich szczęścia
Prowadząca „Nasz nowy dom” przyznaje, że największą satysfakcję odczuwa w momencie, kiedy może zaprosić uczestników programu do wyremontowanego już domu i zobaczyć na ich twarzach radość. Wtedy wie, że misja została zakończona sukcesem. Takich pozytywnych zakończeń nie zabraknie również w jubileuszowym sezonie programu. Elżbieta Romanowska zdradza, że twórcy wprowadzili też kilka nowości, ale do czasu emisji pozostaną one niespodzianką.
Prawo
Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Media
Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.