Komunikaty PR

Dzień Ojca – czym zaskoczyć tatę w dniu jego święta?

2020-06-22  |  16:10
Biuro prasowe
Do pobrania Haribo ( 0.89 MB )

23 czerwca to data dobrze znana dzieciom oraz dorosłym – to właśnie w tym dniu obchodzony jest Dzień Ojca! Poniżej kilka faktów związanych z tą okolicznością oraz krótki poradnik, czym zaskoczyć tatę w dniu jego święta, by sprawić mu radość.

Święto zapoczątkowano w Stanach Zjednoczonych na początku XX wieku, ale szybko przyjęło się także w Europie. Obecnie Dzień Ojca obchodzi się praktycznie na całym świecie, nie oznacza to jednak, że wszyscy świętują tego samego dnia. Na Litwie Dzień Ojca przypada na pierwszą niedzielę czerwca, w Austrii tatusiowie świętują w drugą niedzielę czerwca, natomiast w krajach skandynawskich w drugą niedzielę listopada.
W Polsce jest to dość nowe święto, bo wprowadzone dopiero w 1965 roku, a jego data została ustalona na 23 czerwca.

Prezenty od serca 

Przygotowując prezenty z okazji Dnia Ojca warto pamiętać, że najcenniejsze są te wykonane samodzielnie i wręczane od serca. Tata z pewnością ucieszy się nawet z symbolicznego prezentu i wspólnie spędzonego czasu. Najważniejsze, by 23 czerwca być razem z nim i celebrować Dzień Ojca.

Wspólny spacer, obiad, oglądanie rodzinnych albumów? To zawsze dobry pomysł. Rodzinne chwile można dodatkowo osłodzić, sięgając po ulubione żelki HARIBO. To smak radości, który wielu ojców z pewnością pamięta z dzieciństwa! Klasyczne Złote Misie to propozycja dla wielbicieli tradycyjnych owocowych smaków, a Happy Cola kwaśne z pewnością zaskoczą połączeniem słodyczy z kwaśną posypką. Będą idealne jeśli tata jest zwolennikiem innowacyjnych smaków. Wariantem łączącym różne gusta jest nowość HARIBO – Starmix.
To kompozycja 6 rodzajów żelek w jednej paczce, która dzięki różnorodności smaków i kształtów zapewnia wspaniałą zabawę i daje możliwość dzielenia się. Żelki wisienki, dżdżownice, smoczki, dwuwarstwowe żabki czy misie – niezależnie od wyboru – zawsze będzie smacznie!

Symboliczny upominek, dużo uśmiechu i miłości – to przepis na radosne świętowanie dla dzieci i dorosłych! Wspaniałego Dnia Ojca!

O HARIBO:
Firma HARIBO założona została przez Hansa Riegla w 1920 r. w Bonn.
Nazwa marki to skrót od imienia i nazwiska założyciela HAns RIegel oraz nazwy miejscowości BOnn.
Od 1992 roku produkty HARIBO dostępne są w Polsce. Mocno owocowe żelki, delikatne pianki oraz kolorowe rozpuszczalne gumy do żucia MAOAM bardzo szybko zyskały popularność wśród dzieci i… dorosłych.
Najbardziej rozpoznawalnym produktem HARIBO są „ZŁOTE MISIE” – różnokolorowe żelki w 6 smakach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Media

Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.