Dzień Pięknych Kobiet we Wrocławiu [ATRAKCJE]
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Konkursy z nagrodami, porady urodowych ekspertów i finał metamorfoz z Magnolia Park. Takie atrakcje czekają na mieszkanki Wrocławia i regionu 7 marca w największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku. Wszystko z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet.
To będzie prawdziwe święto kobiet! 7 marca Magnolia Park organizuje Dzień Pięknych Kobiet, podczas którego nie zabraknie atrakcji tj. konkursów z nagrodami ufundowanymi przez najemców, warsztatów z makijażu czy brafitingu, a także emocji związanych z wyborem zwyciężczyni metamorfoz z Magnolia Park.
- Ten dzień w całości będzie poświęcony naszym klientkom. Chcemy, aby poczuły się wyjątkowo i pięknie, dlatego zadbamy o ich urodę, styl, a także dobre samopoczucie. Zwieńczeniem będzie finał konkursu na metamorfozę z Magnolia Park – mówi Marta Kocik, manager ds. marketingu i PR Magnolia Park.
W najbliższą sobotę od godziny 12.00 na wszystkie panie w centrum handlowym czekają przede wszystkim atrakcyjne konkursy z nagrodami od najemców. Będzie można wygrać m.in. zestawy do makijażu od MAC, bilety do kina Helios, zaproszenie do Centrum Medycznego Magnolia Park i karty podarunkowe od Magnolia Park o łącznej wartości 500 zł. Upominki przygotują także salony Sephora, Ecco, The Body Shop, Słoń Torbalski, Vanilla Body Shop, Gatta, Guess, oraz Broadway Fryzjerzy, Monnari i Duka.
Wszystkie panie odwiedzające Magnolia Park będą mogły również skorzystać z darmowych warsztatów modowych i urodowych. Vanilla Body Shop zorganizuje spotkanie z brafiterkami, makijażystki MAC pokażą, jak wykonać idealny make-up, a ekspertki z The Body Shop doradzą, jak właściwie pielęgnować skórę.
Punktem kulminacyjnym Dnia Pięknych Kobiet będzie finał metamorfoz z Magnolia Park. Weźmie w nim udział pięć finalistek, które przejdą przemianę ze stylistką, wizażystką i fryzjerem, a także zaprezentują widowni dwie stylizacje – dzienną i koktajlową. Zwyciężczynię wyłoni publiczność. Finalistka, która otrzyma najwięcej głosów, zdobędzie nagrodę główną, czyli kartę podarunkową na zakupy do Magnolia Park o wartości 2000 zł, a cztery pozostałe finalistki - o wartości 500 zł każda. Do wygrania są także weekendowe pobyty w czterogwiazdkowym hotelu SPA w Świeradowie Zdroju, do tego zestawy kosmetyków, TK Maxx, biżuteria Yes i zaproszenia do kina.
Dzień Pięknych Kobiet
7 marca (sobota)
godz. 12.00-17.00
Plac eventowy od strony ul. Legnickiej
Więcej: https://www.magnoliapark.pl/wydarzenia/dzien-pieknych-kobiet

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.