Komunikaty PR

Dzień z Wisłą Kraków w Galerii Bronowice

2023-11-16  |  13:20
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Najbliższy piątek w Galerii Bronowice to nie lada gratka dla każdego kibica klubu z Reymonta. Już 17 listopada fani i sympatycy spotkają się tu z piłkarzami podczas Dnia z Wisłą Kraków. W ramach wydarzenia zaplanowano liczne dodatkowe atrakcje, takie jak gry piłkarskie, interaktywne konsole i konkurs z nagrodami. Przez cały dzień otwarty będzie również mobilny Official Fanshop.

 

Wiślacki dzień w Galerii Bronowice odbędzie się w najbliższy piątek, 17 listopada. Już o godz. 9:00 otworzy się mobilny punkt Official Fanshop, gdzie kibice będą mogli zaopatrzyć się w koszulki, szaliki i wiele innych klubowych gadżetów. Natomiast od godz. 15:00 na fanów Wisły Kraków oraz wszystkich miłośników footballu czekać będzie szereg niespodzianek. W centrum handlowym powstanie dedykowana strefa z interaktywnymi stanowiskami oraz tematycznymi grami. Nie zabraknie także konkursu z wyjątkowymi nagrodami oraz malowania twarzy. To jednak wciąż nie wszystko!

 

Główną atrakcją wydarzenia w Galerii Bronowice będzie obecność zawodników Białej Gwiazdy. Fani będą mieli okazję spotkać na żywo swoich idoli, zamienić z nimi kilka słów czy poprosić o podpis na gadżecie. Spotkanie zostanie podzielone na trzy tury – o godz. 16:00, 17:00 oraz 18:00. W celu sprawnego przebiegu wydarzenia, do piłkarzy ustawią się dwie kolejki – jedna do autografów, druga do pamiątkowych zdjęć.

 

Dzień z Wisłą Kraków odbędzie się w Galerii Bronowice w piątek, 17 listopada. Sklep Official Fanshop będzie czynny od godz. 9:00. Atrakcje i pozostałe aktywności startują o godz. 15:00.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.