Komunikaty PR

10 słodkich hitów na Dzień Dziecka

2020-05-29  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania Haribo ( 0.27 MB )

Produkty HARIBO to idealny sposób na wprowadzenie odrobiny radości i przyjemności na co dzień.

NOWOŚĆ! HARIBO Starmix to unikalna kompozycja 6 rodzajów żelek w jednej paczce, co zapewnia różnorodność smaków i kształtów.

Klasyka żelek – Złote Misie HARIBO to najbardziej rozpoznawalny produkt HARIBO. Te różnokolorowe żelki w 6 smakach z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Uwielbiają je zarówno dzieci, jak i dorośli.

Niekończąca się przyjemność – Balla Stixx to dużo smaku w dłuuugim pasku. Wyjątkowo owocowa przyjemność w podłużnej formie.

Smaczne warianty kwaśne – Nowość! Happy Cola oraz Kwaśne Języczki dzięki kwaśnej posypce gwarantują ciekawe doznania smakowe.

Zaskakujące połączenie – Mleczne Misie HARIBO to dwuwarstwowe żelki z mleczną częścią, które dzięki dodatkowi soku w kolorowej części żelka są jeszcze bardziej owocowe!

Produkty MAOAM to wyjątkowy smak i wspaniała zabawa dla każdego! To ekstremalnie smaczne przeżycie!

Klasyka smaku! MAOAM BLOXX to prawdziwa owocowa przyjemność w kostce, której nie sposób się oprzeć. Dostępne w 2 wersjach: klasycznej owocowej oraz sour kwaśnej.

Kolorowa zabawa dla łasuchów w każdym wieku MAOAM Happy Fruttis. To mix owocowych gum rozpuszczalnych w małych porcjach w kształcie kostek, idealnych do dzielenia się i pysznej zabawy!

Eksplozja smaku – MAOAM KRACHER. Lekko musujące wnętrze ukryte jest w chrupiącej otoczce, dzięki czemu każdy pojedynczy KRACHER gwarantuje wyjątkowo intensywny smak.

Zerwij z nudą! W jednym opakowaniu MAOMIX zmiksowane zostały najbardziej lubiane produkty MAOAM – Stripes, Stripes Sour, Bloxx, Pinballs oraz Happy Fruttis.

Smak w formacie XL? Z MAOAM STRIPES to możliwe! To rozpuszczalne gumy z dodatkiem soku, który zapewnia delikatny, a jednocześnie wyjątkowo pyszny owocowy smak.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.