Komunikaty PR

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

2024-12-23  |  01:00
Biuro prasowe

Klocki LEGO dla młodych odkrywców!
Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia mogą zbudować figurę młodego lwa, którego pozytywna energia i ciekawość świata uchwycone są w każdej linii i detalu. Zestaw zawiera 222 klocki oraz ruchome elementy, dzięki którym Simba może „ożywać” – poruszać głową i łapami. Taka dynamiczna konstrukcja nie tylko zachęca do zabawy, ale także inspiruje dzieci do tworzenia własnych opowieści o przygodach Simby w sercu afrykańskiej sawanny. Umożliwia najmłodszym odgrywanie własnych historii lub ustawianie figurki w różnych pozach – siedzącej, leżącej czy stojącej. Gotowy model o wysokości 11 centymetrów świetnie sprawdzi się również jako ozdoba na półce. Do zestawu dołączono akcesoria, takie jak liść i cztery owady, które pomagają w odtwarzaniu scen z filmu. To zabawka, która rozwija wyobraźnię i pozwala małym budowniczym poczuć się częścią wielkiej historii. 

Powrót do dzieciństwa
Dla tych, którzy dorastali z „Królem Lwem” i nadal wspominają tę animację z sentymentem, Grupa LEGO przygotowała coś wyjątkoweo. Młody Simba to zestaw kolekcjonerski dla dorosłych miłośników klocków LEGO, który zachwyca szeczczegółami. Postać lwa została zaprezentowana z charakterystycznym dla niego wyrazem – ciekawością świata i beztroską, które znamy z filmów. Tak precyzyjne odwzorowanie detali sprawia, że podczas budowania tego zestawu ożywają wspomnienia. Model ten zawiera 1445 elementów, z których można zbudować postać młodego lwa o wysokości aż 29 centymetrów. Ruchoma głowa figurki pozwala na eksponowanie jej w różnych pozycjach. 

Oba zestawy oferują możliwość korzystania z aplikacji LEGO Builder, która ułatwia budowanie dzięki funkcji obracania modelu w 3D i śledzenia postępów. 
Zestawy LEGO | Disney Król Lew to symboliczny most łączący pokolenia. Dzieci mogą poznać historię Simby, a dorośli powrócić do czasów, gdy sami oglądali animację na ekranie. Premiera filmu „Mufasa” w 2024 roku podsyca nostalgię, przypominając, że „Król Lew” pozostaje wiecznie aktualną opowieścią o miłości, odwadze i rodzinie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące
Dziecko Jak zwierzęta spędzają Święta? Spektakl dla dzieci w Galerii Turzyn
2024-12-19 | 09:35

Jak zwierzęta spędzają Święta? Spektakl dla dzieci w Galerii Turzyn

Czy Wy też należycie do grona osób, które zaliczają domowe pupile do grona członków rodziny i czekacie na ten ekscytujący moment, gdy w Wigilię przemówią do nas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.