Komunikaty PR

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

2024-12-23  |  01:00
Biuro prasowe

Klocki LEGO dla młodych odkrywców!
Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia mogą zbudować figurę młodego lwa, którego pozytywna energia i ciekawość świata uchwycone są w każdej linii i detalu. Zestaw zawiera 222 klocki oraz ruchome elementy, dzięki którym Simba może „ożywać” – poruszać głową i łapami. Taka dynamiczna konstrukcja nie tylko zachęca do zabawy, ale także inspiruje dzieci do tworzenia własnych opowieści o przygodach Simby w sercu afrykańskiej sawanny. Umożliwia najmłodszym odgrywanie własnych historii lub ustawianie figurki w różnych pozach – siedzącej, leżącej czy stojącej. Gotowy model o wysokości 11 centymetrów świetnie sprawdzi się również jako ozdoba na półce. Do zestawu dołączono akcesoria, takie jak liść i cztery owady, które pomagają w odtwarzaniu scen z filmu. To zabawka, która rozwija wyobraźnię i pozwala małym budowniczym poczuć się częścią wielkiej historii. 

Powrót do dzieciństwa
Dla tych, którzy dorastali z „Królem Lwem” i nadal wspominają tę animację z sentymentem, Grupa LEGO przygotowała coś wyjątkoweo. Młody Simba to zestaw kolekcjonerski dla dorosłych miłośników klocków LEGO, który zachwyca szeczczegółami. Postać lwa została zaprezentowana z charakterystycznym dla niego wyrazem – ciekawością świata i beztroską, które znamy z filmów. Tak precyzyjne odwzorowanie detali sprawia, że podczas budowania tego zestawu ożywają wspomnienia. Model ten zawiera 1445 elementów, z których można zbudować postać młodego lwa o wysokości aż 29 centymetrów. Ruchoma głowa figurki pozwala na eksponowanie jej w różnych pozycjach. 

Oba zestawy oferują możliwość korzystania z aplikacji LEGO Builder, która ułatwia budowanie dzięki funkcji obracania modelu w 3D i śledzenia postępów. 
Zestawy LEGO | Disney Król Lew to symboliczny most łączący pokolenia. Dzieci mogą poznać historię Simby, a dorośli powrócić do czasów, gdy sami oglądali animację na ekranie. Premiera filmu „Mufasa” w 2024 roku podsyca nostalgię, przypominając, że „Król Lew” pozostaje wiecznie aktualną opowieścią o miłości, odwadze i rodzinie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.