Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Rumour PR
Al. Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
katarzyna.rossa|rumour.pl| |katarzyna.rossa|rumour.pl
+48503066001
https://rumour.pl/
W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach inicjatywy przekazano foteliki samochodowe do placówek w Siedlcach, Karlinie, Kraśniku i Biłgoraju.
Avionaut to polska marka specjalizująca się w produkcji innowacyjnych fotelików samochodowych dla dzieci, kładąca nacisk na bezpieczeństwo i komfort najmłodszych pasażerów. Producent przykłada szczególną wagę do ergonomii, dbałości o zdrowy rozwój kręgosłupa dziecka oraz zgodności z najwyższymi standardami bezpieczeństwa. Potwierdzeniem tych działań jest m.in. certyfikat przyznawany przez niemieckie stowarzyszenie AGR zrzeszające lekarzy i fizjoterapeutów, które wyróżnia produkty wspierające zdrową postawę. Firma angażuje się również w działania społeczne i charytatywne – w przeszłości, m.in. wspierała kilkukrotnie Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy oraz polskie oddziały położnicze, przekazując foteliki dla potrzebujących rodzin.
W ramach działania na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce łącznie dostarczonych zostało 10 fotelików, a producent zadeklarował gotowość do dalszego wsparcia i uzupełniania zapasów fotelików w miarę pojawiających się potrzeb.
Natalia Borysławska, koordynatorka akcji po stronie SOS Wiosek Dziecięcych, wyraziła wdzięczność za otrzymane wsparcie:
"Chciałam ogromnie podziękować Avionaut za organizację przekazania tej darowizny. Dyrektorzy programów i wychowawcy wrócili do mnie z informacją, że foteliki to był strzał w dziesiątkę i odpowiedź na nasze potrzeby. Brakowało fotelików do bezpiecznego przewozu dzieci na co dzień i na wycieczki, a dzięki Państwa pomocy jest to możliwe”.
Świąteczny czas to wyjątkowy moment, by dzielić się dobrem i pomagać innym. Bezpieczeństwo i troska o najmłodszych są ważne na co dzień i od święta – szczególnie w działaniach społecznych. Avionaut pokazuje, że świąteczny duch może przybrać formę realnego wsparcia, które poprawia komfort życia i daje poczucie bezpieczeństwa – na co dzień i podczas każdej podróży.
O Avionaut
Avionaut to innowacyjna polska firma specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości fotelików samochodowych dla dzieci. Założona z pasji do bezpieczeństwa i komfortu najmłodszych, w ciągu 13 lat obecności na rynku, uznanie oraz oficjalną certyfikację AGR zyskała dzięki zachowaniu najwyższych standardów w ochronie zdrowego kręgosłupa. Pozytywnie oceniany zarówno w niemieckich testach ADAC oraz rygorystycznym szwedzkim Plus Test, Avionaut łączy nowoczesne rozwiązania inżynieryjne z estetycznym designem, dbając o to, aby każdy fotelik był nie tylko bezpieczny, ale również wygodny i łatwy w użytkowaniu. Avionaut wyróżnia się na rynku jako jedyna firma w Europie, która realizuje cały proces produkcji w jednej, polskiej fabryce, korzystając wyłącznie z własnych, lokalnie wyprodukowanych i opatentowanych komponentów. Więcej na temat marki Avionaut znajdziesz na stronie https://avionaut.com/pl/.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Jak zwierzęta spędzają Święta? Spektakl dla dzieci w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.