Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Rumour PR
Al. Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
katarzyna.rossa|rumour.pl| |katarzyna.rossa|rumour.pl
+48503066001
https://rumour.pl/
W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach inicjatywy przekazano foteliki samochodowe do placówek w Siedlcach, Karlinie, Kraśniku i Biłgoraju.
Avionaut to polska marka specjalizująca się w produkcji innowacyjnych fotelików samochodowych dla dzieci, kładąca nacisk na bezpieczeństwo i komfort najmłodszych pasażerów. Producent przykłada szczególną wagę do ergonomii, dbałości o zdrowy rozwój kręgosłupa dziecka oraz zgodności z najwyższymi standardami bezpieczeństwa. Potwierdzeniem tych działań jest m.in. certyfikat przyznawany przez niemieckie stowarzyszenie AGR zrzeszające lekarzy i fizjoterapeutów, które wyróżnia produkty wspierające zdrową postawę. Firma angażuje się również w działania społeczne i charytatywne – w przeszłości, m.in. wspierała kilkukrotnie Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy oraz polskie oddziały położnicze, przekazując foteliki dla potrzebujących rodzin.
W ramach działania na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce łącznie dostarczonych zostało 10 fotelików, a producent zadeklarował gotowość do dalszego wsparcia i uzupełniania zapasów fotelików w miarę pojawiających się potrzeb.
Natalia Borysławska, koordynatorka akcji po stronie SOS Wiosek Dziecięcych, wyraziła wdzięczność za otrzymane wsparcie:
"Chciałam ogromnie podziękować Avionaut za organizację przekazania tej darowizny. Dyrektorzy programów i wychowawcy wrócili do mnie z informacją, że foteliki to był strzał w dziesiątkę i odpowiedź na nasze potrzeby. Brakowało fotelików do bezpiecznego przewozu dzieci na co dzień i na wycieczki, a dzięki Państwa pomocy jest to możliwe”.
Świąteczny czas to wyjątkowy moment, by dzielić się dobrem i pomagać innym. Bezpieczeństwo i troska o najmłodszych są ważne na co dzień i od święta – szczególnie w działaniach społecznych. Avionaut pokazuje, że świąteczny duch może przybrać formę realnego wsparcia, które poprawia komfort życia i daje poczucie bezpieczeństwa – na co dzień i podczas każdej podróży.
O Avionaut
Avionaut to innowacyjna polska firma specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości fotelików samochodowych dla dzieci. Założona z pasji do bezpieczeństwa i komfortu najmłodszych, w ciągu 13 lat obecności na rynku, uznanie oraz oficjalną certyfikację AGR zyskała dzięki zachowaniu najwyższych standardów w ochronie zdrowego kręgosłupa. Pozytywnie oceniany zarówno w niemieckich testach ADAC oraz rygorystycznym szwedzkim Plus Test, Avionaut łączy nowoczesne rozwiązania inżynieryjne z estetycznym designem, dbając o to, aby każdy fotelik był nie tylko bezpieczny, ale również wygodny i łatwy w użytkowaniu. Avionaut wyróżnia się na rynku jako jedyna firma w Europie, która realizuje cały proces produkcji w jednej, polskiej fabryce, korzystając wyłącznie z własnych, lokalnie wyprodukowanych i opatentowanych komponentów. Więcej na temat marki Avionaut znajdziesz na stronie https://avionaut.com/pl/.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Jak zwierzęta spędzają Święta? Spektakl dla dzieci w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Eliza Gwiazda: Polskie hotele to już nie są te sprzed 10-15 lat. Nie ma takiej zachcianki, której pięciogwiazdkowe obiekty by nie spełniły
Influencerka zauważa, że w Polsce jest coraz więcej atrakcyjnych hoteli z bogatą ofertą dostosowaną do zróżnicowanych potrzeb gości. Jest w nich coraz więcej udogodnień, atrakcji i komfortowych rozwiązań, które sprawiają, że pobyt w danym obiekcie jest prawdziwą przyjemnością. Eliza Gwiazda wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenia, będąc w jury konkursu na najpiękniejszy hotel w Polsce.
Konsument
Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.
Dom i ogród
Krzysztof Skórzyński: Elektrośmieci są dzisiaj gigantycznym problemem. Wciąż nie nauczyliśmy się segregować takich odpadów

Dziennikarz zauważa, że wciąż narastającym problemem są tzw. niewidzialne elektrośmieci. To nie tylko telefony, zasilacze, ładowarki, powerbanki i słuchawki, ale także zabawki elektroniczne czy e-papierosy. Konsumenci zazwyczaj nie postrzegają ich w kategorii elektroodpadów i zamiast oddawać do recyklingu, magazynują je w szufladach lub wrzucają do pojemników na odpady zmieszane, skąd trafiają na wysypiska, gdzie zostają spalone lub przetworzone w nieprawidłowy sposób. Krzysztof Skórzyński jest zaniepokojony takimi praktykami.