Komunikaty PR

3. edycja charytatywnej akcji Move Your Heart za nami

2024-10-10  |  01:00
Biuro prasowe

We wrześniu zakończyła się 3. edycja charytatywno-sportowej akcji Move Your Heart, która po raz kolejny połączyła sport i dobroczynność. Setki uczestników z całej Polski  pokonywało kilometry, by wspierać dzieci i młodzież w potrzebie psychologicznej. Przez wszystkie edycje tej wyjątkowej inicjatywy, udało się zebrać kwotę 130 tysięcy, która trafiła do Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Pomysłodawcą akcji jest szkoła języka angielskiego dla dzieci i młodzieży Early Stage. 

Do akcji Move Your Heart na platformie Strava dołączyło do tej pory 357 osób, tworząc zaangażowaną społeczność, która codziennie przemierzała kilometry, aby pomóc dzieciom i młodzieży. Lektorzy, lektorki, Early Stage oraz sympatycy szkoły z całej Polski biegali, jeździli na rowerze i spacerowali - zbierając pieniądze za przebyte kilometry a jednocześnie dbając o swoje zdrowie i samopoczucie. 

Move Your Heart to dla nas coś więcej niż tylko akcja – to sposób na połączenie aktywności fizycznej z realną pomocą dzieciom i młodzieży” - mówi Ania Wojciechowska, Brand & PR Manager szkoły języka angielskiego Early Stage, aktywna uczestniczka każdej z edycji, która w tym roku w ramach akcji przebiegła swój pierwszy półmaraton oraz ukończyła triathlon na dystansie 1/4 Ironman. „Wspólne działania pokazują, jak wiele możemy osiągnąć, kiedy jednoczymy się w słusznej sprawie. Wspieranie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży od zawsze było nam bliskie w Early Stage, dlatego cieszę się, że nasza szkoła zainicjowała taką akcję – poprzez aktywność fizyczną mogliśmy wspierać Fundację i dzięki temu realnie dawać siłę dzieciakom. - dodaje Anna Wojciechowska. 

Kondycja psychiczna dzieci i młodzieży, to aktualnie jeden z poważniejszych problemów społecznych. Jak wynika ze statystyk 116 111 - telefonu zaufania dla dzieci, każdego dnia na infolinię dzwoni i pisze ponad 19 młodych osób. W 2022 roku konsultanci infolinii podjęli aż 855 interwencji ratujących zdrowie lub życie dzieci. 

Jesteśmy ogromnie wdzięczni wszystkim uczestnikom akcji Move Your Heart za ich wysiłek i zaangażowanie. Zebrane środki pozwolą nam kontynuować naszą misję niesienia pomocy dzieciom, które doświadczyły przemocy i potrzebują wsparcia psychologicznego. Dzięki takim akcjom jak ta organizowana przez szkołę języka angielskiego Early Stage, możemy otaczać opieką dzieci i młodzież, które tego najbardziej potrzebują” - mówi Wiktoria Kinik Rzeczniczka   Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Pierwsza edycja akcji Move Your Heart, wystartowała w kwietniu 2023 roku i  miała na celu ogólne wsparcie działań statutowych Fundacji. W drugiej edycji, zebrane fundusze przekazane zostały  na wsparcie Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111, co pozwoliło na dalsze zapewnianie pomocy psychologicznej i emocjonalnej młodym ludziom w trudnych momentach. Zakończona trzecia edycja skupiła się na wsparciu Centrów Pomocy Dzieciom -  placówek, w których dzieci pokrzywdzone przestępstwem otrzymują specjalistyczną, kompleksową i bezpłatną pomoc "pod jednym dachem".

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, od ponad 30 lat chroni dzieci przed przemocą i wykorzystaniem seksualnym, a także zapewnia im oraz ich opiekunom wsparcie, profesjonalną pomoc psychologiczną i prawną. Fundacja prowadzi liczne inicjatywy, w tym Centra Pomocy Dzieciom - placówki, których głównym celem jest pomoc psychologiczna, prawna, medyczna dzieciom i młodzieży z doświadczeniami przemocy i wykorzystywania seksualnego. W 2008 roku Fundacja uruchomiła pierwszy ogólnopolski telefon zaufania dla dzieci i młodzieży. Dzwoniąc pod numer 116 111, młodzi ludzie mogą anonimowo i bezpłatnie porozmawiać na każdy temat m.in.: o przyjaźni, miłości, dojrzewaniu, kontaktach z rodzicami, rodzeństwem, problemach w szkole czy emocjach, których doświadczają. Linia obsługiwana jest 24 godziny na dobę przez wykwalifikowanych psychologów i pedagogów, gotowych udzielić wsparcia telefonicznie. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.