Komunikaty PR

3. edycja charytatywnej akcji Move Your Heart za nami

2024-10-10  |  01:00
Biuro prasowe

We wrześniu zakończyła się 3. edycja charytatywno-sportowej akcji Move Your Heart, która po raz kolejny połączyła sport i dobroczynność. Setki uczestników z całej Polski  pokonywało kilometry, by wspierać dzieci i młodzież w potrzebie psychologicznej. Przez wszystkie edycje tej wyjątkowej inicjatywy, udało się zebrać kwotę 130 tysięcy, która trafiła do Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Pomysłodawcą akcji jest szkoła języka angielskiego dla dzieci i młodzieży Early Stage. 

Do akcji Move Your Heart na platformie Strava dołączyło do tej pory 357 osób, tworząc zaangażowaną społeczność, która codziennie przemierzała kilometry, aby pomóc dzieciom i młodzieży. Lektorzy, lektorki, Early Stage oraz sympatycy szkoły z całej Polski biegali, jeździli na rowerze i spacerowali - zbierając pieniądze za przebyte kilometry a jednocześnie dbając o swoje zdrowie i samopoczucie. 

Move Your Heart to dla nas coś więcej niż tylko akcja – to sposób na połączenie aktywności fizycznej z realną pomocą dzieciom i młodzieży” - mówi Ania Wojciechowska, Brand & PR Manager szkoły języka angielskiego Early Stage, aktywna uczestniczka każdej z edycji, która w tym roku w ramach akcji przebiegła swój pierwszy półmaraton oraz ukończyła triathlon na dystansie 1/4 Ironman. „Wspólne działania pokazują, jak wiele możemy osiągnąć, kiedy jednoczymy się w słusznej sprawie. Wspieranie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży od zawsze było nam bliskie w Early Stage, dlatego cieszę się, że nasza szkoła zainicjowała taką akcję – poprzez aktywność fizyczną mogliśmy wspierać Fundację i dzięki temu realnie dawać siłę dzieciakom. - dodaje Anna Wojciechowska. 

Kondycja psychiczna dzieci i młodzieży, to aktualnie jeden z poważniejszych problemów społecznych. Jak wynika ze statystyk 116 111 - telefonu zaufania dla dzieci, każdego dnia na infolinię dzwoni i pisze ponad 19 młodych osób. W 2022 roku konsultanci infolinii podjęli aż 855 interwencji ratujących zdrowie lub życie dzieci. 

Jesteśmy ogromnie wdzięczni wszystkim uczestnikom akcji Move Your Heart za ich wysiłek i zaangażowanie. Zebrane środki pozwolą nam kontynuować naszą misję niesienia pomocy dzieciom, które doświadczyły przemocy i potrzebują wsparcia psychologicznego. Dzięki takim akcjom jak ta organizowana przez szkołę języka angielskiego Early Stage, możemy otaczać opieką dzieci i młodzież, które tego najbardziej potrzebują” - mówi Wiktoria Kinik Rzeczniczka   Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Pierwsza edycja akcji Move Your Heart, wystartowała w kwietniu 2023 roku i  miała na celu ogólne wsparcie działań statutowych Fundacji. W drugiej edycji, zebrane fundusze przekazane zostały  na wsparcie Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111, co pozwoliło na dalsze zapewnianie pomocy psychologicznej i emocjonalnej młodym ludziom w trudnych momentach. Zakończona trzecia edycja skupiła się na wsparciu Centrów Pomocy Dzieciom -  placówek, w których dzieci pokrzywdzone przestępstwem otrzymują specjalistyczną, kompleksową i bezpłatną pomoc "pod jednym dachem".

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, od ponad 30 lat chroni dzieci przed przemocą i wykorzystaniem seksualnym, a także zapewnia im oraz ich opiekunom wsparcie, profesjonalną pomoc psychologiczną i prawną. Fundacja prowadzi liczne inicjatywy, w tym Centra Pomocy Dzieciom - placówki, których głównym celem jest pomoc psychologiczna, prawna, medyczna dzieciom i młodzieży z doświadczeniami przemocy i wykorzystywania seksualnego. W 2008 roku Fundacja uruchomiła pierwszy ogólnopolski telefon zaufania dla dzieci i młodzieży. Dzwoniąc pod numer 116 111, młodzi ludzie mogą anonimowo i bezpłatnie porozmawiać na każdy temat m.in.: o przyjaźni, miłości, dojrzewaniu, kontaktach z rodzicami, rodzeństwem, problemach w szkole czy emocjach, których doświadczają. Linia obsługiwana jest 24 godziny na dobę przez wykwalifikowanych psychologów i pedagogów, gotowych udzielić wsparcia telefonicznie. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię

Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.