9 smakowitych nowości BoboVita z ulubionymi bohaterami bajki Masza i Niedźwiedź
Uśmiech na twarzy dziecka podczas rozszerzania diety to jeden z najpiękniejszych prezentów dla każdego rodzica. Aby dać najmłodszym jeszcze więcej radości z odkrywania nowych smaków, do linii BoboVita z bohaterami kultowej bajki Masza i Niedźwiedź dołączyło 9 smakowitych nowości. Kaszka mleczna na śniadanie, a może ciasteczka lub batonik jako przekąska podczas spaceru? Wypróbuj z maluchem je wszystkie – przy różnych okazjach!
Nowości BoboVita z bohaterami bajki Masza i Niedźwiedź to:
- kaszki mleczne w 3 pysznych owocowym smakach – zawierają zboża, które przechodzą nawet kilkaset testów jakości i bezpieczeństwa, a ich skład dopasowany jest do potrzeb niemowląt po 6. i 8. miesiącu życia. Są bez dodatku cukru*, a także bez konserwantów**, bez barwników** i bez oleju palmowego;
- 3 propozycje chrupiących ciasteczek z wartościowymi zbożami, takimi jak pszenica, orkisz i ryż z dodatkiem pysznych warzyw i owoców o składzie i konsystencji dopasowanej do potrzeb dziecka po 1. roku życia;
- owsiano-rodzynkowe batoniki Bio w 3 wariantach smakowych – marchewki z nutą cynamonu, maliny oraz kakao, dla dziecka po 1. roku życia. Oprócz tego, że są źródłem błonnika, stanowią smaczne urozmaicenie diety – zarówno w domu, jak i podczas spaceru czy dłuższej wycieczki.
Poznaj produkty, które – dzięki bohaterom kultowej bajki – w zabawny sposób zachęcą malucha do nauki samodzielności!
Kaszki:
- BoboVita kaszka mleczna owsianka zbożowa z owocami sadu po 6. miesiącu życia
- BoboVita kaszka mleczna pełnoziarnista wielozbożowa z kolorowymi owocami po 8. miesiącu życia
- BoboVita kaszka mleczna wielozbożowa z kaszką jaglaną, truskawkami i bananem po 8. miesiącu życia
Cena rekomendowana za opakowanie 200 g: 9,99 zł.
Ciasteczka:
- BoboVita chrupiące ciasteczka pszenno-orkiszowe dla dziecka po 1. roku życia
- BoboVita ciasteczka pszenno-ryżowe z nutą marchewki po 1. roku życia
- BoboVita ciasteczka pszenno-orkiszowe z jabłkiem i brzoskwinią po 1. roku życia
Cena rekomendowana za opakowanie 150 g: 9,99 zł.
Batoniki:
- BoboVita batonik Bio owsiano-rodzynkowy marchewka z nutą cynamonu po 1. roku życia
- BoboVita batonik Bio owsiano-rodzynkowy malina po 1. roku życia
- BoboVita batonik Bio owsiano-rodzynkowy kakao po 1. roku życia
Cena rekomendowana za opakowanie 20 g: 2,99 zł.
* Zawierają naturalnie występujące cukry z owoców, mleka i zbóż.
** Zgodnie z przepisami prawa, jak wszystkie kaszki dla niemowląt i małych dzieci.
Ważne informacje: Zaleca się kontynuację karmienia piersią podczas wprowadzania pokarmów uzupełniających. Karmienie piersią powinno trwać tak długo, jak jest to pożądane przez matkę i dziecko. Karmienie piersią jest najlepsze dla dziecka.
Więcej informacji o nowościach BoboVita można znaleźć na www.bobovita.pl.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.