Komunikaty PR

Łaciaty Dzień Dziecka z Dilerek Minecraft

2021-05-29  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania Minecraft ( 0.58 MB )

Z okazji Dnia Dziecka marka Łaciate Junior zaprasza dzieci i młodzież na niezwykłe gamingowe wydarzenie. Razem ze znanymi wśród dzieci idolami – takimi jak Karol Kuter z kanału YouTube Dilerek Minecraft oraz PrzemoBestGames, odkryjemy łaciatą farmę. W kwadratowym świecie powstanie dedykowana mapa, która będzie miejscem niecodziennej rozgrywki. Na uczestników czekają niezapomniane chwile, atrakcyjne upominki, a także łaciate przekąski.

Już 1 czerwca marka Łaciate Junior zabierze najmłodszych na niezwykłą wirtualną przygodę wraz ze znanym influencerami. Popularny YouTuber, ekspert i fan gry Minecraft - Karol Kuter (Dilerek Minecraft), to znany w sieci autor zabawnych gamingowych nagrań z ponad 1,3 mln subskrybentów. Już we wtorek o 16.00 na jego kanale będzie można zobaczyć streaming całego wydarzenia. Dilerek Minecraft będzie także brał aktywny udział w zabawie z dziećmi.

Łaciata farma w kwadratowym świecie

W ten wyjątkowy dzień fani gry Minecraft będą mogli odkryć specjalnie przygotowaną dla nich planszę, czyli łaciatą farmę. Przeżyją niezapomniane chwile w wirtualnej zagrodzie, gdzie będą mogli pokonać zawiły labirynt, aby zebrać wszystkie wiadra mleka, a także zagonić jak najwięcej uciekających krów do obejścia. Wydarzenie odbędzie się równolegle zarówno w świecie realnym – w ESPOT - gamingowym centrum Warszawy, jak i wirtualnie.

W Dzień Dziecka przygotowaliśmy dla najmłodszych wiele atrakcji i smacznych niespodzianek Cieszymy się, że w to wyjątkowe święto możemy sprawić, że popularna arena gamingowa zmieni się w świat Łaciate Junior – marki, która została stworzona z myślą o najmłodszych
i w trosce o ich zdrowy rozwój. Dzięki zawartości 3,8% tłuszczu jest znakomitym składnikiem odpowiednio zbilansowanej diety i doskonale zaspokaja potrzeby intensywnie rozwijającego się organizmu
– mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Zachęcamy wszystkich fanów gamingu do wspólnej zabawy na łaciatej farmie. Warto dołączyć do wydarzenia w kwadratowym świecie na kanale YouTube - Dilerek Minecraft i spędzić pełen wrażeń Dzień Dziecka z marką Łaciate Junior.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.