Ahoj przygodo! Letnie wycieczki z „Craigem znad Potoku”
Craig, Kelsey i J.P. uwielbiają spędzać czas na łonie natury. Latem Cartoon Network wyemituje zestaw wakacyjnych odcinków „Craig znad Potoku: Ahoj przygodo!”. W ramach cyklu zaplanowano również premierę 3. sezonu serialu. Maraton rozpocznie się 5 lipca w Cartoon Network.
W pierwszym tygodniu lipca najmłodsi widzowie mogą jeszcze raz zobaczyć wybrane przygody chłopca z rodziny Williamsów! Natomiast w poniedziałek 12 lipca odbędzie się premiera trzeciego sezonu serialu. Seans rozpocznie się od odcinka specjalnego „Po Drugiej Stronie: Turniej”, opowiadającego o nadchodzących urodzinach ojca Craiga. Chłopiec wie, że tata zasługuje na wyjątkowy prezent. Wraz z kolegą i koleżanką dowiedzą się o turnieju odbywającym się na Drugiej Stronie Potoku, w którym można wygrać specjalne nagrody. Craig będzie chciał je zdobyć, a pomogą mu w tym Kelsey i J.P. W tym celu wybiorą się do Przepustu – jedynego miejsca, które pozwala przedostać się na Drugą Stronę.
W innym epizodzie bohaterowie zorganizują szkolne zawody łamania ołówków. J.P. będzie wygrywać ze wszystkimi – ale czy na pewno jest faworytem? Postaci poszukają także starożytnego skarbu, który według legend został ukryty nad Potokiem. Craig wyruszy też na ratunek siostrze i stworzy Potokowy Samorząd, aby wspólnymi siłami przepędzić atak pszczół.
Emisja maratonu „Craig nad Potoku: Ahoj przygodo!” codziennie od poniedziałku 5 lipca o 12:00. W ramach maratonu, w poniedziałek 12 lipca o 12:00, odbędzie się premiera 3. sezonu serialu.
O Cartoon Network EMEA
Cartoon Network to kanał dla dzieci wypełniony ekscytującą mieszanką komedii i przygody. Główną grupą docelową stacji są chłopcy i dziewczynki w wieku 6-12 lat. Przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje, które pobudzają wyobraźnie i nawiązują do uniwersalnych motywów przyjaźni, zachęcają dzieci do bycia sobą. Ramówka kanału obejmuje takie kreskówki jak: „Atomówki”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Ben 10”, „Między nami, misiami”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Ninjago: Mistrzowie Spinjitzu”, „Kicia Rożek”, „Craig znad potoku”, „Obóz na wyspie” oraz wielokrotnie nagradzane seriale „Steven Universe”, „Pora na przygodę” oraz „Zwyczajny serial”. Z produkowanych przez kanał treści można również skorzystać dzięki stronie internetowej, a także poprzez gry, wideo na żądanie, urządzenia mobilne i szeroki wachlarz artykułów licencyjnych. Właścicielem marki Cartoon Network jest WarnerMedia.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Hała PR Manager | dotrelations joanna.hala@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.