Komunikaty PR

Aranżacyjne pomysły na wsparcie dziecka w nauce

2022-08-31  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Rozpoczynając rok szkolny warto pomyśleć o choćby niewielkiej odmianie w pokoju dziecka, by na nowo inspirował do wypełniania codziennych obowiązków związanych z nauką. Dzięki nieco magicznym rozwiązaniom dekoracyjnym nawet kawałek ściany można przekształcić kreatywną platformę, wspierającą rozwój zainteresowań i edukację dzieci.

Miętowa gwiazda na ścianie nie tylko będzie wywoływać efekt wow w pokoju dorastającej dziewczynki, ale może także pomoc rozwijać kreatywność, jeśli do jej wymalowania wykorzystamy tablicową farbę Tikkurila Liitu. A gdy użyjemy jej w zestawie z farbą magnetyczną Tikkurila Magnetic, będzie można po niej zarówno pisać swobodnie kredą, jak i przyczepiać do niej notatki czy zdjęcia.

Magnetyczny pas doskonale sprawdzi się też w pokoju nastoletniego chłopca. Można pokryć go farbą w kolorze ściany, jednak wyróżniony kontrastującym odcieniem, np. energetycznym M316 Tomato z palety Tikkrila Symphony, będzie jednoznacznie wskazywał pole, na którym można magnesami przypiąć ulubione grafiki czy inspirujące plakaty.

Co ciekawe, magiczną farbą tablicową Tikkurila Liitu można z powodzeniem malować nie tylko ściany, ale także na meble. Zwykła szafka w wyniku tego zabiegu będzie stanowić oryginalne podłoże do rozwoju pasji rysunkowych, a wraz z dorastaniem dziecka może stać się nietypową płaszczyzną do rozwiązania skomplikowanych zadań matematycznych, zyskując przy tym  designerską oprawę. A że farba ta jest dostępna w ponad 13 tys. odcieni, można z jej pomocą wykreować całkowicie nieszablonowy mebel – komponujący się z wystrojem lub przełamujący schematy dekoracyjne.

Więcej inspiracji na aranżacje pokoi dziecięcych znajduje się stronie https://tikkurila.pl/inspiracje/pokoje-dzieciece-tikkurila-kids-style

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.