Komunikaty PR

Artykuły szkolne od poniedziałku w sklepach Lidl!

2022-07-22  |  12:00

Choć do końca wakacji został miesiąc, lepiej nie czekać na pierwszy dzwonek i już teraz pomyśleć o najważniejszych produktach do szkoły. W końcu odpowiednia i kompletna wyprawka to idealny start na drodze po marzenia i sukcesy. Już w ten poniedziałek, 25.07, w ofercie sklepów Lidl Polska pojawią się pierwsze artykuły szkolne i piśmiennicze – idealne zarówno podczas lekcji, jak i w trakcie kreatywnych zabaw w domu. Specjalne okazje czekają na wszystkich klientów.

Dla jednych powrót do szkoły to czas wielkiej radości, a dla innych – drobnego niepokoju. Niezależnie od nastawienia, przygotowań do nowego roku szkolnego nie należy zostawiać na ostatnią chwilę. Wie o tym sieć Lidl Polska, w sklepach której już od poniedziałku 25 lipca pojawi się ogromny wybór praktycznych artykułów szkolnych. Będą to m.in. najwyższej jakości produkty polskiej firmy ASTRA, wykonane w 98 proc. z naturalnych składników, wśród nich: kolorowe kredki ołówkowe (klasyczne, dwustronne oraz JUMBO), suche pastele, flamastry, niewymagające temperowania kredki z glinki kaolinowej, a także różne rodzaje niebrudzącej plasteliny (klasycznej, kwadratowej, z brokatem i o zapachu limonki) w cenie od 3,99 zł do 7,49 zł/ 1 zestaw.

Dzieci lubiące zachowywać swoje dzieła na dłużej, wybiorą z kolei nadającą się do utwardzania modelinę ASTRA, dostępną w wersji 6-kolorowej klasycznej ( 6,99 zł/ 1 zestaw) oraz bardziej oryginalnej: pastelowej z brokatem, pysznej „cukierniczej” – idealnej do tworzenia modeli ciastek i babeczek – oraz świecącej w ultrafiolecie fluorescencyjnej (8,99 zł/ 1 zestaw). Dopełnieniem pracowni artystycznej dziecka będą idealne do malowania na różnych powierzchniach oraz odporne na światło farby akwarelowe z pędzelkiem (w wersji klasycznej i pastelowej) bądź pobudzające wyobraźnię farby Creativo (19,99 zł/ 1 zestaw), w wygodnych pojemniczkach 50 ml – idealnych do malowania palcami.

Z myślą o bardziej wymagających młodych artystach Lidl posiada w sprzedaży również wyjątkowy produkt, którym jest zestaw malarski Crelando składający się z aż 174 elementów: 36 farb akwarelowych, akrylowych i olejowych, 130 wysokiej jakości kredek ołówkowych i olejnych, mazaków, 4 pędzli, 2 ołówków oraz innych przydatnych akcesoriów, spakowanych w wygodną, drewnianą walizkę z uchwytem, w cenie 149 zł/ 1 zestaw (do kupienia stacjonarnie i na stronie lidl.pl).

 


Klimat jak z bajek

Chodzenie do szkoły jest fajniejsze, gdy posiadane akcesoria mają na sobie wizerunki bohaterów ulubionych bajek – wiedzą o tym wszystkie najmłodsze dzieci. Z pewnością docenią one wyjątkowe kredki, pastele olejne i temperówkę w opakowaniach z pieskami z bajki PSI PATROL: Skye’em, Chasem, Marshallem i Everestem, każde w cenie 9,99 zł/ 1 zestaw lub sztukę.

Alternatywą dla bajkowej kolekcji są za to kolorowe akcesoria piśmiennicze marki Strigo w piękne, wesołe wzory, m.in. 12 flamastrów i miniflamastrów w różnych rodzajach etui do wyboru w cenie 6,99 zł/ 1 zestaw i 9,99 zł/ 1 zestaw.

 


Lidlowe, niskie ceny

Lidl Polska chroni polskie rodziny przed inflacją. Klienci posiadający Kartę Dużej Rodziny przy zakupie artykułów szkolnych i piśmienniczych, a także odzieży i obuwia dla dzieci i młodzieży marek Lupilu oraz Pepperts, otrzymają atrakcyjny rabat o wysokości 10%. Z kolei użytkownicy aplikacji „Lidl Plus”, od czwartku 28 lipca do soboty 30 lipca, mogą aktywować specjalny kupon na artykuły marki BIC (zakreślacze, długopisy i korektory), z którym drugi produkt kupią aż 40% taniej.

Produkty z oferty „Powrót do szkoły” będą dostępne w sklepach Lidl od poniedziałku 25 lipca do soboty 30 lipca (część z nich także online na stronie lidl.pl).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.