Komunikaty PR

Atrium Biała rozpoczyna sezon plażowy

2022-06-28  |  09:30
Biuro prasowe

Już 2 lipca br. przy białostockim centrum handlowym otworzy się wakacyjna plaża dla mieszkańców oraz turystów. Ciepły piasek, gorąca atmosfera, palmy i leżaki, a także wiele atrakcji dla dzieci i dorosłych – tak zapowiada się lato w Atrium Biała.

Letnia strefa przy białostockim centrum handlowym już na stałe wpisała się w krajobraz wakacyjnego miasta. W nowej, odświeżonej wersji nie zabranie plaży pełnej gorącego piasku, egzotycznych palm, a pod nimi wygodnych leżaków do beztroskiego relaksu. Oprócz tego przygotowanych zostało wiele atrakcji, takich jak turnieje koszykówki, joga na molo czy zlot food trucków. Zapowiada się lato pełne świetnej zabawy!

Lato w mieście – czas start!

Już w najbliższą sobotę (2 lipca br.) o godz. 10.00 udostępniona zostanie letnia strefa dla mieszkańców. W  programie znalazły się ciekawe atrakcje, jak parada bajkowych maskotek, ścianka wspinaczkowa, teatrzyki, lekcje tańca oraz wielki dmuchaniec dla najmłodszych.

 

Dorośli będą mogli zrelaksować się i rozciągnąć podczas letnich zajęć jogi na molo nad stawem. Treningi będą odbywać się w każdą sobotę (do 13.08 włącznie) o godz. 10.00. Profesjonalni instruktorzy ze studia YogaShala zaplanowali co tydzień inny temat przewodni zajęć, tak, aby jak najszerzej zapoznać uczestników z fascynującym światem asan. W spotkaniach mogą wziąć udział wszyscy, bez względu na poziom zaawansowania.

 

Dodatkowo, podczas otwarcia plaży w Atrium Biała, odbędą się pierwsze turnieje eliminacyjne do Basket 3×3 Challenge. Wciąż jeszcze można zgłaszać się do udziału w kolejnych rozgrywkach, które będą odbywać się 9.07, 16.07, 23.07 br. Zgłoszenia przyjmowane są pod adresem e-mail: zgloszenia@basket3na3.pl. Ponadto, w tę sobotę (2 lipca br.) rusza także koszykarska strefa malucha, zaś z boiska przy Atrium Biała można swobodnie korzystać przez cały lipiec w godzinach 11.00 – 19.00.

Zlot food trucków

Po atrakcjach czas przegryźć coś pysznego! Na łasuchów w dniach 1-3 lipca br. w Atrium Biała będzie czekać szeroki wybór food trucków oferujących kuchnię amerykańską, azjatycką czy meksykańską. W zróżnicowany menu każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie. Kuchnia pod chmurką rozstawi się na zewnętrznym terenie centrum handlowego obok wejścia przy KFC. W piątek będzie można korzystać z oferty gastronomicznej od godziny 12.00-21.00,  w sobotę do 21.00 i niedzielę od 10.00 do 20.00.

Plaża przy Atrium Biała już na stałe wpisała się w letni harmonogram miasta, mieszkańców oraz osób odwiedzających w okresie wakacji Białystok. Z roku na rok staramy się poszerzać listę aktywności, tak, aby były jeszcze bardziej atrakcyjne i ciekawe dla dorosłych oraz dzieci. Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie i  spędzi wolne, gorące dni razem z nami. Serdecznie zapraszamy do wspólnej zabawyzaprasza Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.

Zostań bohaterem i oddaj krew!

W pierwszą sobotę lipca br. nie zabraknie też akcentu dobroczynnego w postaci zbiórki krwi. Z myślą o osobach, które będą chciały podzielić się najcenniejszym darem jakim jest krew, 2 lipca br. na parkingu Atrium Biała od ulicy Miłosza, będzie czekać ambulans. W podziękowaniu za udział w akcji, Atrium Biała przygotowała upominki dla dawców. Otrzymają oni kartę prezentową o wartości 30 zł do wykorzystania we wszystkich sklepach w białostockim centrum handlowym. Zbiórka krwi zostanie powtórzona także 6 sierpnia br.

Udział we wszystkich wydarzeniach jest bezpłatny. Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://atrium-biala.pl/akcje/wpadnij-do-nas-na-wakacje/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.