Atrium Copernicus rozdaje nagrody dla przyszłych uczniów
Rok szkolny zbliża się wielkimi krokami, dlatego czas zacząć kompletowanie szkolnej wyprawki. Już 3 września w toruńskim centrum handlowym startuje specjalna promocja dla klientów. W zamian za zakupy będzie można odebrać piórnik z limitowanej kolekcji Sinsay – marki dobrze znanej i lubianej przez większość rodziców i młodzieży. Zasady udziału w akcji są bardzo proste.
Atrium Copernicus ogłasza powrót do szkoły! Aby umilić ten czas wszystkim dzieciom i młodzieży, centrum handlowe przygotowało akcję zakupową. Do zdobycia są upominki w postaci pojemnego piórnika z kolekcji marki Sinsay. Ten szkolny gadżet z pewnością pomieści wszystkie niezbędne markery, długopisy i przybory na plastykę czy matematykę.
– Powroty do szkoły często wiążą się z ekscytacją i oczekiwaniem na ponowne spotkanie z przyjaciółmi. Jest to też radość z nowych gadżetów, a łatwiej uczyć się, gdy otaczamy się przedmiotami przyjemnymi dla oka. Dlatego postanowiliśmy, choć odrobinę, przyczynić się do tego, oferując klientom nagrody w postaci pięknych piórników od marki Sinsay. Serdecznie zapraszamy do wspólnych zakupów – mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.
Akcja odbywać się będzie 3 września br. w godzinach 11.00-19.00. Zasady udziału w promocji są bardzo proste. Wystarczy zrobić zakupy w jednym ze sklepów znajdujących się na terenie Atrium Copernicus za min. 100 złotych na jednym paragonie i być klubowiczem programu #maszokazje. Z promocji wyłączony jest supermarket Auchan oraz sklep Media Markt. Następnie należy udać się do Punktu Obsługi Akcji, który będzie znajdował się na Placu Rotundy, okazać paragon i odebrać piórnik z kolekcji Sinsay.
Klient w zamian za jeden rachunek może otrzymać jeden upominek, a w czasie trwania całej akcji maksymalnie dwie nagrody.
Program #maszokazje
Program kuponowy #maszokazje oferuje wiele wyjątkowych okazji w jednym miejscu i każdego dnia. Klienci zyskują dostęp do promocyjnych ofert, oferowanych wyłącznie w sklepach w Atrium Copernicus, a także możliwość skorzystania ze zniżek. Zapisani klubowicze jako pierwsi dowiadują się o akcjach zniżkowych czy organizowanych wydarzeniach w centrum handlowym. Do programu #maszokazje można dołączyć w każdej chwili. Więcej informacji znajduje się na stronie www.atrium-copernicus.pl/maszokazje/.
Pełny regulamin promocji znajduje się na stronie www.atrium-copernicus.pl.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.