Komunikaty PR

Atrium Copernicus rozdaje nagrody dla przyszłych uczniów

2022-08-25  |  12:35
Biuro prasowe

Rok szkolny zbliża się wielkimi krokami, dlatego czas zacząć kompletowanie szkolnej wyprawki. Już 3  września w toruńskim centrum handlowym startuje specjalna promocja dla klientów. W zamian za zakupy będzie można odebrać piórnik z limitowanej kolekcji Sinsay – marki dobrze znanej i lubianej przez większość rodziców i młodzieży. Zasady udziału w akcji są bardzo proste.

 

Atrium Copernicus ogłasza powrót do szkoły! Aby umilić ten czas wszystkim dzieciom i młodzieży, centrum handlowe przygotowało akcję zakupową. Do zdobycia są upominki w postaci pojemnego piórnika z kolekcji marki Sinsay. Ten szkolny gadżet z pewnością pomieści wszystkie niezbędne markery, długopisy i przybory na  plastykę czy matematykę.

 

Powroty do szkoły często wiążą się z ekscytacją i oczekiwaniem na ponowne spotkanie z przyjaciółmi. Jest to też radość z nowych gadżetów, a łatwiej uczyć się, gdy otaczamy się przedmiotami przyjemnymi dla oka. Dlatego postanowiliśmy, choć odrobinę, przyczynić się do tego, oferując klientom nagrody w postaci pięknych piórników od marki Sinsay. Serdecznie zapraszamy do wspólnych zakupów mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.

 

Akcja odbywać się będzie 3 września br. w godzinach 11.00-19.00. Zasady udziału w promocji są bardzo proste. Wystarczy zrobić zakupy w jednym ze sklepów znajdujących się na terenie Atrium Copernicus za min. 100 złotych na jednym paragonie i być klubowiczem programu #maszokazje. Z promocji wyłączony jest supermarket Auchan oraz sklep Media Markt. Następnie należy udać się do Punktu Obsługi Akcji, który będzie znajdował się na Placu Rotundy, okazać paragon i odebrać piórnik z kolekcji Sinsay.

 

Klient w zamian za jeden rachunek może otrzymać jeden upominek, a w czasie trwania całej akcji maksymalnie dwie nagrody.

 

Program #maszokazje

Program kuponowy #maszokazje oferuje wiele wyjątkowych okazji w jednym miejscu i każdego dnia. Klienci zyskują dostęp do promocyjnych ofert, oferowanych wyłącznie w sklepach w Atrium Copernicus, a także możliwość skorzystania ze zniżek. Zapisani klubowicze jako pierwsi dowiadują się o akcjach zniżkowych czy organizowanych wydarzeniach w centrum handlowym. Do programu #maszokazje można dołączyć w każdej chwili. Więcej informacji znajduje się na stronie www.atrium-copernicus.pl/maszokazje/.

 

Pełny regulamin promocji znajduje się na stronie www.atrium-copernicus.pl.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.