Atrium Copernicus rozdaje nagrody dla przyszłych uczniów
Rok szkolny zbliża się wielkimi krokami, dlatego czas zacząć kompletowanie szkolnej wyprawki. Już 3 września w toruńskim centrum handlowym startuje specjalna promocja dla klientów. W zamian za zakupy będzie można odebrać piórnik z limitowanej kolekcji Sinsay – marki dobrze znanej i lubianej przez większość rodziców i młodzieży. Zasady udziału w akcji są bardzo proste.
Atrium Copernicus ogłasza powrót do szkoły! Aby umilić ten czas wszystkim dzieciom i młodzieży, centrum handlowe przygotowało akcję zakupową. Do zdobycia są upominki w postaci pojemnego piórnika z kolekcji marki Sinsay. Ten szkolny gadżet z pewnością pomieści wszystkie niezbędne markery, długopisy i przybory na plastykę czy matematykę.
– Powroty do szkoły często wiążą się z ekscytacją i oczekiwaniem na ponowne spotkanie z przyjaciółmi. Jest to też radość z nowych gadżetów, a łatwiej uczyć się, gdy otaczamy się przedmiotami przyjemnymi dla oka. Dlatego postanowiliśmy, choć odrobinę, przyczynić się do tego, oferując klientom nagrody w postaci pięknych piórników od marki Sinsay. Serdecznie zapraszamy do wspólnych zakupów – mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.
Akcja odbywać się będzie 3 września br. w godzinach 11.00-19.00. Zasady udziału w promocji są bardzo proste. Wystarczy zrobić zakupy w jednym ze sklepów znajdujących się na terenie Atrium Copernicus za min. 100 złotych na jednym paragonie i być klubowiczem programu #maszokazje. Z promocji wyłączony jest supermarket Auchan oraz sklep Media Markt. Następnie należy udać się do Punktu Obsługi Akcji, który będzie znajdował się na Placu Rotundy, okazać paragon i odebrać piórnik z kolekcji Sinsay.
Klient w zamian za jeden rachunek może otrzymać jeden upominek, a w czasie trwania całej akcji maksymalnie dwie nagrody.
Program #maszokazje
Program kuponowy #maszokazje oferuje wiele wyjątkowych okazji w jednym miejscu i każdego dnia. Klienci zyskują dostęp do promocyjnych ofert, oferowanych wyłącznie w sklepach w Atrium Copernicus, a także możliwość skorzystania ze zniżek. Zapisani klubowicze jako pierwsi dowiadują się o akcjach zniżkowych czy organizowanych wydarzeniach w centrum handlowym. Do programu #maszokazje można dołączyć w każdej chwili. Więcej informacji znajduje się na stronie www.atrium-copernicus.pl/maszokazje/.
Pełny regulamin promocji znajduje się na stronie www.atrium-copernicus.pl.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.