Komunikaty PR

Atrium Copernicus rozdaje nagrody dla przyszłych uczniów

2022-08-25  |  12:35
Biuro prasowe

Rok szkolny zbliża się wielkimi krokami, dlatego czas zacząć kompletowanie szkolnej wyprawki. Już 3  września w toruńskim centrum handlowym startuje specjalna promocja dla klientów. W zamian za zakupy będzie można odebrać piórnik z limitowanej kolekcji Sinsay – marki dobrze znanej i lubianej przez większość rodziców i młodzieży. Zasady udziału w akcji są bardzo proste.

 

Atrium Copernicus ogłasza powrót do szkoły! Aby umilić ten czas wszystkim dzieciom i młodzieży, centrum handlowe przygotowało akcję zakupową. Do zdobycia są upominki w postaci pojemnego piórnika z kolekcji marki Sinsay. Ten szkolny gadżet z pewnością pomieści wszystkie niezbędne markery, długopisy i przybory na  plastykę czy matematykę.

 

Powroty do szkoły często wiążą się z ekscytacją i oczekiwaniem na ponowne spotkanie z przyjaciółmi. Jest to też radość z nowych gadżetów, a łatwiej uczyć się, gdy otaczamy się przedmiotami przyjemnymi dla oka. Dlatego postanowiliśmy, choć odrobinę, przyczynić się do tego, oferując klientom nagrody w postaci pięknych piórników od marki Sinsay. Serdecznie zapraszamy do wspólnych zakupów mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.

 

Akcja odbywać się będzie 3 września br. w godzinach 11.00-19.00. Zasady udziału w promocji są bardzo proste. Wystarczy zrobić zakupy w jednym ze sklepów znajdujących się na terenie Atrium Copernicus za min. 100 złotych na jednym paragonie i być klubowiczem programu #maszokazje. Z promocji wyłączony jest supermarket Auchan oraz sklep Media Markt. Następnie należy udać się do Punktu Obsługi Akcji, który będzie znajdował się na Placu Rotundy, okazać paragon i odebrać piórnik z kolekcji Sinsay.

 

Klient w zamian za jeden rachunek może otrzymać jeden upominek, a w czasie trwania całej akcji maksymalnie dwie nagrody.

 

Program #maszokazje

Program kuponowy #maszokazje oferuje wiele wyjątkowych okazji w jednym miejscu i każdego dnia. Klienci zyskują dostęp do promocyjnych ofert, oferowanych wyłącznie w sklepach w Atrium Copernicus, a także możliwość skorzystania ze zniżek. Zapisani klubowicze jako pierwsi dowiadują się o akcjach zniżkowych czy organizowanych wydarzeniach w centrum handlowym. Do programu #maszokazje można dołączyć w każdej chwili. Więcej informacji znajduje się na stronie www.atrium-copernicus.pl/maszokazje/.

 

Pełny regulamin promocji znajduje się na stronie www.atrium-copernicus.pl.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.