Komunikaty PR

Atrium Kasztanowa zaprasza na Mikołajkowe Warsztaty Kreatywne dla najmłodszych

2024-12-09  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.14 MB )

6 grudnia Atrium Kasztanowa zamieni się w prawdziwą fabrykę bożonarodzeniowych cudów, gdzie najmłodsi, wspólnie z rodzinami, będą mogli rozwijać swoją kreatywność podczas wyjątkowych Mikołajkowych Warsztatów Kreatywnych. To dzień pełen radości, świątecznych zapachów i niezapomnianych chwil ze Świętym Mikołajem!


Już 6 grudnia w godzinach 12:00–18:00 Atrium Kasztanowa wprowadzi najmłodszych w magiczną atmosferę świąt podczas wyjątkowych Mikołajkowych Warsztatów Kreatywnych. To doskonała okazja, aby spędzić czas z rodziną, rozwijając dziecięcą kreatywność w bożonarodzeniowym klimacie.

W programie warsztatów znajdą się m.in.:

  • Ozdabianie wianków z jodły kaukaskiej – twórcza zabawa z naturalnymi materiałami, które wypełnią domy świątecznym zapachem.
  • Patykowe choinki – minimalistyczne i ekologiczne dekoracje, które dzieci stworzą własnoręcznie.
  • Drewniane bałwanki – urocze pamiątki, które będą przypominać o świątecznych chwilach przez cały rok.
  • Tworzenie ozdób ze skrawków materiałów i sznurka – kreatywne upcyclingowe rękodzieło.
  • Tworzenie stroików z wykorzystaniem szyszek – świąteczne kompozycje prosto z natury.

Kulminacyjnym punktem wydarzenia będzie spotkanie ze Świętym Mikołajem, który z radością przyjmie dziecięce listy z marzeniami i zapozuje do pamiątkowych zdjęć.

Warsztaty są idealną okazją, aby dzieci poczuły ducha świąt, rozwijając swoje zdolności manualne, a jednocześnie spędziły czas w gronie najbliższych.

Zapraszamy do Atrium Kasztanowa – miejsca, gdzie świąteczne tradycje spotykają się z nowoczesnymi pomysłami. Więcej informacji można znaleźć na stronie: atrium-kasztanowa.pl.

Do zobaczenia!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.