Komunikaty PR

Avenida Poznań po raz kolejny rozbłyśnie na fioletowo dla wcześniaków

2021-11-17  |  10:03
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Zybała
PR Inspiration

Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/

Szacuje się, że już co 10-te dziecko na świecie rodzi się zbyt wcześnie, tj. między 22 a 37 tygodniem ciąży. W Polsce każdego roku przychodzi na świat 26 tysięcy wcześniaków. Część z nich waży mniej niż 1 kg. 17 listopada obchodzony jest jako Światowy Dzień Wcześniaka. Na symboliczny fioletowy kolor zaświeca się wówczas szereg znanych budynków na całym świecie. W akcji po raz kolejny udział bierze także Avenida Poznań.

Wcześniactwo jest jednym z poważnych wyzwań współczesnej medycyny, która mimo nieustannego postępu nie zna wielu odpowiedzi na jego temat. 17 listopada od lat  obchodzony jest jako Światowy Dzień Wcześniaka. Jego celem jest zwiększenie wrażliwości oraz społecznej wiedzy na temat wcześniactwa – przyczyn, skutków oraz potrzeby specjalistycznej opieki wobec przedwcześnie urodzonych dzieci, a także ich rodzin. Oprócz kampanii informacyjnej ważnym wydarzeniem przykuwającym uwagę społeczeństwa jest podświetlanie tego dnia różnorodnych lokalnych, ogólnopolskich i światowych budynków na fioletowo. Iluminacja pojawia się corocznie m.in. na. Bramie Brandemburskiej w Berlinie, Empire State Building w Stanach Zjednoczonych, Niagarze czy Pałacu Kultury i Nauki w Polsce.

Jak mówią poznańscy organizatorzy akcji: Fioletowa iluminacja to dla nas – rodziców wcześniaków, naszych rodzin, lekarzy neonatologów znak, że jesteście Państwo z nami. Dlaczego fioletowy? To kolor utożsamiany z wrażliwością i wyjątkowością, tj. cechami, które charakteryzują przedwcześnie urodzone dzieci. W akcji iluminacji budynków, budowli i symboli Poznania oprócz Avenidy corocznie udział biorą m.in.: Ratusz na Starym Rynku, Muzeum Powstania Wielkopolskiego, Fontanna na Placu Wolności, Centrum Kultury Zamek, Brama Poznania, czy Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Wielkopolskim koordynatorem akcji jest poznańska Fundacja Laboratorium Marzeń, której misją jest opieka nad rodzinami z najmniejszymi i najbardziej potrzebującymi dziećmi – zadbanie nie tylko o pomoc medyczną i edukacyjną dla dziecka, ale także zapewnienie wsparcia dla jego najbliższych. Fundacja traktuje marzenia jako element terapii dla dziecka, rodziców i całej rodziny.

Avenida Poznań rozbłyśnie na fioletowo już 17 listopada w godzinach 16.00 – 24.00, solidaryzując się w walce o zdrowie i życie Małych Wojowników.


Avenida Poznań to jedno z największych centrów handlowych w województwie wielkopolskim, które na 3 kondygnacjach o łącznej powierzchni niemal 60 tysięcy mkw. mieści blisko 200 lokali handlowych i użytkowych, w tym 30 restauracji i kawiarni. Pod szyldem Avenidy zgromadziły się najpopularniejsze marki modowe, obuwnicze, biżuteryjne, czy kosmetyczne, a także szereg usług. Do grona najemców Centrum należą m.in. Reserved, Sinsay, Cropp, H&M, SportsDirect, Intersport, MediaMarkt, Empik, Peek&Cloppenburg, Mango, TKmaxx, H&M, Stradivarius, Pull&Bear, Bershka, Calypso oraz Lidl. Avenida nieustannie stawia na rozwój oferty.

Z myślą o komforcie swoich Klientów Centrum stworzyło wyjątkową strefę pod nazwą Avenida Lounge. Jest to zlokalizowana na dwóch poziomach, na powierzchni ponad 2 000 mkw., przestrzeń przeznaczona do relaksu, rozrywki, coworkingu i integracji.

W Avenidzie do dyspozycji zmotoryzowanych Klientów jest 1500 miejsc parkingowych (3 godziny darmowego parkowania) oraz bezpłatny parking dla jednośladów. Centrum położone jest bezpośrednio przy poznańskich dworcach kolejowym i autobusowym.


 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Pszczoła i przyjaciele – czyli wiosenny event w ETC Swarzędz Biuro prasowe
2024-05-15 | 12:30

Pszczoła i przyjaciele – czyli wiosenny event w ETC Swarzędz

Centrum handlowe ETC Swarzędz zaprasza wszystkie dzieci na niezapomnianą podróż do świata natury. 17 i 18 maja swarzędzkie centrum handlowe zmieni się w fascynującą krainę
Dziecko Allegro zaprasza do wzięcia udziału w specjalnym konkursie
2024-05-15 | 12:00

Allegro zaprasza do wzięcia udziału w specjalnym konkursie

Wystartował konkurs realizowany z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka — w jego ramach Allegro wspólnie ze znanymi z sieci opiekunami i rodzicami zachęca do spędzania czasu z
Dziecko Dzieci jedzą za mało produktów zbożowych, a ich najczęstszym wyborem są makarony
2024-05-14 | 09:15

Dzieci jedzą za mało produktów zbożowych, a ich najczęstszym wyborem są makarony

Większość rodziców deklaruje, że ich dzieci zjadają średnio co najmniej 4 posiłki dziennie. Wśród grup produktów spożywanych przez najmłodszych przetwory zbożowe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.