Komunikaty PR

Bajkowe wnętrza stworzone z myślą o najmłodszych

2022-05-31  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Kolorowe ściany przyciągające magnesy, po których swobodnie można pisać kredą, świecące w ciemnościach fluorescencyjne dekoracje i mieniące się barwnym blaskiem dodatki – dostępne dziś na rynku farby pozwalają zaaranżować iście czarodziejskie wnętrza dla najmłodszych. Z okazji  Dnia Dziecka prezentujemy kilka pomysłów marki Tikkurila, za sprawą których pokoje bez wyrazu można szybko przeobrazić w pełne magii przestrzenie. 

Dziecięcy pokój mogą codziennie zdobić inne rysunki i to wykonane bezpośrednio na ścianie. Umożliwia to farba Tikkurila Liitu, która zwykłą powierzchnię zamienia w tablicę kredową. Co więcej nie musi być ona tylko w tradycyjnych odcieniach czerni czy zieleni, bo Tikkurila Liitu może być barwiona na tysiące kolorów. Jeśli wcześniej ścianę pokryjemy farbą magnetyczną, zyska dodatkową funkcjonalność. W ten sposób powstanie bowiem powierzchnia 2w1, czyli przyciągająca magnesy tablicówka.

Rozgwieżdżone niebo nad dziecięcym łóżkiem to całkowicie realna koncepcja. Wystarczy namalowane na ścianie gwiazdy pokryć fluorescencyjną farbą Tikkurila Glow, a będą wdzięcznie migotać, zachęcając malucha do snu. Oryginalnym akcentem wnętrza będzie też błyszczący w ciemności okazały księżyc, który niczym lampka nocna subtelnie rozświetli dziecięcy pokój po zmroku.

Kącik prawdziwej gwiazdy wymaga odrobiny blichtru. W takiej aranżacji warto postawić na perłową farbę Tikkurila Taika Pearl Paint. Przemalowane nią pudełka na dziewczęce drobiazgi oczarują kolorowym blaskiem. Wprowadzą jednocześnie klimat glamour i będą stanowić zgrane towarzystwo dla połyskującej na oryginalnym wieszaku biżuterii, podkreślając styl właścicielki wnętrza.

 

Więcej pomysłów na nieszablonowy wystrój pokoju dziecka można znaleźć na stronie https://tikkurila.pl/inspiracje/pokoje-dzieciece-tikkurila-kids-style.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.