Komunikaty PR

Balonowe święta, czyli przedświąteczne atrakcje dla dzieci w PH Arena!

2024-12-12  |  10:00
Biuro prasowe

Nikt nie czeka na święta z taką radością jak dzieci! Podczas kiedy dorośli zajęci są przygotowaniami, najmłodszym każdy dzień przybliżający święta dłuży się wprost niewiarygodnie…

Już w najbliższą sobotę – 14 grudnia, czekamy w Parku Handlowym Arena na wszystkich dorosłych i towarzyszące im dzieci! Każdy, kto zrobi zakupy za minimum 200 PLN i zostanie członkiem naszego klubu Arena Rabatów, otrzyma uroczy świąteczny balon wypełniony helem! Będzie go można od razu wręczyć swojemu dziecku lub zabrać domu. Przypominamy, że Arena Rabatów to specjalny program lojalnościowy dla miłośników zniżek, sekretnych ofert i upominków przyznawanych za zakupy w naszym centrum.

Na dużych i małych miłośników świąt czeka też stoisko ze słodką watą cukrową, która może zastąpi nam śnieg? A dodatkowo wszystkie dzieci zapraszamy do zabawy w niezapomnianym Bubble House, czyli wielkiej dmuchanej bańce, w której maluchy będą mogły skakać do woli w towarzystwie latających, kolorowych balonów.

Święta to wyjątkowy czas, kiedy chcemy zrobić coś dobrego dla innych. Dlatego również w tę sobotę zorganizowaliśmy spotkanie z fundacją „Gryfne Bajtle”, która po raz kolejny poprowadzi u nas warsztaty ozdabiania świątecznych pierniczków. Przy wspólnym stole będzie można spędzić czas
i porozmawiać z prowadzącymi oraz podopiecznymi fundacji o ich codzienności oraz możliwościach wsparcia.

Nasze atrakcje dostępne są w godzinach 11.00-18.00! Zapraszamy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć