Komunikaty PR

BAMBINO KOLORUJE ŚWIĘTA - polskie kredki w nowej odsłonie

2020-11-24  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Anna Wrzesińska
Lucky Monday PR&Events

Kościuszki 65/28
30-114 Kraków
biuro|luckymonday.pl| |biuro|luckymonday.pl
+48 691769463
www.luckymonday.pl
Do pobrania prasowa ( 0 MB )

W przedszkolu, szkole, w domu - kredki Bambino rysowały i nadal rysują najpiękniejsze obrazy dzieciństwa! Czas jednak płynie… więc pora na zmiany! Aby było bardziej inspirująco i kolorowo, producent stworzył nową linię wzorniczą Bambino pt. „Zwierzaki Uczniaki”! Jako pierwsze w premierowej odsłonie prezentuje kredki Bambino, które już od blisko 70 lat kolorują wspólnie z dziećmi każde święta!

Produkty marki Bambino tworzone są z myślą o rozwijaniu twórczych pasji wśród dzieci. Ta zasada pozostaje niezmienna. Firma St.Majewski stawia na wysoką jakość, szeroką gamę kolorystyczną, oryginalne wzornictwo produktów oraz funkcjonalność opakowań. Tak właśnie jest w przypadku kredek Bambino, które od pokoleń cenią rodzice, dzieci i nauczyciele specjalizujący się w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.

Jednak chcąc sprostać nieustannie zmieniającym się oczekiwaniom swoich odbiorców, firma St.Majewski ciągle się rozwija! Dlatego kredki Bambino w nowej odsłonie to przede wszystkim intensywna i bogata kolorystyka, lepsza ekspozycja logo marki na opakowaniu oraz wyraźne wskazanie polskiego pochodzenia produktu – gratka dla osób ceniących rodzime wyroby!

Seria kredek Bambino w praktycznym, metalowym opakowaniu to idealny pomysł na elegancki, markowy prezent mikołajkowy czy gwiazdkowy, który z pewnością ucieszy nawet najbardziej wymagających małych artystów. Święta Bożego Narodzenia nie byłyby świętami bez intensywnych kolorów i blasku. Stąd w nowych zestawach kredek Bambino znaleźć można oprócz standardowych barw również kolor złoty i srebrny.

Zestawy kredek Bambino dostępne są w sprzedaży internetowej oraz w sklepach papierniczych i księgarniach. Sugerowana cena kredek: Bambino w metalowym pudełku (24 kolory) to 20 zł, Bambino w oprawie drewnianej (26 kolorów + temperówka, metalowe opakowanie) – 40 zł.

Premierowa odsłona kredek w nowej linii wzorniczej Bambino to dopiero początek! Firma St.Majewski planuje w roku 2021 wprowadzić na rynek ponad 100 produktów plastycznych w nowym designie. W ślad za nową szatą graficzną pojawi się też mocna komunikacja marketingowa zarówno w punktach sprzedaży, jak i w Internecie. Nowi bohaterowie Bambino, na czele z Misiem Luzakiem i Królikiem Zdrowikiem, poprowadzą najmłodszych przez świat pełen aktualnych wyzwań, takich jak: ekologia, zdrowie czy kreatywność.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lucky Monday PR&Events
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.