BAMBINO KOLORUJE ŚWIĘTA - polskie kredki w nowej odsłonie
Anna Wrzesińska
Lucky Monday PR&Events
Kościuszki 65/28
30-114 Kraków
biuro|luckymonday.pl| |biuro|luckymonday.pl
+48 691769463
www.luckymonday.pl
W przedszkolu, szkole, w domu - kredki Bambino rysowały i nadal rysują najpiękniejsze obrazy dzieciństwa! Czas jednak płynie… więc pora na zmiany! Aby było bardziej inspirująco i kolorowo, producent stworzył nową linię wzorniczą Bambino pt. „Zwierzaki Uczniaki”! Jako pierwsze w premierowej odsłonie prezentuje kredki Bambino, które już od blisko 70 lat kolorują wspólnie z dziećmi każde święta!
Produkty marki Bambino tworzone są z myślą o rozwijaniu twórczych pasji wśród dzieci. Ta zasada pozostaje niezmienna. Firma St.Majewski stawia na wysoką jakość, szeroką gamę kolorystyczną, oryginalne wzornictwo produktów oraz funkcjonalność opakowań. Tak właśnie jest w przypadku kredek Bambino, które od pokoleń cenią rodzice, dzieci i nauczyciele specjalizujący się w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.
Jednak chcąc sprostać nieustannie zmieniającym się oczekiwaniom swoich odbiorców, firma St.Majewski ciągle się rozwija! Dlatego kredki Bambino w nowej odsłonie to przede wszystkim intensywna i bogata kolorystyka, lepsza ekspozycja logo marki na opakowaniu oraz wyraźne wskazanie polskiego pochodzenia produktu – gratka dla osób ceniących rodzime wyroby!
Seria kredek Bambino w praktycznym, metalowym opakowaniu to idealny pomysł na elegancki, markowy prezent mikołajkowy czy gwiazdkowy, który z pewnością ucieszy nawet najbardziej wymagających małych artystów. Święta Bożego Narodzenia nie byłyby świętami bez intensywnych kolorów i blasku. Stąd w nowych zestawach kredek Bambino znaleźć można oprócz standardowych barw również kolor złoty i srebrny.
Zestawy kredek Bambino dostępne są w sprzedaży internetowej oraz w sklepach papierniczych i księgarniach. Sugerowana cena kredek: Bambino w metalowym pudełku (24 kolory) to 20 zł, Bambino w oprawie drewnianej (26 kolorów + temperówka, metalowe opakowanie) – 40 zł.
Premierowa odsłona kredek w nowej linii wzorniczej Bambino to dopiero początek! Firma St.Majewski planuje w roku 2021 wprowadzić na rynek ponad 100 produktów plastycznych w nowym designie. W ślad za nową szatą graficzną pojawi się też mocna komunikacja marketingowa zarówno w punktach sprzedaży, jak i w Internecie. Nowi bohaterowie Bambino, na czele z Misiem Luzakiem i Królikiem Zdrowikiem, poprowadzą najmłodszych przez świat pełen aktualnych wyzwań, takich jak: ekologia, zdrowie czy kreatywność.
Porozumienie między największą śląską uczelnią i Szkołą w Chmurze
Przygoda – nie może jej zabraknąć podczas zabawy z dzieckiem
Dziś obchodzimy Dzień Ziemi. Zaszczepmy w dzieciach miłość do ekologii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz
Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.
Media
Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej
Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.
Edukacja
Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć
Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.