BAMBINO KOLORUJE ŚWIĘTA - polskie kredki w nowej odsłonie

Anna Wrzesińska
Lucky Monday PR&Events
Kościuszki 65/28
30-114 Kraków
biuro|luckymonday.pl| |biuro|luckymonday.pl
+48 691769463
www.luckymonday.pl
W przedszkolu, szkole, w domu - kredki Bambino rysowały i nadal rysują najpiękniejsze obrazy dzieciństwa! Czas jednak płynie… więc pora na zmiany! Aby było bardziej inspirująco i kolorowo, producent stworzył nową linię wzorniczą Bambino pt. „Zwierzaki Uczniaki”! Jako pierwsze w premierowej odsłonie prezentuje kredki Bambino, które już od blisko 70 lat kolorują wspólnie z dziećmi każde święta!
Produkty marki Bambino tworzone są z myślą o rozwijaniu twórczych pasji wśród dzieci. Ta zasada pozostaje niezmienna. Firma St.Majewski stawia na wysoką jakość, szeroką gamę kolorystyczną, oryginalne wzornictwo produktów oraz funkcjonalność opakowań. Tak właśnie jest w przypadku kredek Bambino, które od pokoleń cenią rodzice, dzieci i nauczyciele specjalizujący się w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.
Jednak chcąc sprostać nieustannie zmieniającym się oczekiwaniom swoich odbiorców, firma St.Majewski ciągle się rozwija! Dlatego kredki Bambino w nowej odsłonie to przede wszystkim intensywna i bogata kolorystyka, lepsza ekspozycja logo marki na opakowaniu oraz wyraźne wskazanie polskiego pochodzenia produktu – gratka dla osób ceniących rodzime wyroby!
Seria kredek Bambino w praktycznym, metalowym opakowaniu to idealny pomysł na elegancki, markowy prezent mikołajkowy czy gwiazdkowy, który z pewnością ucieszy nawet najbardziej wymagających małych artystów. Święta Bożego Narodzenia nie byłyby świętami bez intensywnych kolorów i blasku. Stąd w nowych zestawach kredek Bambino znaleźć można oprócz standardowych barw również kolor złoty i srebrny.
Zestawy kredek Bambino dostępne są w sprzedaży internetowej oraz w sklepach papierniczych i księgarniach. Sugerowana cena kredek: Bambino w metalowym pudełku (24 kolory) to 20 zł, Bambino w oprawie drewnianej (26 kolorów + temperówka, metalowe opakowanie) – 40 zł.
Premierowa odsłona kredek w nowej linii wzorniczej Bambino to dopiero początek! Firma St.Majewski planuje w roku 2021 wprowadzić na rynek ponad 100 produktów plastycznych w nowym designie. W ślad za nową szatą graficzną pojawi się też mocna komunikacja marketingowa zarówno w punktach sprzedaży, jak i w Internecie. Nowi bohaterowie Bambino, na czele z Misiem Luzakiem i Królikiem Zdrowikiem, poprowadzą najmłodszych przez świat pełen aktualnych wyzwań, takich jak: ekologia, zdrowie czy kreatywność.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.