Komunikaty PR

Barbie stawia na świadomość!

2020-02-10  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
ConTrust
Communication

ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl

Wielość bodźców, które docierają do najmłodszych odbija się niekorzystnie na ich samopoczuciu. Czy w czasach „homo tabletis” dzieci potrafią się „wyłączyć”? Marka Barbie® do tego zachęca.

Otaczająca nas rzeczywistość sprzyja narażeniu na kontakt ze zbyt dużą ilością bodźców i komunikatów. Nie jest to korzystne dla dorosłych, a tym bardziej dla dzieci. Dzisiaj dzieci według badań i obserwacji śpią średnio o 1-2 godziny mniej, niż tego potrzebują. To odbija się na ich zdrowiu i samopoczuciu. Nadmiar zadań, informacji, barw i dźwięków, z którymi każdego dnia styka się dziecko może powodować nadpobudliwość i rozdrażnienie oraz problemy z koncentracją. Częsty płacz, agresja czy odwrotnie – smutek i wyobcowanie mogą być konsekwencją przestymulowania.

Każdy rodzic chce, by jego dziecko rozwijało się prawidłowo i w pełni wykorzystało swój potencjał. By tak się stało rozwój dziecka powinien być zrównoważony i dostosowany do niego. Ważne by pamiętać, że nie chodzi tylko o zdobywanie wiedzy i umiejętności, ale również o rozwój fizyczny i psychiczny. By dziecko rozwijało się właściwie powinno mieć czas na naukę, zabawę i odpoczynek – czas dla siebie, który spożytkuje wedle własnego pomysłu i potrzeby. Czas, który pozwoli mu się wyciszyć.

Dostrzegając potrzebę wykształcenia nawyku dbania o swoje zdrowie psychicznie i równowagę emocjonalną u najmłodszych marka Barbie wprowadziła serię Barbie Wellness. Lalki, które dzieci dobrze znają i kojarzą jedynie z zabawą, dzięki łagodnej muzyce pozwolą im się wyciszyć i „wyłączyć się” z pełnego bodźców świata dorosłych. Jest to też odpowiedź na rosnące zainteresowanie dziewczynek praktykami wspomagającymi balans emocjonalny, takich jak joga (wzrost o 63% w ciągu ostatnich 5 lat) oraz medytacja (wzrost o 90%)1.

Dzięki nowej serii dziewczynki poznają codzienne rytuały, które pozwalają zachować równowagę emocjonalną. Seria obejmuje trzy kluczowe motywy: medytację, zdrowie fizyczne i dbanie o dobre samopoczucie. Zabawa lalkami z serii Wellness zapewnia nie tylko dobrą rozrywkę w odgrywanie scenek, które dzieci znają ze świata dorosłych, ale także zachęca do tworzenia własnych historii, a przede wszystkim uczy zdrowych nawyków.

Seria Barbie Wellness:

Lalka Barbie Medytacja uczy relaksującej medytacji. 5 ćwiczeń medytacyjnych z łagodnymi dźwiękami i światłami uruchamia się jednym przyciskiem, a dziecko może wybrać swoją ulubioną odprężającą sesję. By pomóc najmłodszym wyrażać emocje zestaw zawiera szczeniaczka, któremu można przyczepić chmurkę z symbolem jednej z emocji jakie towarzyszą dziecku podczas medytacji. Wspólne ćwiczenia z Barbie uspokajają dziecko i wyciszają. Sprawdzą się również idealnie jako pomysł na wspólne spędzenie czasu z mamą lub tatą.

Inna lalką z serii Wellness jest Barbie Relaks w Kąpieli, który pokazuje dziecku jak z codziennej czynności uczynić przyjemny, odprężający rytuał. Do zestawu dołączony jest uroczy szczeniaczek oraz akcesoria kąpielowe takie jak gąbka, ręcznik czy płyny do kąpieli. Dzięki saszetkom z kolorowym proszkiem woda zamieni się w bąbelkową pianę.

Serię Wellness uzupełniają 3 lalki Barbie Relaks sprzedawane oddzielnie. Każda z nich to inny etap dbania o swoją kondycję psychiczną:

  1. Trening - z matą i obręczą do ćwiczeń, hantlami oraz butelką na wodę
  2. Odpoczynek – z wygodną poduszką, opaską na oczy i telefonem, który należy wyłączyć przed snem.
  3. Spa - z akcesoriami do kąpieli takimi jak poduszeczka, świeczka, maseczka czy nawet żółta kaczuszka. Każdej z nich towarzyszy szczeniaczek, który posiada swoje miniakcesoria do relaksu.

[1] źródło: Mintel

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.