Komunikaty PR

Baw się z Bingiem w Arkadach Wrocławskich

2020-02-25  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Jest wesoły, ciekawy świata i podbija serca małych widzów oraz ich rodziców. W sobotę, 29 lutego, Arkady Wrocławskie odwiedzi Bing, tytułowy bohater popularnego serialu animowanego dla najmłodszych. W centrum handlowym powstanie kilka stref, które przeniosą maluchów do bajkowego świata, a Bing zaprosi dzieci do wspólnej zabawy i zdjęć.

Bing to serial animowany dla dzieci w wieku przedszkolnym, który cieszy się ogromną popularnością w Polsce i za granicą. Główny bohater mierząc się z codziennymi czynnościami, zawsze może liczyć na wsparcie przyjaciół i opiekunów. W każdym odcinku uczy się radzić sobie z emocjami i konsekwencjami swoich czynów.

Bing pojawi się w Arkadach Wrocławskich punktualnie o godz. 12:00 i od razu porwie wszystkie dzieci do wspólnej zabawy. Za sprawą kolorowej scenografii i specjalnych stref, zbudowanych w klimacie bajki, mali fani serialu znajdą się w samym środku doskonale znanego im świata. Wspólnie z Bingiem będą zdobywać nowe umiejętności, rozwiązywać zagadki, brać udział w konkursach z licencjonowanymi nagrodami. Łowienie kaczuszek czy gra Memory to zadania uczące pracy zespołowej. Podczas strzelania do celu oraz zawodów w puszczaniu baniek mydlanych dzieci będą musiały wykazać się cierpliwością i konsekwencją. Z kolei wspólne malowanie portretu Binga i rozwiązywanie łamigłówek pozwoli maluchom rozwijać zdolności kreatywne. To jeszcze nie wszystko! Powszechnie wiadomo, że przedszkolaki mają niespożyte pokłady energii. Przyda się ona podczas pokonywania torów przeszkód, tańców i skoków na ogromnym dmuchańcu.

Spotkanie z Bingiem odbędzie się 29 lutego, w godz. 12:00 – 18:00, w łezce eventowej na poziomie 0 Arkad Wrocławskich. Udział w wydarzeniu i wszystkich atrakcjach jest bezpłatny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Polskie tradycje wielkanocne, czyli zwyczaje dawnej wsi z Etnoekipą Biuro prasowe
2024-03-27 | 15:00

Polskie tradycje wielkanocne, czyli zwyczaje dawnej wsi z Etnoekipą

Wielkanoc to jedno z najważniejszych świąt w kalendarzu polskim, obfitujące w bogactwo tradycji i obrzędów, których korzenie sięgają głęboko w historię naszego kraju.
Dziecko Jak się ma polska piosenka dla dzieci? Gdzie szukać zastępcy Majki Jeżowskiej?
2024-03-25 | 01:00

Jak się ma polska piosenka dla dzieci? Gdzie szukać zastępcy Majki Jeżowskiej?

Majka Jeżowska – ikona piosenki dziecięcej, która zdecydowanie wygasiła swoją działalność w piosence dla najmłodszych, zajmuje się obecnie już zupełnie niezwiązanymi z
Dziecko Wielkanocne podróże - bezpieczeństwo najmłodszych na pierwszym miejscu
2024-03-21 | 13:00

Wielkanocne podróże - bezpieczeństwo najmłodszych na pierwszym miejscu

Wraz z nadchodzącą Wielkanocą, czasem rodzinnych spotkań i wiosennych radości, wielu z nas planuje podróże do swoich bliskich. Wspólne malowanie pisanek, szukanie czekoladowych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.