Baw się z Bingiem w Arkadach Wrocławskich

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Jest wesoły, ciekawy świata i podbija serca małych widzów oraz ich rodziców. W sobotę, 29 lutego, Arkady Wrocławskie odwiedzi Bing, tytułowy bohater popularnego serialu animowanego dla najmłodszych. W centrum handlowym powstanie kilka stref, które przeniosą maluchów do bajkowego świata, a Bing zaprosi dzieci do wspólnej zabawy i zdjęć.
Bing to serial animowany dla dzieci w wieku przedszkolnym, który cieszy się ogromną popularnością w Polsce i za granicą. Główny bohater mierząc się z codziennymi czynnościami, zawsze może liczyć na wsparcie przyjaciół i opiekunów. W każdym odcinku uczy się radzić sobie z emocjami i konsekwencjami swoich czynów.
Bing pojawi się w Arkadach Wrocławskich punktualnie o godz. 12:00 i od razu porwie wszystkie dzieci do wspólnej zabawy. Za sprawą kolorowej scenografii i specjalnych stref, zbudowanych w klimacie bajki, mali fani serialu znajdą się w samym środku doskonale znanego im świata. Wspólnie z Bingiem będą zdobywać nowe umiejętności, rozwiązywać zagadki, brać udział w konkursach z licencjonowanymi nagrodami. Łowienie kaczuszek czy gra Memory to zadania uczące pracy zespołowej. Podczas strzelania do celu oraz zawodów w puszczaniu baniek mydlanych dzieci będą musiały wykazać się cierpliwością i konsekwencją. Z kolei wspólne malowanie portretu Binga i rozwiązywanie łamigłówek pozwoli maluchom rozwijać zdolności kreatywne. To jeszcze nie wszystko! Powszechnie wiadomo, że przedszkolaki mają niespożyte pokłady energii. Przyda się ona podczas pokonywania torów przeszkód, tańców i skoków na ogromnym dmuchańcu.
Spotkanie z Bingiem odbędzie się 29 lutego, w godz. 12:00 – 18:00, w łezce eventowej na poziomie 0 Arkad Wrocławskich. Udział w wydarzeniu i wszystkich atrakcjach jest bezpłatny.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.