BawMY się razem z Netto – nowa propozycja sieci dla rodzin z dziećmi
Walk PR
Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl
Sieć handlowa Netto przygotowała kolejny pomysł na kreatywne zajęcia dla dzieci, w czasie obowiązywania akcji #zostańwdomu. Program „BawMY się razem z Netto”, stworzony wraz z Akademią BVB im. Łukasza Piszczka, zachęca do aktywnej zabawy i zdrowego trybu życia oraz rozprawienia się z nudą, przede wszystkim w czasie, gdy należy ograniczyć przebywanie na zewnątrz.
Spędzenie kolejnych tygodni w domowym zaciszu może stanowić duże wyzwanie, zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Jeśli dotychczasowe zabawy zaczynają nudzić, czas poszukać nowych i angażujących aktywności. W tym szczególnym czasie, warto włączyć do codzienności trochę ruchu. Aby zainspirować dzieci do zdrowego trybu życia, sieć handlowa Netto oraz Akademia BVB im. Łukasza Piszczka stworzyły specjalny program „BawMY się razem z Netto”. W ramach akcji przygotowane zostały ciekawe serie ćwiczeń, porad i wyzwań, które obudzą drzemiącego w każdym sportowego ducha. Zestawy ćwiczeń, które od piątku będą dostępne w kanałach społecznościowych Netto Polska, zostały zaplanowane tak, aby każdy, bez względu na wiek, z łatwością mógł wykonać je w domu.
- W tym trudnym czasie, pragniemy wspierać klientów Netto nie tylko poprzez zapewnienie stałego dostępu do najpotrzebniejszych produktów – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Doskonale wiemy, że spędzanie kolejnych dni w domu, staje się coraz trudniejsze. Dlatego chcemy podpowiedzieć dzieciom oraz ich rodzicom ciekawe i kreatywne sposoby, które sprawią, że ten czas będzie dużo przyjemniejszy. Tym razem wraz z Akademią BVB im. Łukasza Piszczka, przygotowaliśmy zestawy ćwiczeń i wyzwań dla najmłodszych. Jestem pewien, że zagwarantują one doskonałą sportową rozrywkę dla całej rodziny, a jednocześnie pokażą, że czas spędzony w domu nie musi być nudny – dodaje.
To nie jedyny pomysł Netto na spędzenie fantastycznego czasu w domu. Dyskonter wystartował również z kampanią „Masa Kreatywności”, w której klienci sieci w zamian za zakupy otrzymają saszetki z masą plastyczną Hey Clay. Kolorowa masa daje nieskończone możliwości świetnej i kreatywnej zabawy dla całej rodziny, pozwalając na lepienie własnych figurek, ozdób, a nawet biżuterii. Szczegóły i regulamin kampanii, a także wideoporadniki, gry ćwiczące skupienie i mnóstwo kreatywnych inspiracji znajdują się na stronie www.masakreatywnosci.netto.pl.
Netto z zaangażowaniem wspiera liczne projekty, mające na celu wspieranie rozwoju młodych sportowców. Od lipca 2019 r. sieć handlowa jest oficjalnym partnerem regionalnym klubu piłkarskiego Borussia Dortmund. W ramach współpracy, Netto wraz z klubem BVB oraz Akademią im. Łukasza Piszczka wspierają rozwój młodych sportowców, m.in. poprzez wspólną budowę pierwszej szkółki piłkarskiej klubu w Polsce, która ma szkolić przyszłe piłkarskie talenty.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.