Biedronka i Czarny Kot w Atrium Kasztanowa
Biedronka i Czarny Kot zapraszają na wielką przygodę w Paryżu! Czekamy na Was w dniach 17-18 listopada w Atrium Kasztanowa! Wspólnie z bohaterami kultowego filmu wyruszymy w niebezpieczną misję, by ocalić miasto przed działaniem czarnej magii. Odwiedzając galerię, będziecie mogli na dwa dni przenieść się do filmowego świata tytułowych postaci, Biedronki i Czarnego Kota, aby przeżyć niezwykłą podróż. W tych dniach nasze centrum przygotowało moc atrakcji dla młodszych i starszych fanów tego popularnego serialu.
Przygotujcie się na dobrą zabawę w towarzystwie Biedronki i Czarnego Kota! Już 17 i 18 listopada w Atrium Kasztanowa od godz. 12:00 do 18:00 czekać na Was będzie moc atrakcji! Niesamowite przygody dzielnych bohaterów serialu zekranizowanego w tym roku (Miraculum: Biedronka i Czarny Kot), staną się główną tematyką weekendowego wydarzenia w pilskiej galerii.
W piątek i sobotę fani Biedronki i Czarnego Kota będą mogli nie tylko spotkać się z superbohaterami na żywo i przybić sobie z nimi piątkę, ale też zapozować w walecznej pozie i zrobić wspólne, pamiątkowe zdjęcie.
Dla młodszych poszukiwaczy przygód zaplanowano moc wyzwań! Czeka na nich do przejścia trudny labirynt z przeszkodami – przemierzając go trzeba odnaleźć ukryte ćmy na dachach paryskich budynków. Najodważniejsi muszą złapać je wszystkie zanim zaatakują one mieszkańców. Za wykazanie dzielnej postawy, każdy śmiałek otrzyma nagrodę - dyplom od Biedronki i Czarnego Kota.
Aby uwiecznić swoich bohaterów w wyjątkowych pozach, chętni mogą odwiedzić strefę kreatywną. To tutaj na miejscu będzie można namalować portrety ulubionych postaci, pokolorować przedstawiające je rysunki bądź stworzyć własne Kwami (magiczną istotę połączoną z Miraculami). Za swoją aktywność uczestnicy otrzymają pieczątkę na dyplomie. Posiadacze 3 stempli przygotują swoją własną maskę superbohatera.
Z kolei nieco starsi wielbiciele serialu będą mogli wykazać się kreatywnością i umiejętnościami aktorskimi w strefie foto. Wszystkie chętne osoby, a w szczególności użytkujące popularne komunikatory, przeniosą się do Miraculum, gdzie korzystając z fotobudki 360 stopni, będą mogły nagrać ciekawy filmik, a następnie podzielić się nim z przyjaciółmi na swoich kanałach social media.
Ale to nie wszystko! Dla klientów, którzy w dniach 17-18 listopada zrobią zakupy za minimalną kwotę 150 zł (na maksymalnie 2 paragonach) czekają milusie poduszki z postacią ulubionej bohaterki serialu. Do zgarnięcia będzie aż 200 szt. poduszek.
Spotkanie z Biedronką i Czarnym Kotem odbędzie się w Atrium Kasztanowa w dniach 17 i 18 listopada, w godz. 12.00- 18.00. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Więcej informacji na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.