Komunikaty PR

Biedronka i Czarny Kot w Atrium Kasztanowa

2023-11-13  |  10:40
Biuro prasowe

Biedronka i Czarny Kot zapraszają na wielką przygodę w Paryżu! Czekamy na Was w dniach 17-18 listopada w Atrium Kasztanowa! Wspólnie z bohaterami kultowego filmu wyruszymy w niebezpieczną misję, by ocalić miasto przed działaniem czarnej magii. Odwiedzając galerię, będziecie mogli na dwa dni przenieść się do filmowego świata tytułowych postaci, Biedronki i Czarnego Kota, aby przeżyć niezwykłą podróż. W tych dniach nasze centrum przygotowało moc atrakcji dla młodszych i starszych fanów tego popularnego serialu.

 

Przygotujcie się na dobrą zabawę w towarzystwie Biedronki i Czarnego Kota! Już 17 i 18 listopada w Atrium Kasztanowa od godz. 12:00 do 18:00 czekać na Was będzie moc atrakcji! Niesamowite przygody dzielnych bohaterów serialu zekranizowanego w tym roku (Miraculum: Biedronka i Czarny Kot), staną się główną tematyką weekendowego wydarzenia w pilskiej galerii.

 

W piątek i sobotę fani Biedronki i Czarnego Kota będą mogli nie tylko spotkać się z superbohaterami na żywo i  przybić sobie z nimi piątkę, ale też zapozować w walecznej pozie i zrobić wspólne, pamiątkowe zdjęcie.

 

Dla młodszych poszukiwaczy przygód zaplanowano moc wyzwań! Czeka na nich do przejścia trudny labirynt z przeszkodami – przemierzając go trzeba odnaleźć ukryte ćmy na dachach paryskich budynków. Najodważniejsi muszą złapać je wszystkie zanim zaatakują one mieszkańców. Za wykazanie dzielnej postawy, każdy śmiałek otrzyma nagrodę - dyplom od Biedronki i Czarnego Kota.

 

Aby uwiecznić swoich bohaterów w wyjątkowych pozach, chętni mogą odwiedzić strefę kreatywną. To tutaj na miejscu będzie można namalować portrety ulubionych postaci, pokolorować przedstawiające je rysunki bądź stworzyć własne Kwami (magiczną istotę połączoną z Miraculami). Za swoją aktywność uczestnicy otrzymają pieczątkę na dyplomie. Posiadacze 3 stempli przygotują swoją własną maskę superbohatera.

 

Z kolei nieco starsi wielbiciele serialu będą mogli wykazać się kreatywnością i umiejętnościami aktorskimi w strefie foto. Wszystkie chętne osoby, a w szczególności użytkujące popularne komunikatory, przeniosą się do Miraculum, gdzie korzystając z fotobudki 360 stopni, będą mogły nagrać ciekawy filmik, a następnie podzielić się nim z  przyjaciółmi na swoich kanałach social media.

 

Ale to nie wszystko! Dla klientów, którzy w dniach 17-18 listopada zrobią zakupy za minimalną kwotę 150 zł (na maksymalnie 2 paragonach) czekają milusie poduszki z postacią ulubionej bohaterki serialu. Do zgarnięcia będzie aż 200 szt. poduszek.

 

Spotkanie z Biedronką i Czarnym Kotem odbędzie się w Atrium Kasztanowa w dniach 17 i 18 listopada, w  godz. 12.00- 18.00. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

 

Więcej informacji na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Pszczoła i przyjaciele – czyli wiosenny event w ETC Swarzędz Biuro prasowe
2024-05-15 | 12:30

Pszczoła i przyjaciele – czyli wiosenny event w ETC Swarzędz

Centrum handlowe ETC Swarzędz zaprasza wszystkie dzieci na niezapomnianą podróż do świata natury. 17 i 18 maja swarzędzkie centrum handlowe zmieni się w fascynującą krainę
Dziecko Allegro zaprasza do wzięcia udziału w specjalnym konkursie
2024-05-15 | 12:00

Allegro zaprasza do wzięcia udziału w specjalnym konkursie

Wystartował konkurs realizowany z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka — w jego ramach Allegro wspólnie ze znanymi z sieci opiekunami i rodzicami zachęca do spędzania czasu z
Dziecko Dzieci jedzą za mało produktów zbożowych, a ich najczęstszym wyborem są makarony
2024-05-14 | 09:15

Dzieci jedzą za mało produktów zbożowych, a ich najczęstszym wyborem są makarony

Większość rodziców deklaruje, że ich dzieci zjadają średnio co najmniej 4 posiłki dziennie. Wśród grup produktów spożywanych przez najmłodszych przetwory zbożowe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.