Centrum Mądrej Zabawy otworzy się w Krakowie jesienią 2025 roku
Smart Kids Planet – miejsce, które bawi, uczy i inspiruje
Smart Kids Planet to pierwsze w Polsce Centrum Mądrej Zabawy, które łączy edukację
i rozrywkę w duchu „edutainment”. Stworzone z myślą o dzieciach w wieku 0–10 lat, oferuje interaktywne strefy rozwijające kompetencje przyszłości – kreatywność, myślenie przyczynowo-skutkowe, wyobraźnię, a także motorykę i percepcję. Wszystkie atrakcje to autorskie projekty, tworzone na specjalne zamówienie, które gwarantują angażującą zabawę na najwyższym poziomie.
Warszawska lokalizacja Smart Kids Planet w Fabryce Norblina zdobyła uznanie zarówno wśród rodzin, jak i środowisk edukacyjnych. „Chcemy, aby każda wizyta w Smart Kids Planet była inspirującą podróżą, która bawi, uczy i zostaje w pamięci dzieci oraz ich rodziców” – mówi Adam Kowalczyk, pomysłodawca i współwłaściciel Smart Kids Planet.
Dlaczego Kraków i Galeria Kazimierz?
Kraków, miasto o bogatej historii, dynamicznej energii i rodzinnej atmosferze, to idealne miejsce na mapie Polski dla drugiej lokalizacji Smart Kids Planet. Nowe Centrum w Galerii Kazimierz będzie wyjątkowym projektem, łączącym lokalne inspiracje z nowoczesnym podejściem do edukacji i rozrywki.
„Jesteśmy niezwykle podekscytowani współpracą ze Smart Kids Planet i możliwością stworzenia w Galerii Kazimierz przestrzeni, która połączy zabawę z rozwojem dzieci. Zapewnienie wartościowego czasu najmłodszym klientom jest dla nas szczególnie ważne, dlatego zawsze z entuzjazmem podejmujemy inicjatywy, które inspirują do nauki i odkrywania świata. Wierzę, że nowe Centrum Mądrej Zabawy stanie się jednym z ulubionych miejsc krakowskich rodzin i z radością będziemy niedługo obserwować uśmiechy na twarzach odwiedzających nas dzieci” – mówi Beata Jankowska, Dyrektor Galerii Kazimierz.
Galeria Kazimierz, znana z szerokiej oferty handlowej, kulturalnej i rozrywkowej, doskonale wpisuje się w wizję Smart Kids Planet. Dzięki organizacji licznych atrakcji i wydarzeń dla dzieci, została nagrodzona certyfikatem „Miejsce Przyjazne Rodzinom z Dziećmi”. Wyróżnienie to, przyznawane w ramach kampanii „Kraków stawia na rodzinę” przez Miasto Kraków, Galeria zdobyła już po raz drugi.
„Już od kilku miesięcy intensywnie projektujemy nowe Centrum i jestem przekonany, że to będzie coś naprawdę wyjątkowego. W Galerii Kazimierz powstanie przestrzeń na miarę przyszłości – 9 stref mądrej zabawy, na powierzchni ponad 1 300 metrów kwadratowych, a także nasza flagowa kawiarnia oraz sklep z mądrymi i jakościowymi zabawkami. Kraków inspiruje nas swoją energią, a dla naszego zespołu, który ma mocne krakowskie korzenie, to projekt naprawdę szczególny” – mówi Karol Gaweł, Prezes Smart Kids Planet.
„Cały czas poszukujemy odpowiednich lokalizacji, które spełniają nasze wysokie standardy. Gdy trafiliśmy na Galerię Kazimierz, wiedzieliśmy, że to właściwe miejsce. Znakomita opinia wśród rodzin, świetna dostępność dla mieszkańców i turystów – to wszystko idealnie współgra z naszym konceptem” – dodaje Adam Kowalczyk – „To miejsce, które z pewnością stanie się jednym z ulubionych punktów na mapie rodzinnych atrakcji Krakowa.”
„Planowane otwarcie strefy Smart Kids Planet w Galerii Kazimierz to kolejny krok w przyjętej przez właściciela obiektu strategii transformacji i uatrakcyjnianie oferty dla Klientów.
W dalszym ciągu realizujemy proces urozmaicenia oferty handlowo-usługowej. We współpracy zarówno z obecnymi jak i nowymi najemcami, tworzymy przestrzenie przyjazne dla Klientów pod kątem zakupów i spędzania wolnego czasu. Po częściowym odświeżeniu strefy zewnętrznej w zakresie nowej oferty gastronomicznej przychodzi pora na zmiany wewnątrz galerii. Zapowiadane otwarcie Smart Kids Planet to początek pozytywnych zmian, jakie będą działy się w Galerii Kazimierz. Cieszymy się i czekamy na kolejne nowe otwarcia” – podkreśla Marta Cegielnik, Dyrektor w Dziale Powierzchni Handlowych w Colliers.
Budowa już wkrótce
W nowym Centrum znajdą się zarówno znane z warszawskiej lokalizacji strefy, jak i zupełnie nowe atrakcje, przygotowane wspólnie z polskimi partnerami i sponsorami. Goście będą mogli korzystać z takich usług, jak Smart Urodziny i Smart Wycieczki, które uczynią Centrum Mądrej Zabawy atrakcyjnym zarówno dla rodzin, jak i grup zorganizowanych. Oferta edukacyjna i rozrywkowa Smart Kids Planet obejmie także przestrzeń relaksu w Smart Cafe oraz możliwość zakupu kreatywnych produktów w Smart Kids Store.
Prace projektowe są na zaawansowanym etapie, a rozpoczęcie budowy zaplanowano na pierwszą połowę przyszłego roku. Otwarcie Centrum Mądrej Zabawy w Galerii Kazimierz planowane jest na jesień 2025 roku. „To projekt, który z pewnością zachwyci zarówno mieszkańców Krakowa, jak i turystów. Śledźcie nasze kanały – wkrótce podzielimy się kolejnymi szczegółami i niespodziankami!” – podsumowuje Karol Gaweł.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.