Chytry szop powraca do Boomeranga! Maraton i premiera nowych odcinków „Taffy”
Kreskówka wyprodukowana we Francji i w Wielkiej Brytanii po raz kolejny pojawi się w Boomerangu.
Jej bohaterem jest sprytny zwierzak, który potrafi kombinować jak mało kto. Uwielbia pławić się
w luksusie, ale musi uważać na innego lokatora zamieszkującego posiadłość, psa Bentleya, który chce mu odebrać przywileje. W nowych odcinkach bohaterowie przenoszą swoje potyczki poza rezydencję Pani Majętnej i wybierają się na plażę oraz na narty. Premiera 2. sezonu serialu „Taffy” w poniedziałek 23 maja o 17:00 w Boomerang. Emisja weekendowego maratonu wcześniejszych epizodów w soboty i niedziele od 10:00 w Boomerang.
Kiedy Taffy trafił do willi hrabianki, wszyscy jej mieszkańcy zwęszyli podstęp – nowy przybysz wyglądał jak szop, zachowywał się jak szop i… był szopem. Ale jedna osoba dała się zwieść Taffy’emu. Była to właścicielka posiadłości, Pani Majętna. Od razu uwierzyła, że Taffy jest puchatym kotem: dokładnie takim, jakiego chciała mieć. W ten sposób bohater wkupił się w jej łaski, aby mieć dostęp do najlepszych smakołyków i wszelkich wygód. Pies Bentley nie mógł mu tego darować i ciągle płatał szopowi psikusy, które miały odkryć jego tożsamość przed starszą panią. Choć Bentley bardzo się starał, Taffy zawsze był o krok przed nim.
W Boomerangu odbędzie się premiera 2. sezonu serialu. Tym razem twórcy wyprowadzili bohaterów z wielkiej willi i postanowili dać im szansę na rozrabianie w nowych lokalizacjach. Choć przestrzeń będzie nowa, ich spryt, zacięcie i chęć do psocenia pozostaną takie same. Wybiorą się zarówno na plażę jak i w zimowe otoczenie – do ośrodka narciarskiego. Czeka ich pościg w labiryncie. Doberman spróbuje powstrzymać szopa przed zwinięciem pysznego kawioru. Taffy wybierze się po pomoc do Yeti’ego, aby ocalił go przed niecnym dobermanem. Widzowie mogą również powtórzyć seans odcinków 1. sezonu w trakcie weekendowych maratonów.
Premiera 2. sezonu serialu „Taffy” już w poniedziałek 23 maja o 17:00.
Emisja 2. sezonu codziennie o 17:00 w Boomerang.
Emisja maratonu z odcinkami 1. sezonu serialu w soboty i niedziele od 10:00 w Boomerang.
O Boomerang
Boomerang, będący częścią Warner Bros. Discovery, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS
| Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Dorota Gardias: Przykre jest to, że wybory prezydenckie budzą tak negatywne emocje. Jest dużo złości, żalu i różnych zagrywek, które kompletnie nie są moje
Prezenterka pogody uważa, że trzeba się już wyciszyć po ostatnich wyborach prezydenckich i próbować jakoś zaakceptować obecną sytuację, bo wszelkie emocje niczego już nie zmienią. Pozostaje tylko wierzyć, że zwycięzca stanie na wysokości zadania i nie tylko nie zawiedzie tych, którzy mu zaufali, ale także przekona do siebie pozostały elektorat. Dorota Gardias chciałaby także, aby jego żona była głosem kobiet i zawsze – nawet w najtrudniejszych sprawach – stawała po ich stronie.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Farmacja
Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.