Komunikaty PR

#CNTogether: Rodzinka Cartoon Network dla Twojej rodziny

2020-05-06  |  14:00

W odpowiedzi na przymusową izolację na całym świecie, Cartoon Network rozpoczął kampanię #CNTogether. Inicjatywa jest częścią globalnej akcji stacji i ma na celu pomoc dzieciom w zachowaniu bezpieczeństwa, pobudzenie kreatywności, a także dostarczenie darmowej rozrywki w czasie, który wymaga od wszystkich rodzin wiele cierpliwości. #CNTogether to pełne humoru pomysły na rozwój, naukę i zabawę – wszystko przy wsparciu uwielbianych przez dzieci bohaterów.

W ramach profilaktyki stacja udostępnia, w odpowiedniej dla najmłodszych formie, wskazówki dotyczące zasad bezpiecznego zachowania, a także materiały rozwijające zdolności manualne czy motoryczne – w tym lekcje malowania i taneczne zabawy. W klipach i instruktażach najważniejszą rolę odgrywają bohaterowie najpopularniejszych produkcji emitowanych na Cartoon Network, w tym: „Atomówki”, „Między nami, misiami”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „DC Super Hero Girls”, „Ben 10” czy „Pora na przygodę!”.

- Zawsze staramy się odpowiadać na potrzeby naszych młodych widzów. Wiemy, że wielu z nich spędza obecnie większość czasu w domu. Cieszymy się, że mamy możliwość wykorzystania uwielbianych przez najmłodszych produkcji, aby przekazać ważne komunikaty na temat bezpieczeństwa, a także zapewnić jeszcze więcej rozrywki, tym samym rozwijając zdolności naszych widzów - mówi Małgorzata Chapman, VP Brand and Content Engagement & Head of Kids Channels Central and Eastern Europe, WarnerMedia .

Cartoon Network udostępni na swojej platformie poniższe materiały:

  • Poradniki, dzięki którym dzieci będą mogły w warunkach domowych przebrać się za jedną z Atomówek czy postaci z „Ben 10”: Gigantozaura, Pacaka, Gniewa, Czterorękiego, Inferno.
  • Instruktaże DIY (zrób-to-sam) z najciekawszymi postaciami, w tym: stworzenie własnej osłonki na telefon, dużego malowidła z codziennych przedmiotów, skarbonki Jojo, ramki z Atomówkami, maski Bajki czy zakładki do książek.
  • Zajęcia gimnastyczne z Gumballem, Lodomirem czy Finnem i Jake'em.         
  • Taneczne zabawy w warunkach domowych.
  • Lekcje rysunku, które pokażą jak narysować m. in. Jabłko czy Szczypiora.

Dzieci i rodziny mogą uzyskać dostęp do darmowych treści, zabaw i rozwijających kreatywność zasobów na platformie: www.cartoonnetwork.pl/show/cnzawszezwami. Fani mogą znaleźć je również podczas bieżącej emisji polskiego kanału Cartoon Network oraz na serwisach społecznościowych stacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.