Komunikaty PR

#CNTogether: Rodzinka Cartoon Network dla Twojej rodziny

2020-05-06  |  14:00

W odpowiedzi na przymusową izolację na całym świecie, Cartoon Network rozpoczął kampanię #CNTogether. Inicjatywa jest częścią globalnej akcji stacji i ma na celu pomoc dzieciom w zachowaniu bezpieczeństwa, pobudzenie kreatywności, a także dostarczenie darmowej rozrywki w czasie, który wymaga od wszystkich rodzin wiele cierpliwości. #CNTogether to pełne humoru pomysły na rozwój, naukę i zabawę – wszystko przy wsparciu uwielbianych przez dzieci bohaterów.

W ramach profilaktyki stacja udostępnia, w odpowiedniej dla najmłodszych formie, wskazówki dotyczące zasad bezpiecznego zachowania, a także materiały rozwijające zdolności manualne czy motoryczne – w tym lekcje malowania i taneczne zabawy. W klipach i instruktażach najważniejszą rolę odgrywają bohaterowie najpopularniejszych produkcji emitowanych na Cartoon Network, w tym: „Atomówki”, „Między nami, misiami”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „DC Super Hero Girls”, „Ben 10” czy „Pora na przygodę!”.

- Zawsze staramy się odpowiadać na potrzeby naszych młodych widzów. Wiemy, że wielu z nich spędza obecnie większość czasu w domu. Cieszymy się, że mamy możliwość wykorzystania uwielbianych przez najmłodszych produkcji, aby przekazać ważne komunikaty na temat bezpieczeństwa, a także zapewnić jeszcze więcej rozrywki, tym samym rozwijając zdolności naszych widzów - mówi Małgorzata Chapman, VP Brand and Content Engagement & Head of Kids Channels Central and Eastern Europe, WarnerMedia .

Cartoon Network udostępni na swojej platformie poniższe materiały:

  • Poradniki, dzięki którym dzieci będą mogły w warunkach domowych przebrać się za jedną z Atomówek czy postaci z „Ben 10”: Gigantozaura, Pacaka, Gniewa, Czterorękiego, Inferno.
  • Instruktaże DIY (zrób-to-sam) z najciekawszymi postaciami, w tym: stworzenie własnej osłonki na telefon, dużego malowidła z codziennych przedmiotów, skarbonki Jojo, ramki z Atomówkami, maski Bajki czy zakładki do książek.
  • Zajęcia gimnastyczne z Gumballem, Lodomirem czy Finnem i Jake'em.         
  • Taneczne zabawy w warunkach domowych.
  • Lekcje rysunku, które pokażą jak narysować m. in. Jabłko czy Szczypiora.

Dzieci i rodziny mogą uzyskać dostęp do darmowych treści, zabaw i rozwijających kreatywność zasobów na platformie: www.cartoonnetwork.pl/show/cnzawszezwami. Fani mogą znaleźć je również podczas bieżącej emisji polskiego kanału Cartoon Network oraz na serwisach społecznościowych stacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.