#CNTogether: Rodzinka Cartoon Network dla Twojej rodziny
W odpowiedzi na przymusową izolację na całym świecie, Cartoon Network rozpoczął kampanię #CNTogether. Inicjatywa jest częścią globalnej akcji stacji i ma na celu pomoc dzieciom w zachowaniu bezpieczeństwa, pobudzenie kreatywności, a także dostarczenie darmowej rozrywki w czasie, który wymaga od wszystkich rodzin wiele cierpliwości. #CNTogether to pełne humoru pomysły na rozwój, naukę i zabawę – wszystko przy wsparciu uwielbianych przez dzieci bohaterów.
W ramach profilaktyki stacja udostępnia, w odpowiedniej dla najmłodszych formie, wskazówki dotyczące zasad bezpiecznego zachowania, a także materiały rozwijające zdolności manualne czy motoryczne – w tym lekcje malowania i taneczne zabawy. W klipach i instruktażach najważniejszą rolę odgrywają bohaterowie najpopularniejszych produkcji emitowanych na Cartoon Network, w tym: „Atomówki”, „Między nami, misiami”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „DC Super Hero Girls”, „Ben 10” czy „Pora na przygodę!”.
- Zawsze staramy się odpowiadać na potrzeby naszych młodych widzów. Wiemy, że wielu z nich spędza obecnie większość czasu w domu. Cieszymy się, że mamy możliwość wykorzystania uwielbianych przez najmłodszych produkcji, aby przekazać ważne komunikaty na temat bezpieczeństwa, a także zapewnić jeszcze więcej rozrywki, tym samym rozwijając zdolności naszych widzów - mówi Małgorzata Chapman, VP Brand and Content Engagement & Head of Kids Channels Central and Eastern Europe, WarnerMedia .
Cartoon Network udostępni na swojej platformie poniższe materiały:
- Poradniki, dzięki którym dzieci będą mogły w warunkach domowych przebrać się za jedną z Atomówek czy postaci z „Ben 10”: Gigantozaura, Pacaka, Gniewa, Czterorękiego, Inferno.
- Instruktaże DIY (zrób-to-sam) z najciekawszymi postaciami, w tym: stworzenie własnej osłonki na telefon, dużego malowidła z codziennych przedmiotów, skarbonki Jojo, ramki z Atomówkami, maski Bajki czy zakładki do książek.
- Zajęcia gimnastyczne z Gumballem, Lodomirem czy Finnem i Jake'em.
- Taneczne zabawy w warunkach domowych.
- Lekcje rysunku, które pokażą jak narysować m. in. Jabłko czy Szczypiora.
Dzieci i rodziny mogą uzyskać dostęp do darmowych treści, zabaw i rozwijających kreatywność zasobów na platformie: www.cartoonnetwork.pl/show/cnzawszezwami. Fani mogą znaleźć je również podczas bieżącej emisji polskiego kanału Cartoon Network oraz na serwisach społecznościowych stacji.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię
Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.