Komunikaty PR

Co jest, doktorku? Nowe odcinki „Zwariowane Melodie: Kreskówki” w Boomerangu!

2022-11-30  |  12:00
Biuro prasowe

Jeszcze więcej zwariowanych przygód na ekranach telewizorów! Ekipa zwierzątek, które notorycznie pakują się w tarapaty, wraca w premierowych epizodach. Te same kultowe postaci, zabawne gagi i idąca z duchem czasu animacja – właśnie takie są „Zwariowane Melodie: Kreskówki”. Premiera nowych odcinków już w poniedziałek 5 grudnia o 15:00 w Boomerangu.

 

Czy bohaterowie kreskówki mogą być tak wielkimi gwiazdami, jak prawdziwe sławy Hollywood? Tak, jeśli jest to ekipa Zwariowanych Melodii! Kultowy serial zdobył w historii dwa Oscary za animowany krótki metraż, a Królik Bugs ma nawet swoją gwiazdę w Alei Gwiazd Hollywood. Kreskówkowe gwiazdy występują również na kanale Boomerang! Mali widzowie mogą wkroczyć do pełnego pozytywnej energii świata Zwariowanych Melodii, a opiekunowie razem z maluchami cieszyć się emisją nowych odcinków przygód bohaterów, których znają ze swojego dzieciństwa.

W premierowych odcinkach niektóre postaci spróbują sił w nowej roli. Kaczor Daffy zatrudni się w orkiestrze filharmonii. To całkiem wymagające zadanie dla tak roztrzepanego osobnika! Daffy wykorzysta wszystkie pokłady skupienia, aby uderzyć w cymbał w konkretnym momencie i nauczy się nowej umiejętności. Kowboj Yosemite Sam spotka kolejny cel polowań: to wielki rekin! Sam będzie przekonany, że ryba już złapała się na przynętę, ale wtedy Królik Bugs pokrzyżuje mu szyki. W pozostałych odcinkach łakomy kot Sylwester trafi do ptaszarni, a Porky napotka przeszkodę w przygotowaniach do ślubu z Petunią, gdy Daffy zgubi jego obrączkę.

 

Premiera nowych odcinków „Zwariowane Melodie: Kreskówki” już w poniedziałek 5 grudnia o 15:00 w Boomerang.

Emisja codziennie o 15:00 w Boomerang.

 

 

 

 

O Boomerang

Boomerang, będący częścią Warner Bros. Discovery, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Tomek i przyjaciele”, „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry w Nowym Jorku”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w ponad 144 milionach domów na świecie.

 

Biuro prasowe, Wiertnicza 166, 02-952 Warszawa

Barbara Izowska

Senior PR & Marketing Manager CEE, Benelux and GSA 

 

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.