Co jest, doktorku? Nowe odcinki „Zwariowane Melodie: Kreskówki” w Boomerangu!
Jeszcze więcej zwariowanych przygód na ekranach telewizorów! Ekipa zwierzątek, które notorycznie pakują się w tarapaty, wraca w premierowych epizodach. Te same kultowe postaci, zabawne gagi i idąca z duchem czasu animacja – właśnie takie są „Zwariowane Melodie: Kreskówki”. Premiera nowych odcinków już w poniedziałek 5 grudnia o 15:00 w Boomerangu.
Czy bohaterowie kreskówki mogą być tak wielkimi gwiazdami, jak prawdziwe sławy Hollywood? Tak, jeśli jest to ekipa Zwariowanych Melodii! Kultowy serial zdobył w historii dwa Oscary za animowany krótki metraż, a Królik Bugs ma nawet swoją gwiazdę w Alei Gwiazd Hollywood. Kreskówkowe gwiazdy występują również na kanale Boomerang! Mali widzowie mogą wkroczyć do pełnego pozytywnej energii świata Zwariowanych Melodii, a opiekunowie razem z maluchami cieszyć się emisją nowych odcinków przygód bohaterów, których znają ze swojego dzieciństwa.
W premierowych odcinkach niektóre postaci spróbują sił w nowej roli. Kaczor Daffy zatrudni się w orkiestrze filharmonii. To całkiem wymagające zadanie dla tak roztrzepanego osobnika! Daffy wykorzysta wszystkie pokłady skupienia, aby uderzyć w cymbał w konkretnym momencie i nauczy się nowej umiejętności. Kowboj Yosemite Sam spotka kolejny cel polowań: to wielki rekin! Sam będzie przekonany, że ryba już złapała się na przynętę, ale wtedy Królik Bugs pokrzyżuje mu szyki. W pozostałych odcinkach łakomy kot Sylwester trafi do ptaszarni, a Porky napotka przeszkodę w przygotowaniach do ślubu z Petunią, gdy Daffy zgubi jego obrączkę.
Premiera nowych odcinków „Zwariowane Melodie: Kreskówki” już w poniedziałek 5 grudnia o 15:00 w Boomerang.
Emisja codziennie o 15:00 w Boomerang.
O Boomerang
Boomerang, będący częścią Warner Bros. Discovery, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Tomek i przyjaciele”, „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry w Nowym Jorku”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w ponad 144 milionach domów na świecie.
Biuro prasowe, Wiertnicza 166, 02-952 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE, Benelux and GSA
| Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.