Coccodrillo przedłuża akcję „Ubierz marzenia”. Zebrano już ponad 1000 kg ubrań

CDRL, właściciel marki Coccodrillo systematycznie angażuje się w akcje związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Obecnie trwa akcja „Ubierz marzenia” zorganizowana przy współpracy z fundacją Ubrania do oddania. Zebrane środki zasilą konto fundacji Mam Marzenie.
- Zaangażowanie w akcje charytatywne jest bardzo ważnym elementem naszej działalności. Na stałe współpracujemy z fundacją Mam Marzenie – zostaliśmy przez nią nominowani do konkursu Dobroczyńca Roku. W tym roku po raz kolejny wylicytowaliśmy złote serduszko Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – jesteśmy szczęśliwi, że mogliśmy przeznaczyć kwotę ponad 33 tys. zł na tak szczytny cel –– komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL.
„Ubierz Marzenia” to wspólna akcja Coccodrillo i Ubrania do oddania. Dzieciaki szybko wyrastają ze swoich ubrań. Niepotrzebną już odzież dziecięcą, która zalega w szafie można zanieść do salonu Coccodrillo lub zamówić bezpłatnego kuriera, który odbierze paczkę. Każdy 1 kg ubrań to 1 zł dla Fundacji Mam Marzenie.
#CoccodrilloPomagamy
Szczegóły:
https://www.ubraniadooddania.pl/coccodrillo

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.