Coccodrillo wspiera Fundację Mam Marzenie przedświąteczną akcją zakupową
Dziecięca marka modowa Coccodrillo organizuje specjalną, świąteczną akcję zakupową „Marzenia pod choinkę”, która potrwa od 20 do 24 grudnia br. Tym razem od każdego zakupu dokonanego w salonach stacjonarnych oraz w e-sklepie Coccodrillo, marka przekaże 1 proc. na rzecz Fundacji Mam Marzenie.
Okres świąteczny to czas refleksji i radości. W tych dniach każdy z nas mocniej angażuje się w pomoc potrzebującym i wspiera działania mające na celu pomóc im w tym szczególnym czasie. Każdy z nas może zmieniać los innych osób, dlatego warto włączyć się w jedną ze specjalnych akcji i podarować komuś w Święta odrobinę radości i spełnić marzenia. To ostatnie jest szczególnie ważne w przypadku najmłodszych - powinniśmy pokazać dzieciom, że warto marzyć i dążyć do realizacji nawet najskrytszych pragnień.
Akcja zakupowa “Marzenia pod choinkę”
Już w poniedziałek 20 grudnia w 245 salonach stacjonarnych w całej Polsce oraz sklepie online na pl.coccodrillo.eu ruszy specjalna akcja zakupowa “Marzenia pod choinkę”. W jej ramach marka Coccodrillo przekaże 1% z każdego zakupionego przedmiotu na wsparcie podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Akcja potrwa do 24 grudnia.
- W okresie świątecznym jesteśmy bardziej wrażliwi i chcemy dzielić się radością z innymi, stąd też po raz kolejny chcielibyśmy zaangażować naszych Klientów do wsparcia Fundacji Mam Marzenie, z którą współpracujemy już od 2018 roku - komentuje Paulina Żaczyk, p.o. Kierownika Marketingu Coccodrillo. - Głównym przesłaniem marki Coccodrillo jest "Kids are kids" - dzieci są dziećmi, dlatego chcemy pomagać dzieciom, sprawiać, by - niezależnie od okoliczności - miały możliwość cieszyć się życiem i realizować swoje marzenia - dodaje.
Wsparcie Fundacji Mam Marzenie
Marka Coccodrillo współpracuje z Fundacją Mam Marzenie od 2018 roku. Ta organizacja pozarządowa spełnia marzenia dzieci w wieku od 3 do 18 lat. Poprzez swoje działania pozwala swoim małym podopiecznym oraz ich rodzinom choć na chwilę zapomnieć o codziennym cierpieniu, wnosząc do ich życia szczyptę radości oraz wolę walki z chorobą.
Coccodrillo wspiera również podopiecznych Fundacji Mam Marzenie w ramach akcji „Ubierz Marzenia”. To inicjatywa realizowana w ramach projektu „Ubrania do oddania”. W ramach akcji możemy oddawać niepotrzebną, niezniszczoną odzież, obuwie i akcesoria dziecięce do salonów stacjonarnych Coccodrillo bądź za pośrednictwem bezpłatnej wysyłki kurierskiej. Każdy 1 kg przekazanych ubrań to 1 zł dla Fundacji Mam Marzenie. Ponadto od 3 lat w ofercie marki znajdują się kreatywne torby papierowe, a cały dochód z ich sprzedaży przekazywany jest na rzecz wspomnianej fundacji.
Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to prawie 250 sklepów w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Gwiazdy: Rower może być alternatywą dla samochodu. To nie tylko tani i ekologiczny środek transportu, ale też wspiera zdrowie
Jeśli tylko pogoda na to pozwala, to Anna Powierza, Iwona Guzowska i Piotr Zelt chętnie przesiadają się na rower, który doskonale sprawdza się zarówno jako środek transportu w zakorkowanym mieście, jak również podczas wycieczek krajoznawczych czy treningów zdrowotnych. Gwiazdy zgodnie przyznają, że jazda jednośladem przynosi wiele korzyści dla organizmu, jest również przyjazna dla środowiska. Pozwala też zaoszczędzić na paliwie i opłatach za parkowanie.
Edukacja
Poznanie osobowości kota kluczem do prawidłowej opieki nad nim. Wsparciem może być spotkanie z behawiorystą

Z ogólnopolskiego badania „Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” przeprowadzonego przez WHISKAS wynika, że aż 85 proc. opiekunów traktuje koty jako pełnoprawnych członków rodziny, 65 proc. uważa je za swoich najlepszych przyjaciół, a 61 proc. – za powierników codziennych myśli i emocji. Koty potrzebują jednak odpowiedzialnej opieki. Podobnie jak ludzie, mają różne typy osobowości i potrzeby behawioralne, których zaspokajanie jest kluczem do osiągnięcia kociego dobrostanu. W przypadku zauważenia niepokojących objawów u swojego pupila pomocna może być rozmowa z behawiorystą.
Media
Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą

Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.