Coccodrillo wspiera Fundację Mam Marzenie przedświąteczną akcją zakupową
Dziecięca marka modowa Coccodrillo organizuje specjalną, świąteczną akcję zakupową „Marzenia pod choinkę”, która potrwa od 20 do 24 grudnia br. Tym razem od każdego zakupu dokonanego w salonach stacjonarnych oraz w e-sklepie Coccodrillo, marka przekaże 1 proc. na rzecz Fundacji Mam Marzenie.
Okres świąteczny to czas refleksji i radości. W tych dniach każdy z nas mocniej angażuje się w pomoc potrzebującym i wspiera działania mające na celu pomóc im w tym szczególnym czasie. Każdy z nas może zmieniać los innych osób, dlatego warto włączyć się w jedną ze specjalnych akcji i podarować komuś w Święta odrobinę radości i spełnić marzenia. To ostatnie jest szczególnie ważne w przypadku najmłodszych - powinniśmy pokazać dzieciom, że warto marzyć i dążyć do realizacji nawet najskrytszych pragnień.
Akcja zakupowa “Marzenia pod choinkę”
Już w poniedziałek 20 grudnia w 245 salonach stacjonarnych w całej Polsce oraz sklepie online na pl.coccodrillo.eu ruszy specjalna akcja zakupowa “Marzenia pod choinkę”. W jej ramach marka Coccodrillo przekaże 1% z każdego zakupionego przedmiotu na wsparcie podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Akcja potrwa do 24 grudnia.
- W okresie świątecznym jesteśmy bardziej wrażliwi i chcemy dzielić się radością z innymi, stąd też po raz kolejny chcielibyśmy zaangażować naszych Klientów do wsparcia Fundacji Mam Marzenie, z którą współpracujemy już od 2018 roku - komentuje Paulina Żaczyk, p.o. Kierownika Marketingu Coccodrillo. - Głównym przesłaniem marki Coccodrillo jest "Kids are kids" - dzieci są dziećmi, dlatego chcemy pomagać dzieciom, sprawiać, by - niezależnie od okoliczności - miały możliwość cieszyć się życiem i realizować swoje marzenia - dodaje.
Wsparcie Fundacji Mam Marzenie
Marka Coccodrillo współpracuje z Fundacją Mam Marzenie od 2018 roku. Ta organizacja pozarządowa spełnia marzenia dzieci w wieku od 3 do 18 lat. Poprzez swoje działania pozwala swoim małym podopiecznym oraz ich rodzinom choć na chwilę zapomnieć o codziennym cierpieniu, wnosząc do ich życia szczyptę radości oraz wolę walki z chorobą.
Coccodrillo wspiera również podopiecznych Fundacji Mam Marzenie w ramach akcji „Ubierz Marzenia”. To inicjatywa realizowana w ramach projektu „Ubrania do oddania”. W ramach akcji możemy oddawać niepotrzebną, niezniszczoną odzież, obuwie i akcesoria dziecięce do salonów stacjonarnych Coccodrillo bądź za pośrednictwem bezpłatnej wysyłki kurierskiej. Każdy 1 kg przekazanych ubrań to 1 zł dla Fundacji Mam Marzenie. Ponadto od 3 lat w ofercie marki znajdują się kreatywne torby papierowe, a cały dochód z ich sprzedaży przekazywany jest na rzecz wspomnianej fundacji.
Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to prawie 250 sklepów w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.
Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani
Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Problemy społeczne
W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania
Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.