Cudowne wydarzenia w Krainie Czarów – premiera „Alice i Lewis” na antenie Boomer
Alice to pozornie zwykła dziewczynka. Jednak jej zabawy są niezwykłe! Pewnego dnia odkrywa przejście do tajemniczej Krainy Czarów, gdzie spotka magiczne postaci. Tam wszystko jest możliwe, a dzięki odwadze i wielkiej ciekawości świata bohaterki, najmłodsi widzowie przeżyją wiele niecodziennych wypraw wraz z nią! Premiera serialu 7 grudnia na antenie Boomeranga.
Alice uwielbia wymyślać niezwykłe zabawy. W swojej wyobraźni odkrywa nowe światy, ale nie spodziewa się, że pewnego razu pozna prawdziwą, nieznaną wcześniej krainę! To zaczarowane miejsce, gdzie bohaterka spotka postaci, o jakich istnieniu nikt nie miał pojęcia. Przewodnikiem jest sympatyczny królik Lewis, który będzie odwiedzał ją także w jej domu. Tajemne przejście prowadzi przez szafę dziewczynki – wystarczy je otworzyć specjalnym kluczem, aby znaleźć się w innym wymiarze!
Każdy odcinek premierowego serialu pokazuje nowe, inne przygody. Choć w Krainie rządzi przebiegła królowa, Alice nie zraża się i odwiedza swoje ulubione miejsce, żeby spotykać baśniowe postaci. Odważna dziewczynka zmierzy się z władczynią królestwa w wielkim pojedynku krykieta! Choć jej przeciwniczka jest przekonana, że młodsza rywalka nie ma szans, ona da z siebie wszystko i pokaże, że jest niedoceniona. Kiedy indziej bohaterka przez przypadek się zdubluje – to świetna okazja, żeby płatać figle swoim przyjaciołom! Jednak czy wszystko pójdzie zgodnie z planem? Znajdzie też niezwykłą muszlę, a kiedy porywcza królowa dowie się o jej znalezisku, będzie chciała zagarnąć je dla siebie. Z kolei Lewis przypadkiem zepsuje zaczarowany zegar, a Alice przekona się, że nie warto zrzucać winy za swoje psoty na innych.
Premiera serialu „Alice i Lewis” w poniedziałek 7 grudnia o 17:00 na antenie Boomeranga. Emisja codziennie o 17:00.
O Boomerang
Boomerang to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który swoim odbiorcom przez 24 godziny na dobę dostarcza powodów do śmiechu. Stacja prezentuje skierowane do dzieci w wieku 4-7 lat seriale animowane, które zapewniają lekką, pełną humoru rozrywkę zarówno najmłodszym, jak i ich rodzicom. Obok popularnych kreskówek, takich jak „Wyluzuj, Scooby-Doo!”, „Tom i Jerry Show”, „Nowe Zwariowane Melodie”, na widzów czekają też ich ulubione postacie z takich produkcji jak „Jaś Fasola”, „Angelo rządzi”, „Grizzy i lemingi”, „Dorotka i Czarnoksiężnik z Krainy Oz” czy „The HAPPOS Family”. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji. Właścicielem marki Boomerang jest WarnerMedia.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.