Cukierek albo psikus, czyli halloweenowe atrakcje dla najmłodszych w Porcie Łódź

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Ostatni piątek października w Porcie Łódź będzie należeć do dzieci! W ramach comiesięcznej akcji „Dzień Dziecka przez cały rok” Centrum przygotowało dla najmłodszych halloweenową zabawę – wielkie poszukiwanie upominków i słodkości w dyniowym labiryncie!
Jesienny nastrój na dobre rozgościł się w Porcie Łódź. W Atrium Centrum (obok sklepu IKEA) pojawiła się dyniowa farma, w której przez cały tydzień można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. Natomiast już w piątek (29 października) w godzinach 12:00 – 20:00 Port Łódź zaprasza najmłodszych do bezpłatnej zabawy w jesiennym halloweenowym labiryncie pełnym skarbów. Na małych poszukiwaczy, czekać będą ukryte tu łakocie oraz zabawki – żaden maluch nie wyjdzie z pustymi rękoma. Dzieci otrzymają także kolorowe maski w kształcie dyni i nietoperzy, które będzie można zabrać ze sobą do domu.
W ramach akcji „Dzień dziecka przez cały rok” również najemcy Portu Łódź przygotowali na ten dzień mnóstwo atrakcyjnych promocji na wybrane artykuły z oferty dziecięcej. Emocje po poszukiwaniu skarbów będzie można nieco ostudzić pysznymi deserami lodowymi z Grycana, dostępnymi w promocyjnej cenie. To nie jedyna propozycja dla amatorów słodyczy – w Costa Coffee na wszystkie dzieci czekać będą rurki z bitą śmietaną w specjalnej cenie 5 zł. Promocje na obiadowe zestawy dziecięce znajdziemy także m.in. w IKEA (dla posiadaczy karty IKEA Family), Republice Burgera czy KFC. Najbliższy piątek to również znakomita okazja by uzupełnić jesienną i zimową garderobę naszych pociech. Promocje na odzież i obuwie dla najmłodszych przygotowały m.in. Coccodrillo (-30%) Big Star (-30% na co drugą rzecz), KappAhl (-20%) oraz Lux Baby (-10%). Z 20 proc. rabatu skorzystamy w sklepach Deichmann (na nieprzecenione buty dziecięce z kartą Deichmann Plus), Go Sport (ubrania i akcesoria dziecięce) oraz w Świecie Książki (na pozycje wydawnictwa Olesiejuk). Także Fryzjerek przygotował propozycję dla dzieci w postaci darmowej stylizacji włosów – na wizytę wymagana jest rezerwacja telefoniczna, pod numerem 512 801 812. Szczegóły wykaz rabatów dostępny jest na stronie https://www.portlodz.pl/pl-pl/dzien-dziecka-caly-rok/pazdziernik

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.