Dbaj o planetę wraz z najmłodszymi! Podwójne ekologiczne Tygryski BIO
Chrupki Tygryski są idealną przekąską dla całej rodziny. Już od wielu lat cieszą się sympatią podniebienia zarówno maluchów, jak i ich rodziców. Wyróżniają się niesamowitą chrupkością i niepowtarzalnym smakiem. Są zapakowane w folię biodegradowalną, dzięki czemu ich ingerencja w środowisko jest ograniczona do minimum. Podwójnie ekologiczne Tygryski BIO to eko-rewolucja, którą chcemy kontynuować. W tym roku Tygryski stawiają kolejny krok w stronę ekologii.
Tak jak w roku poprzednim Tygryski BIO angażują się w działania proekologiczne. Cel Tygrysków BIO to wykształcenie świadomości ekologicznej u najmłodszych. Z pomocą rodziców każde dziecko nauczy się dbać o środowisko i znacznie zbliży się do przyrody. Bądź eko już dziś, na przykład pakując kanapkę w woskowijkę lub lunchbox wielokrotnego użytku. Dzięki temu unikniesz regularnego używania plastikowych przedmiotów. Podejmując mądre i odpowiedzialne decyzje konsumenckie, dajemy przykład najmłodszym. Tygryski BIO są świetnym początkiem eko-zmian!
Tygryski BIO to idealna przekąska dla świadomych rodziców oraz ciekawych świata maluszków. Skład chrupek jest prosty, cechują go składniki najwyższej jakości. Tygryski posiadają certyfikat „zielonego listka”, który daje pewność, że powstały zgodnie z obowiązującymi w Europie regułami rolnictwa ekologicznego. Tygryski BIO to zdrowa i bezpieczna przekąska dla każdego.
Folia, w którą zapakowane są chrupki jest biodegradowalna i w pełni kompostowalna, a co za tym idzie, przyjazna środowisku. Firma TBM dostrzega potrzeby dzisiejszego świata, dlatego jako pierwsza firma na polskim rynku przekąsek wprowadziła zastosowanie takiej folii. Ponadto chce zaangażować się w ochronę owadów, ponieważ wierzy, że najmniejsi mają istotny wpływ na otoczenie.
Tygryski BIO są dostępne w formie pałeczek kukurydzianych.
Cena:
Tygryski pałeczki kukurydziane BIO ok. 2,90 zł/60 g
www.tygryski.pl
www.facebook.com/Tygryski/
www.instagram.com/naszetygryski/

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.