Dieta dla zdrowia, dobrego samopoczucia i odporności* uczniów
Nadchodząca jesień to czas wyzwań nie tylko dla uczniów, ale także dla ich odporności. Dlatego warto w tym okresie szczególnie zadbać o zdrowie. Na odporność i termoregulację organizmu ma wpływ wiele czynników, takich jak np. dbałość o kondycję fizyczną, czas na odpoczynek oraz dobre nawyki żywieniowe. Odpowiednie nawodnienie oraz zdrowa dieta mogą mieć istotne znaczenie w budowaniu dobrej kondycji organizmu na najbliższe miesiące. Produkty Actimel Kids* i Woda Żywiec Zdrój** mogą w tym pomóc.
– Wspieranie odporności to złożony proces, na który wpływa wiele czynników, takich jak stosowanie zróżnicowanej i zbilansowanej diety, dbanie o odpowiednią ilość snu oraz znajdowanie czasu na relaks. Actimel Kids powstał z myślą o najmłodszych, by w smaczny sposób wesprzeć ich odporność*. Każda butelka Actimel Kids zawiera witaminy B6 i D. Witamina D przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego u dzieci. Picie jednej buteleczki Actimel Kids dziennie pomoże wytworzyć zdrowy nawyk wspierania odporności* wśród dzieci – mówi Martyna Węgrzyn, rzecznik prasowy grupy spółek Danone.
Actimel Kids – pożywna*** przekąska w plecaku
Actimel Kids to produkt Danone przeznaczony dla dzieci powyżej 3. roku życia. Świetnie sprawdza się
na drugie śniadanie i dostarcza organizmowi dziecka witaminy B6 i D. Co więcej Actimel Kids można przechowywać poza lodówką do 6 godzin. Dzięki temu świetnie sprawdzi się na drugie śniadanie w szkole, a dbanie o odporność*, stanie się smaczne.
Actimel Kids dostępny jest w dwóch wariantach smakowych: truskawka-banan i wanilia. Jednak Actimel to również bogata oferta smaków dla starszych członków rodziny. Wśród nich znajdują się warianty smakowe: kiwi-jabłko-aloes, truskawka, malina, granat, kokos, jagoda, wieloowocowy i klasyczny. W sprzedaży jest również Actimel z witaminą C, D i B6 o smakach: czereśnia-acerola, jagoda-jeżyna oraz jagoda-granat.
Zestaw dla ucznia: przekąska i woda
Dla prawidłowej pracy całego organizmu ważne są nie tylko zbilansowane posiłki, ale również odpowiednie nawodnienie. Woda to istotny składnik ciała ludzkiego, który ma wpływ na niemal wszystkie zachodzące w nim procesy. Dla uczniów ma szczególne znaczenie, bowiem wpływa na zdolność zapamiętywania i koncentracji.
– Woda powinna stanowić główne źródło nawodnienia w diecie, a picie co najmniej 2 litrów wody z różnych źródeł przy zachowaniu zdrowego trybu życia i zbilansowanej diety pomaga w utrzymaniu prawidłowych funkcji fizycznych i poznawczych (w tym koncentracji). Naszą misją jest zachęcanie do picia zdrowiej. Nawyk picia wody to bowiem nie tylko wsparcie dla pracy mózgu i całego organizmu, ale również profilaktyka nadwagi i jedna z głównych zasad diety o obniżonej kaloryczności stosowanej w leczeniu otyłości w Polsce**** – dodaje Martyna Węgrzyn, rzecznik prasowy grupy spółek Danone.
* Actimel zawiera witaminy B6 i D, które pomagają w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego. Actimel Kids zawiera witaminę D, która przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego u dzieci.
** Actimel jest źródłem witamin B6 i D
*** Woda pomaga w utrzymaniu prawidłowej regulacji temperatury organizmu. Celem uzyskania deklarowanego działania należy spożywać dziennie co najmniej 2 litry wody z różnych źródeł.
**** Zasady postępowania w nadwadze i otyłości w praktyce lekarza rodzinnego. Wytyczne Kolegium Lekarzy Rodzinnych w Polsce, Polskiego Towarzystwa Medycyny Rodzinnej oraz Polskiego Towarzystwa Badań nad Otyłością 2020
O grupie spółek DANONE:
DANONE to światowy lider na rynku żywności, któremu we wszystkich działaniach przyświeca dbanie o zdrowie. W Polsce DANONE działa w 3 obszarach istotnych dla prawidłowego żywienia: produkty mleczne oraz pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój), żywienie specjalistyczne, obejmujące żywność dla niemowląt i małych dzieci oraz żywność specjalnego przeznaczenia medycznego (Nutricia). Wszystkie spółki DANONE łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz misja niesienia zdrowia poprzez żywność tak wielu ludziom, jak to możliwe. Poprzez oferowane produkty oraz realizowane projekty i programy - w myśl wspólnej wizji One Planet. One Health - spółki DANONE zachęcają do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych na co dzień, a także przyczyniają się do zdrowia kolejnych pokoleń i lepszego stanu naszej planety. W 10 lokalizacjach w kraju zatrudnienie znajduje ponad 3 000 osób, rozwijających się zawodowo w bezpiecznym i przyjaznym środowisku pracy.
Dodatkowych informacji udziela:
Katarzyna Owsianko
Starszy Kierownik ds. Komunikacji Zewnętrznej, grupa spółek DANONE
katarzyna.owsianko@danone.com, tel. 666 048 94

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.