Komunikaty PR

Dieta dla zdrowia, dobrego samopoczucia i odporności* uczniów

2022-09-20  |  13:00

Nadchodząca jesień to czas wyzwań nie tylko dla uczniów, ale także dla ich odporności. Dlatego warto w tym okresie szczególnie zadbać o zdrowie. Na odporność i termoregulację organizmu ma wpływ wiele czynników, takich jak np. dbałość o kondycję fizyczną, czas na odpoczynek oraz dobre nawyki żywieniowe. Odpowiednie nawodnienie oraz zdrowa dieta mogą mieć istotne znaczenie w budowaniu dobrej kondycji organizmu na najbliższe miesiące. Produkty Actimel Kids* i Woda Żywiec Zdrój** mogą w tym pomóc. 

– Wspieranie odporności to złożony proces, na który wpływa wiele czynników, takich jak stosowanie zróżnicowanej i zbilansowanej diety, dbanie o odpowiednią ilość snu oraz znajdowanie czasu na relaks. Actimel Kids powstał z myślą o najmłodszych, by w smaczny sposób wesprzeć ich odporność*. Każda butelka Actimel Kids zawiera witaminy B6 i D. Witamina D przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego u dzieci. Picie jednej buteleczki Actimel Kids dziennie pomoże wytworzyć zdrowy nawyk wspierania odporności* wśród dzieci – mówi Martyna Węgrzyn, rzecznik prasowy grupy spółek Danone.

Actimel Kids – pożywna*** przekąska w plecaku

Actimel Kids to produkt Danone przeznaczony dla dzieci powyżej 3. roku życia. Świetnie sprawdza się  
na drugie śniadanie i dostarcza organizmowi dziecka witaminy B6 i D. Co więcej Actimel Kids można przechowywać poza lodówką do 6 godzin. Dzięki temu świetnie sprawdzi się na drugie śniadanie w szkole, a dbanie o odporność*, stanie się smaczne. 
 
Actimel Kids dostępny jest w dwóch wariantach smakowych: truskawka-banan i wanilia. Jednak Actimel to również bogata oferta smaków dla starszych członków rodziny. Wśród nich znajdują się warianty smakowe: kiwi-jabłko-aloes, truskawka, malina, granat, kokos, jagoda, wieloowocowy i klasyczny. W sprzedaży jest również Actimel z witaminą C, D i B6 o smakach: czereśnia-acerola, jagoda-jeżyna oraz jagoda-granat.  

Zestaw dla ucznia: przekąska i woda

Dla prawidłowej pracy całego organizmu ważne są nie tylko zbilansowane posiłki, ale również odpowiednie nawodnienie. Woda to istotny składnik ciała ludzkiego, który ma wpływ na niemal wszystkie zachodzące w nim procesy. Dla uczniów ma szczególne znaczenie, bowiem wpływa na zdolność zapamiętywania i koncentracji. 

– Woda powinna stanowić główne źródło nawodnienia w diecie, a picie co najmniej 2 litrów wody z różnych źródeł przy zachowaniu zdrowego trybu życia i zbilansowanej diety pomaga w utrzymaniu prawidłowych funkcji fizycznych i poznawczych (w tym koncentracji). Naszą misją jest zachęcanie do picia zdrowiej. Nawyk picia wody to bowiem nie tylko wsparcie dla pracy mózgu i całego organizmu, ale również profilaktyka nadwagi i jedna z głównych zasad diety o obniżonej kaloryczności stosowanej w leczeniu otyłości w Polsce**** – dodaje Martyna Węgrzyn, rzecznik prasowy grupy spółek Danone.

 

* Actimel zawiera witaminy B6 i D, które pomagają w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego. Actimel Kids zawiera witaminę D, która przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego u dzieci.
** Actimel jest źródłem witamin B6 i D
*** Woda pomaga w utrzymaniu prawidłowej regulacji temperatury organizmu. Celem uzyskania deklarowanego działania należy spożywać dziennie co najmniej 2 litry wody z różnych źródeł.
**** Zasady postępowania w nadwadze i otyłości w praktyce lekarza rodzinnego. Wytyczne Kolegium Lekarzy Rodzinnych w Polsce, Polskiego Towarzystwa Medycyny Rodzinnej oraz Polskiego Towarzystwa Badań nad Otyłością 2020

 

O grupie spółek DANONE:
DANONE to światowy lider na rynku żywności, któremu we wszystkich działaniach przyświeca dbanie o zdrowie. W Polsce DANONE działa w 3 obszarach istotnych dla prawidłowego żywienia: produkty mleczne oraz pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój), żywienie specjalistyczne, obejmujące żywność dla niemowląt i małych dzieci oraz żywność specjalnego przeznaczenia medycznego (Nutricia). Wszystkie spółki DANONE łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz misja niesienia zdrowia poprzez żywność tak wielu ludziom, jak to możliwe. Poprzez oferowane produkty oraz realizowane projekty i programy - w myśl wspólnej wizji One Planet. One Health - spółki DANONE zachęcają do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych na co dzień, a także przyczyniają się do zdrowia kolejnych pokoleń i lepszego stanu naszej planety. W 10 lokalizacjach w kraju zatrudnienie znajduje ponad 3 000 osób, rozwijających się zawodowo w bezpiecznym i przyjaznym środowisku pracy. 

Dodatkowych informacji udziela:
Katarzyna Owsianko
Starszy Kierownik ds. Komunikacji Zewnętrznej, grupa spółek DANONE
katarzyna.owsianko@danone.com, tel. 666 048 94

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.