Komunikaty PR

Dlaczego oszczędzanie może kosztować życie? Czyli czy warto kupić używany foteli

2024-07-26  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Rossa
Rumour PR

Al. Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
katarzyna.rossa|rumour.pl| |katarzyna.rossa|rumour.pl
+48503066001
https://rumour.pl/
Do pobrania pdf ( 0.29 MB )

Zaktualizowane standardy bezpieczeństwa

Wybór fotelika spełniającego nowe standardy, jak homologacja i-Size, jest kluczowy. Nowoczesne foteliki wykorzystują zaawansowane technologie i materiały zwiększające bezpieczeństwo. Przykładem jest polska marka Avionaut, która produkuje foteliki z certyfikowanych, nietoksycznych materiałów.

Zużycie i niewykryte uszkodzenia

Używane foteliki mogą mieć ukryte uszkodzenia lub być zużyte, co wpływa na ich skuteczność. Materiały degradowane przez czas i warunki, jak ekstremalne temperatury czy udział w wypadku, mogą obniżać bezpieczeństwo. Nowe foteliki gwarantują pełną sprawność i niezawodność.

Wycofanie z rynku i data ważności

Producenci określają daty ważności fotelików, aby zapewnić optymalny stan materiałów. Nowy fotelik spełnia aktualne normy bezpieczeństwa, podczas gdy używany fotelik mógł zostać wycofany ze sprzedaży.

Ulepszone funkcje bezpieczeństwa

Dane Polskiego Obserwatorium Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego pokazują poprawę bezpieczeństwa dzieci w ruchu drogowym w UE, w tym w Polsce. Wzrost świadomości rodziców i inwestycje w nowoczesne rozwiązania, jak systemy ochrony bocznej, regulowane zagłówki, materiały absorbujące energię uderzenia czy technologia montażu ISOFIX, przyczyniają się do tego. Producenci regularnie wprowadzają nowe modele z ulepszonymi funkcjami.

Zakup nowego fotelika to decyzja, która może uratować życie dziecka. Wybór nowego fotelika to inwestycja w bezpieczeństwo naszych dzieci podczas podróży samochodem. Bezpieczeństwo nie ma ceny, a nowy fotelik jest jednym z najważniejszych kroków dla ochrony naszych najbliższych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rumour PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.