DO ŁODZI NADJEŻDŻA SYLWESTROWY SING PARTYBUS

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Tego w Łodzi jeszcze nie było! Dwupiętrowy imprezowy autobus pełen zabawy, tańca, wspólnego śpiewania, smakołyków i upominków wyruszy w sylwestrową podróż po ulicach miasta. Wszystko w bajkowym klimacie hitu ze srebrnego ekranu – „Sing”, którego druga część niedługo pojawi się w kinach. Sing PartyBus wyjeżdżać będzie z parkingu Portu Łódź (wejście przy IKEA) co godzinę 30 oraz 31 grudnia, a na swój imprezowy pokład zabierze pasażerów w wieku od 4 do 12 lat wraz z opiekunem. Atrakcja jest bezpłatna, ale biletowana. Wejściówki do Sing PartyBusa na konkretną godzinę będzie można odbierać od 27 do 29 grudnia w specjalnym punkcie akcji zorganizowanym w Atrium przy IKEA. W sylwestrowym programie dla najmłodszych zaplanowane zostały także dodatkowe atrakcje, na które Centrum zaprasza dzieci w dwa ostatnie dni mijającego roku.
„Autobus czerwony, po ulicach mega miasta mknie” – u nas autobus nie czerwony, ale dwupiętrowy i imprezowy! Owocowy bezalkoholowy szampan, sylwestrowe stroje, taneczna zabawa, wspólne nagrywanie filmików, zdjęcia w gwiazdorskich kulisach teatru z Sing 2, poczęstunek i prezenty – to tylko niektóre z atrakcji, które czekać będą na dzieci podczas niezapomnianej imprezy sylwestrowej w rozśpiewanym Sing PartyBusie. Punkt startowy wyjątkowego autobusu - parking przy wejściu do sklepu IKEA. Jak wziąć udział w tym wydarzeniu? Bezpłatne wejściówki wydawane będą na miejscu w Centrum w specjalnym punkcie SING 2 zlokalizowanym w Atrium, w dniach od 27 do 29 grudnia, o każdej pełnej godzinie od 11:00 do 18:00, w pulach zawierających po 8 podwójnych wejściówek (dziecko wraz z opiekunem). Łącznie w czwartek (30.12) oraz piątek (31.12) zaplanowano 16 przejażdżek, w każdej będzie mogło wziąć udział 12 dzieci z opiekunami. Liczba miejsc jest ograniczona zatem kto pierwszy ten lepszy! Sylwestrowa zabawa organizowana jest w ramach comiesięcznej akcji Portu Łódź – „Dzień Dziecka przez cały rok”, która odbywa się w każdy ostatni piątek miesiąca. Ze względu na przypadającego Sylwestra, w grudniu bawić będziemy się aż dwa dni!
Na najmłodszych moc atrakcji czekać będzie również wewnątrz Centrum, w Atrium. To tu pojawi się scena „Sing2”, gdzie co godzinę trwać będą animacje oraz konkursy z nagrodami, zobaczyć będzie można także fragmenty ulubionych bajek w tym najzabawniejsze fragmenty z premierowego Sing 2, czyli filmu o rozśpiewanych zwierzakach. Przez dwa dni, w czwartek 30 grudnia w godzinach 10:00 – 19:00 oraz piątek 31 grudnia w godzinach 10:00 – 15:00 w specjalnej foto budcestworzonej na wzór kulis teatru New Moon każdy będzie mógł zrobić sobie pamiątkowe z postaciami Sing 2.
Więcej informacji o atrakcjach na stronie https://www.portlodz.pl. https://www.portlodz.pl/pl-pl/dzien-dziecka-caly-rok/sing
Przypominamy, że jeszcze do 23 grudnia włącznie w świątecznej loterii Portu Łódź wygrać można jedną z nagród natychmiastowych – m. in. vouchery, karty upominkowe czy zestawy kosmetyków. Aby mieć szansę na zdobycie podwójnych losów należy dokonać w Porcie Łódź zakupów na kwotę minimum 100 zł (maksymalnie łączymy dwa paragony) i w specjalnym punkcie usytuowanym przy sklepie IKEA wymienić paragony na szczęśliwe losy. W tegoroczne Boże Narodzenie Centrum świętuje podwójnie zatem każdy Klient otrzymuje aż dwie zdrapki, a tym samym dwie szanse na wygraną. Do 23 grudnia w Porcie Łódź w pobliżu sklepu Media Markt trwa także Bożonarodzeniowy Jarmark, na którym zakupić można produkty potrzebne do przygotowania świątecznych potraw. Do czwartku włącznie (23 grudnia) do specjalnych pojemników zlokalizowanych przy sklepie IKEA wrzucać można zakupione skarpety, które przeznaczone zostaną na wsparcie osób borykających się z problemem bezdomności.
Port Łódź w okresie świąteczno – sylwestrowym pracuje w zmienionych godzinach. W Wigilię 24 grudnia Centrum funkcjonować będzie od godziny 10:00 do 13:00 (z wyjątkiem sklepów IKEA i Jysk, które tego dnia będą nieczynne) w natomiast w Sylwestra zaprasza Klientów w godzinach 10:00 – 16:00.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.