Dostawa szybka jak błyskawica. Kurierzy „Ninja Express” debiutują w Boomerangu
Magiczna różdżka? Wszechstronny robot sprzątający? Karoca? Jajko? Kurierzy Ninja Express dostarczą nawet najbardziej osobliwe przedmioty. To dostawcy od zadań specjalnych, którzy pojawią się m.in. na dryfującym po oceanie statku i w zamku czarodziejów. Serial „Ninja Express” będzie miał premierę w poniedziałek 17 stycznia o 18:00 w Boomerangu.
Animacja „Ninja Express” to krzepiące opowiastki o trzech przyjaciołach ninja, którzy mają jedną – pozornie prozaiczną – misję: dostarczyć wszystkie przesyłki. Ekipa wojowników działa nie tylko jako kurierzy, ale przede wszystkim spełniają życzenia. Kiedy tylko ktoś wypowie na głos swoje marzenie, znikąd pojawi się liścik od Kiro, Konpeki i Aki, czyli grupy Ninja Express. Obiecują w nim, że zrealizują każdą zachciankę!
W premierowych odcinkach Ninja Express rozpoczną działalność od odwiedzin na statku wikingów! Dzięki zdolności transportowania się przez specjalny portal, w mig przeniosą się na pokład statku. Kapitan Bullyson zażyczy sobie coś, dzięki czemu jego wioślarze będą wiosłować w jednym rytmie. Złośliwy dowódca nie spodziewa się jednak, że ninja zaskoczą go dostarczeniem wielkiego goryla!
W innym odcinku serialu, pewien tata zamówi konia na biegunach dla swojej córki, ale ninja dostarczą mu… drewnianego konia trojańskiego. Dostaną także zamówienie od księcia na powóz: będzie chciał wkupić się w łaski księżniczki, której przez przypadek sam zniszczy karocę. Nie spodziewa się jednak, że pojazd ninja wzbudzi u księżniczki większe zainteresowanie niż jego prezent!
Premiera „Ninja Express” już w poniedziałek 17 stycznia o 18:00 w Boomerang.
Emisja codziennie o 18:00 w Boomerang.
O Boomerang
Boomerang, będący częścią Warner Media, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS
| Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.