Dostawa szybka jak błyskawica. Kurierzy „Ninja Express” debiutują w Boomerangu
Magiczna różdżka? Wszechstronny robot sprzątający? Karoca? Jajko? Kurierzy Ninja Express dostarczą nawet najbardziej osobliwe przedmioty. To dostawcy od zadań specjalnych, którzy pojawią się m.in. na dryfującym po oceanie statku i w zamku czarodziejów. Serial „Ninja Express” będzie miał premierę w poniedziałek 17 stycznia o 18:00 w Boomerangu.
Animacja „Ninja Express” to krzepiące opowiastki o trzech przyjaciołach ninja, którzy mają jedną – pozornie prozaiczną – misję: dostarczyć wszystkie przesyłki. Ekipa wojowników działa nie tylko jako kurierzy, ale przede wszystkim spełniają życzenia. Kiedy tylko ktoś wypowie na głos swoje marzenie, znikąd pojawi się liścik od Kiro, Konpeki i Aki, czyli grupy Ninja Express. Obiecują w nim, że zrealizują każdą zachciankę!
W premierowych odcinkach Ninja Express rozpoczną działalność od odwiedzin na statku wikingów! Dzięki zdolności transportowania się przez specjalny portal, w mig przeniosą się na pokład statku. Kapitan Bullyson zażyczy sobie coś, dzięki czemu jego wioślarze będą wiosłować w jednym rytmie. Złośliwy dowódca nie spodziewa się jednak, że ninja zaskoczą go dostarczeniem wielkiego goryla!
W innym odcinku serialu, pewien tata zamówi konia na biegunach dla swojej córki, ale ninja dostarczą mu… drewnianego konia trojańskiego. Dostaną także zamówienie od księcia na powóz: będzie chciał wkupić się w łaski księżniczki, której przez przypadek sam zniszczy karocę. Nie spodziewa się jednak, że pojazd ninja wzbudzi u księżniczki większe zainteresowanie niż jego prezent!
Premiera „Ninja Express” już w poniedziałek 17 stycznia o 18:00 w Boomerang.
Emisja codziennie o 18:00 w Boomerang.
O Boomerang
Boomerang, będący częścią Warner Media, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS
| Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.