Komunikaty PR

Druga odsłona bajkowych ferii z Nickelodeon w VIVO! Piła

2020-02-06  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Koniec ferii wcale nie musi być smutny. W VIVO! Piła, 7-8 lutego, szykuje się prawdziwa gratka dla małych miłośników kreskówek Nickelodeon. Przez dwa dni na dzieci czeka niezapomniana przygoda z Wojowniczymi Żółwiami Ninja i SpongeBobem!

 

Zamiast martwić się powrotem do szkolnych obowiązków, lepiej wykorzystać ten czas na dobrą zabawę. Z myślą o wszystkich dzieciach VIVO! Piła przygotowała ciekawe atrakcje z bohaterami lubianych bajek. Tym razem w Stefie Zabawy pojawią się prawdziwie kultowe postacie i zwariowana fotobudka! W piątek, 7 lutego, o rozrywkę zadbają Wojownicze Żółwie Ninja. Najmłodsi będą mogli wziąć udział w wyścigu hulajnóg na specjalnym torze oraz wcielić się wirtualnie za pomocą X-boxa w swoich ulubionych wojowniczych bohaterów, którzy muszą uratować Nowy Jork. Dla maluchów lubiących plastykę przygotowano stanowiska kreatywne z miejscami do rysowania i wyklejania. Każde z dzieci będzie mogło zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z Wojowniczymi Żółwiami Ninja.

 

- Bajkowe ferie z Nickelodeon w naszym centrum handlowym, to unikalna okazja dla dzieci do zabawy ze swoimi ulubionymi postaciami. W poprzednim tygodniu gościliśmy licznie zgromadzonych fanów Shimmer i Shine oraz Blaza. Mamy nadzieje, że atrakcje, które przygotowaliśmy i tym razem zachęcą dzieci i ich rodziców, żeby nas odwiedzić – mówi Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła.

 

W sobotę, 8 lutego, dzieci przeniosą się w podwodny świat SpongeBoba Kanciastoportego, który zaprosi wszystkich chętnych do wspólnego łapania meduz. Kolejną niecodzienną niespodzianką przygotowaną na ten dzień będzie strefa krzywych zwierciadeł – kto tylko się w nich przejrzy może być pewien, że będzie miał ubaw po pachy. Maluchy będą mogły stworzyć własną wersję tego sympatycznego żółtego bohatera oraz zapozować z Kanciastoportym w fotobudce. Dodatkowo siły do zabawy zapewni darmowa wata cukrowa.

Drugi tydzień ferii z Nickelodeon w VIVO! Piła, odbędzie się 7-8 lutego w godz. 12:00 – 18:00, w strefie Food Court. Wydarzenie jest bezpłatne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.