Dynia w roli głównej! Kolejne atrakcje dla dzieci w Porcie Łódź.


Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Jesienny labirynt, poszukiwanie zabawek i słodyczy oraz …nietoperze! Takie atrakcje Port Łódź przygotował dla dzieci na ostatni piątek października w ramach comiesięcznej akcji „Dzień Dziecka przez cały rok”. Natomiast już w najbliższy poniedziałek w Atrium pojawi się przedsmak piątkowych atrakcji – dyniowa farma!
Ostatni tydzień października upłynie w Porcie Łódź pod znakiem dyni, która od lat jest symbolem jesieni oraz Halloween. W Atrium Centrum (obok sklepu IKEA) już od poniedziałku (25 października) na Klientów czekać będzie niezwykła dekoracja - dyniowa farma. To właśnie tu przez cały tydzień będzie można poczuć klimat jesieni i zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. A już w piątek (29 października) Port Łódź zaprasza najmłodszych na wielką dyniową zabawę! Co będzie się działo?
Dyniowy ogród z jesiennym labiryntem, który pojawi się w Atrium skrywać będzie wiele tajemnic i skarbów! Wszystkie dzieci będą mogły wyruszyć na wielkie poszukiwanie ukrytych w labiryncie zabawek oraz słodkości. Dodatkowo dzięki kolorowym maskom maluchy będą mogły zamienić się w przyjazne nietoperze czy uśmiechnięte dynie, które tego dnia opanują cały Port Łódź! Wszystkie przygotowane atrakcje będą bezpłatne. W najbliższy piątek do dyniowej zabawy przyłączają się również najemcy Centrum, którzy na asortyment dziecięcy przygotowali liczne promocje i rabaty. Warto tego dnia odwiedzić m. in. sklepy Go Sport, KappAhl oraz Deichmann, w których asortyment dla dzieci będzie 20 proc. tańszy (Deichmann- na nieprzecenione buty dziecięce z kartą Deichmann Plus). Rabat w wysokości 30 proc. na cały asortyment zaoferuje sklep Coccodrillo, natomiast restauracje i kawiarnie przygotowały specjalne ceny na dania dziecięce oraz desery – na przykład Costa Coffee zaprasza na pyszne rurki z bitą śmietaną.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.