Komunikaty PR

Dynia w roli głównej! Kolejne atrakcje dla dzieci w Porcie Łódź.

2021-10-20  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Jesienny labirynt, poszukiwanie zabawek i słodyczy oraz …nietoperze! Takie atrakcje Port Łódź przygotował dla dzieci na ostatni piątek października w ramach comiesięcznej akcji „Dzień Dziecka przez cały rok”. Natomiast już w najbliższy poniedziałek w Atrium pojawi się przedsmak piątkowych atrakcji – dyniowa farma!

 

Ostatni tydzień października upłynie w Porcie Łódź pod znakiem dyni, która od lat jest symbolem jesieni oraz Halloween. W Atrium Centrum (obok sklepu IKEA) już od poniedziałku (25 października) na Klientów czekać będzie niezwykła dekoracja - dyniowa farma. To właśnie tu przez cały tydzień będzie można poczuć klimat jesieni i zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. A już w piątek (29 października) Port Łódź zaprasza najmłodszych na wielką dyniową zabawę! Co będzie się działo?

 

Dyniowy ogród z jesiennym labiryntem, który pojawi się w Atrium skrywać będzie wiele tajemnic i skarbów! Wszystkie dzieci będą mogły wyruszyć na wielkie poszukiwanie ukrytych w labiryncie zabawek oraz słodkości. Dodatkowo dzięki kolorowym maskom maluchy będą mogły zamienić się w przyjazne nietoperze czy uśmiechnięte dynie, które tego dnia opanują cały Port Łódź! Wszystkie przygotowane atrakcje będą bezpłatne. W najbliższy piątek do dyniowej zabawy przyłączają się również najemcy Centrum, którzy na asortyment dziecięcy przygotowali liczne promocje i rabaty. Warto tego dnia odwiedzić m. in. sklepy Go Sport, KappAhl oraz Deichmann, w których asortyment dla dzieci będzie 20 proc. tańszy (Deichmann- na nieprzecenione buty dziecięce z kartą Deichmann Plus). Rabat w wysokości 30 proc. na cały asortyment zaoferuje sklep Coccodrillo, natomiast restauracje i kawiarnie przygotowały specjalne ceny na dania dziecięce oraz desery – na przykład Costa Coffee zaprasza na pyszne rurki z bitą śmietaną. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.