Dzień Dziecka w domu? Kilka pomysłów na świętowanie
Wielkimi krokami zbliża się 1 czerwca, czyli Międzynarodowy Dzień Dziecka. Choć w tym roku zostaliśmy uziemieni w domach i tego dnia nie wybierzemy się razem z dziećmi do kina czy sali zabaw, nie oznacza to jednak, że musimy się nudzić. Dzięki wyjątkowym pomysłom na wystrzałowe party oraz uwielbianemu przez wszystkich Piccolo zabawa może smakować lepiej.
Liczy się pomysł!
Dzień Dziecka jest jednym z tych szczególnych dni w roku, na które z wytęsknieniem czekają najmłodsi. Warto dołożyć wszelkich starań, aby to radosne święto było źródłem niezapomnianych i ciepłych wspomnień dla naszego dziecka. Bez względu na to, czy mini imprezka odbędzie się w domu czy w ogrodzie, udany kinderbal powinien mieć motyw przewodni. Jeśli Twoja pociecha pasjonuje się przygodami Indiana Jonesa, zorganizuj jej przyjęcie w stylu Dzikiego Zachodu, natomiast jeśli uwielbia odległe planety i galaktyczną zabawę, zaproponuj kosmiczne party. Ozdabiając mieszkanie, skup się na odpowiednich kolorach i dekoracjach – możesz poustawiać w pokoju tipi albo zawiesić na suficie planety zrobione z lampionów. Tego dnia skomponuj specjalne menu. Postaw na to, co dzieci lubią najbardziej – gofry z bitą śmietaną, owoce w fantazyjnych kształtach i przepyszne lody na pewno znikną w kilka minut!
Co po słodkiej uczcie?
Oczywiście zabawa! Najprostsze sposoby na wspólne spędzanie czasu są zawsze najlepsze
i wywołują najwięcej radości oraz uśmiechu. Zaproponuj wspólne śpiewanie piosenek, gry planszowe lub niczym nieskrępowany taniec do ulubionego utworu. Ekscytującą przygodą dla wszystkich domowników może być również domowy teatrzyk z pacynkami lub piniata! Kto by nie chciał jej rozbić, aby dostać się do słodkiego środka? O wyjątkowy nastrój i doskonałą oprawę tego dnia zadba Piccolo - pyszny napój musujący, idealny do radosnej celebracji szczególnych chwil
i stworzenia magicznej atmosfery spotkań. Jest on dostępny w czterech smakach do wyboru: truskawkowym, brzoskwiniowym, wiśniowym i kiwi. Każda butelka bąbelkowego i soczyście owocowego Piccolo to klucz do niepowtarzalnych i niezapomnianych emocji, które są najlepszym zaproszeniem, by razem wyruszyć w magiczną podróż do krainy marzeń. Dlatego też nie może zabraknąć go w czasie niezwykłych momentów, spędzanych w gronie ukochanych osób. Choć nadzwyczajne okoliczności sprawiają, że na przyjęciu może zabraknąć innych dzieci, to wcale nie musicie rezygnować z imprezy. Doskonałym pomysłem jest zorganizowanie spotkania
z dzieciakami w wersji online. Kalambury, odgadywanie piosenek albo karaoke – wystrzałowe party w sieci może być równie wspaniałe!

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.