Komunikaty PR

Dzień Lodów - świętuj go razem z dziećmi!

2022-07-12  |  12:00
Biuro prasowe

Dzień Lodów - świętuj go razem z dziećmi!

Od 38 lat, podczas lata – w trzecią niedzielę lipca obchodzony jest Dzień Lodów. W tym roku to wyjątkowe święto wypada 17 lipca. To idealny czas na skosztowanie orzeźwiających przekąsek, które chyba nigdy nie smakują tak dobrze, jak właśnie podczas wakacji. Algida proponuje na ten dzień lodowe nowości, które powstały we współpracy z marką Disney, co na pewno ucieszy nie tylko dzieci, lecz również nieco starszych wielbicieli lodowych smakołyków.

Lato – długie, słoneczne dni to czas, który kojarzy się z lodami. Nie ma lepszej okazji do zajadania się orzeźwiającymi przekąskami niż Dzień Lodów. Rodzice zwykle godzą się wtedy na odrobinę luzu i razem z dziećmi korzystają z uroków lata, jedząc letnie smakołyki. Dzień Lodów to doskonały czas na radosne świętowanie z dziećmi.

Dzień Lodów to święto, które w 1984 roku na stałe wprowadził do naszych kalendarzy ówczesny prezydent Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej – Ronald Reagan. Cały lipiec został ogłoszony miesiącem lodów, ale każda trzecia niedziela miesiąca miała być obchodzona szczególnie, jako Narodowy Dzień Lodów (National Ice Cream Day). Bez względu na dokładną genezę wprowadzenia tego święta, lipiec jest świetnym momentem celebrowanie przyjemności z jedzenia lodów razem z dziećmi.

Czy lody od razu były tak popularnym i lubianym deserem? Sięgając do historii, okazuje się, że nie. Pierwsze wzmianki o mrożonych przekąskach pojawiają się jeszcze w czasach przed naszą erą i sięgają terytorium Chin. Jednak to dopiero w wieku XV oraz XVI  zaczęto tworzyć przepisy na lody, wymieniać się nimi i ulepszać tak, że niemal przypominały te, które znamy dzisiaj. W kolejnych stuleciach pojawiły się pierwsze lodziarnie, fabryki lodów i chłodnie przemysłowe. Lody stały się dostępne niemal dla wszystkich, zachwycając swoim smakiem i przynosząc ze sobą radosne i błogie chwile. 

Jak zatem świętować Dzień Lodów? Przede wszystkim pogodnie i wesoło! Takie podejście  jest zgodne  z wizją marki Algida, która tworzy lody po to, by dawać radość. Jednocześnie idzie to w parze z umożliwieniem rodzicom i opiekunom dokonania przemyślanych i dobrych wyborów zakupowych, wynikających z troski o prawidłowe żywienie. Na tym właśnie skupia się kampania „Odpowiedzialnie z myślą o dzieciach”, której ambasadorką jest coach żywieniowy Daria Ładocha.

Głównym założeniem kampanii jest odpowiedzialnie tworzyć, sprzedawać i komunikować wybrane produkty, pamiętając o zaleceniach zdrowego żywienia. Specjalnie zaprojektowane logo akcji widoczne jest na każdym opakowaniu lodów. Dzięki temu nawet słodka przekąska może być produktem godnym zaufania, czyli wyprodukowanym w taki sposób, który nie będzie szkodził naszym dzieciom. Gdziekolwiek zatem się wybierzecie i jakiekolwiek czynności zaplanujecie – w parku, na spacerze, przy wspólnym uprawianiu sportu, czy podczas spokojnych chwil w domu - bez obaw i wyrzutów sumienia możesz uczcić Dzień Lodów odpowiednim deserem, nie zapominając o zachowaniu umiaru.

Dzień Lodów to oczywiście nie jedyny czas, kiedy możemy wspólnie z dziećmi próbować tych wyśmienitych smakołyków! Jedzenie lodów ma sprawiać radość bez względu na czas ich konsumpcji. Wszystkie lody marki Algida mają taki kształt, konsystencję, kolor i smak, by dawały jeszcze więcej szczęścia i przyjemności. Zostały one stworzone wspólnie z marką Disney, dlatego znajdziemy wśród nich znane i uwielbiane przez dzieci postaci z filmów i bajek, takich jak między innymi „Star Wars”, „Avengers”, czy „Kraina Lodu”. Wśród orzeźwiających produktów lodowych nie zabrakło także tych o radosnych, zakręconych kształtach, czyli „Twister Phoenix” i „Twister Green”.

Każdy produkt z portfolio lodów dla dzieci marki Algida zawiera mniej niż 110 kalorii i 12 gramów cukru oraz poniżej 3 gramów tłuszczów nasyconych na porcję. Oznacza to, że świętując Dzień Lodów lub przy dowolnej innej okazji, w jakiej towarzyszą nam te lodowe przekąski, dostarczamy dzieciom odpowiednią ilość składników odżywczych. Ta odpowiedzialna misja marki Algida związana ze zdrowym żywieniem rozpoczyna się już na etapie produkcji – lody nie zawierają sztucznych barwników. Wszystkie substancje barwiące są pochodzenia naturalnego, a smak wzmocniony jest aromatami i sokami owocowymi.

Celebrowanie Dnia Lodów powinno przynosić dużo zadowolenia i uciechy. Lody marki Algida łączą dawanie dzieciom jak największej radości przy jednoczesnym kształtowaniu świadomości przestrzegania zasad zróżnicowanej  i zbilansowanej diety, która będzie miała w przyszłości znaczący wpływ na formę, kondycję i zdrowie naszych pociech.

Historia lodów sięga dawnych czasów. Troska o nasze dzieci oraz chęć dania im tego, co najlepsze także. Pamiętaj zatem o zaleceniach żywieniowych nie tylko podczas Dnia Lodów, lecz również, kiedy razem z dziećmi wybieracie się na lody. Smak to jedno, ale pewność, że to dobry produkt, który przyniesie nam pełne radości, wspólne chwile sprawia, że spokojnie możemy wybrać orzeźwiające lody oznaczone znakiem „Odpowiedzialnie z myślą o dzieciach” do uczczenia wielu okazji.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.