Edzio Rap na żywo w centrum handlowym Reduta!
Poznaj na żywo Edzia, mistrza freestyle’u! Już 23 listopada centrum handlowe Reduta zaprasza na wyjątkowe wydarzenie pełne emocji, muzyki i niespodzianek. Podczas eventu wystąpią młode talenty sceny muzycznej i tanecznej, a gwiazdą dnia będzie Edzio Rap! Wspólne zdjęcia, autografy, konkursy z nagrodami od naszych partnerów i niezapomniane występy – tego nie można przegapić!
Już 23 listopada centrum handlowe Reduta zaprasza wszystkich fanów dobrej muzyki na wyjątkowe wydarzenie, podczas którego na żywo wystąpi Edzio Rap – mistrz freestyle’u, znany z niezwykłych rymów, emocjonalnych tekstów oraz ogromnej popularności na TikToku! Spotkanie to będzie niepowtarzalną okazją, aby poznać artystę, zdobyć autograf oraz zrobić wspólne zdjęcie z jedną z największych gwiazd polskiego freestyle’u.
Program wydarzenia:
- 12:00 – 15:00: Konkursy oraz występy młodych talentów, którym kibicować będą mogli wszyscy zgromadzeni. Do zdobycia atrakcyjne nagrody od partnerów wydarzenia.
- 12:00 – 13:00: Barański Art Space – pełen ekspresji pokaz taneczny.
- 13:00 – 13:30: SHO – pierwsza szkoła Dancehall i Twerk w Polsce – występ pełen gorących, karaibskich rytmów.
- 13:30 – 14:15: Tony Koniak – muzyczna podróż przy dźwiękach handpanu.
- 14:15 – 15:00: Imeris – Gabriela Mrugacz – akustyczny koncert, który zabierze słuchaczy w świat autorskich utworów artystki.
- 15:00 – 18:00: Spotkanie z Edziem! Na scenie Edzio zaprezentuje swój unikalny freestyle, a po występie będzie można zdobyć jego autograf oraz zrobić pamiątkowe zdjęcie.
Na uczestników czekają nagrody od takich marek, jak Multikino, Vision Express, Empik, Be Happy Museum, Game Park, City Fit, Kodano Optyk, X-Kom i innych.
Wydarzenie odbędzie się już w sobotę 23 listopada, w godzinach 12:00 – 18:00 w centrum handlowym Reduta. Udział we wszystkich atrakcjach jest bezpłatny.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://atrium-reduta.pl/aktualnosci/

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.