Etisoft wprowadza na rynek przyłbice dla dzieci
Firma Etisoft – producent innowacyjnych maseczek samoprzylepnych, wprowadziła właśnie na rynek nowość – przyłbice dla dzieci. Jest to kolejny produkt w klasie Etisoft Personal Protection, który pozwoli zmniejszyć ryzyko zarażenia się zarówno COVID 19, jak i wirusami grypy.
Trwałość i swoboda użytkowania
Poliwęglan zastosowany do produkcji szyby w przyłbicy jest jednym z najbardziej odpornych tworzyw sztucznych. Jest to szczególnie istotne w przypadku małych użytkowników, którzy zapewne intensywnie będą eksploatować produkt podczas przebywania w szkole lub miejscach publicznych. Dodatkowym atutem jest funkcja unoszenia i opuszczania przyłbicy na zawiasie, która pozwoli bez problemu zjeść dziecku kanapkę lub napić się wody podczas przerwy szkolnej. Zastosowana wstawka z pianki poliuretanowej zapewni z kolei wygodę użytkowania, a co istotne - przyłbice będą doskonałym rozwiązaniem także dla dzieci, które noszą okulary. Do czyszczenia szyby należy używać spirytusu lub płynu do czyszczenia ekranów LCD. Produkt posiada certyfikat CE.
Współcześni rycerze też noszą przyłbice
Warto wspomnieć, że przyłbice ochronne dla dzieci to ciekawa alternatywa dla noszonych przez nie maseczek, także w każdym innym publicznym miejscu, gdzie obecnie obowiązują zaostrzone zasady sanitarne. Dobrym pomysłem, by zachęcić dzieci, zwłaszcza te młodsze do noszenia przyłbic może być stworzenie historii o współczesnych rycerzach lub wręcz nawiązanie do postaci szturmowców z „Gwiezdnych wojen”!
Produkt dostępny jest zarówno w sprzedaży hurtowej, jak i detalicznej w sklepie: https://sklep.etisoft.pl/
![Odwiedź CH Focus i przeżyj wraz z Garfieldem niezwykłe przygody! Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1186738170,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Odwiedź CH Focus i przeżyj wraz z Garfieldem niezwykłe przygody!
![Port Łódź zaprasza do wspólnej zabawy i kibicowania](/files/_uploaded/glownekonf_1686637710,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Port Łódź zaprasza do wspólnej zabawy i kibicowania
![Fundacja Medicover zdrowo zajęta w 2023 r. – premiera raportu z działalności](/files/_uploaded/glownekonf_1595995241,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Fundacja Medicover "zdrowo zajęta" w 2023 r. – premiera raportu z działalności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/359-ramka-prawa-lifestyle,w_274,r_png,_small.png)
Klaudia Carlos: Dzięki abonamentowi Telewizja Polska realizuje swoją misję. Mogą być pokazywane wydarzenia kulturalne czy sportowe
Prezenterka uważa, że trzeba jak najszybciej uregulować kwestie dotyczące abonamentu radiowo-telewizyjnego. Jej zdaniem to powinien być solidny zastrzyk gotówki dla mediów publicznych, dzięki czemu mogłyby one realizować swoją misję na najwyższym poziomie. Prezenterka śniadaniówki wylicza, że z pieniędzy pochodzących z opłat od widzów i słuchaczy można organizować i transmitować chociażby ważne wydarzenia kulturalne czy sportowe.
Handel
Połowa Polaków nie potrafi odróżnić oryginalnego produktu od podróbki. Sklepy internetowe wdrożyły technologie blokujące nieautentyczne towary
![](/files/1922771799/amazon-walka-podrobki-foto-1-2,w_133,r_png,_small.png)
Sprzedaż podrobionych produktów to jedno z najczęstszych oszustw w sieci. Z badań EUIPO wynika, że 14 proc. konsumentów w Polsce celowo kupiło podróbkę, a połowa miała problem z określeniem oryginalności zakupionego produktu. Klientom z pomocą idą sklepy internetowe. W ubiegłym roku technologie stosowane przez Amazon zablokowały globalnie sprzedaż 7 mln nieautentycznych towarów. Organizacje konsumenckie apelują z kolei do konsumentów o ostrożne podejście do niewiarygodnie niskich cen i zwracanie uwagi na detale.
Nauka
Uzdolnione psy tworzą złożone obrazy sensoryczne przedmiotów podobnie jak człowiek. Odkrycie może ułatwić badania nad talentem u ludzi
![](/files/1922771799/dror-psy-foto,w_133,r_png,_small.png)
Naukowcy z Budapesztu zbadali grupę utalentowanych psów, które w odróżnieniu od większości swojego gatunku potrafią przyswoić nazwy ulubionych zabawek. Badanie przeprowadzone w ramach Family Dog Project dowodzi, że te psy mogą tworzyć obrazy mentalne przedmiotów – umieją powiązać nazwę danej zabawki z jej zapachem czy kształtem. To pierwsze na świecie badanie, które udokumentowało przypadki talentu u gatunku innego niż człowiek. Badanie może stanowić punkt wyjścia do lepszego zrozumienia tego, w jaki sposób tworzy się talent u ludzi.