Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?" – opowieści o pozytywnym ojcostwie
Marka Familijne została sponsorem drugiego sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10 odcinków, znani mężczyźni dzielą się osobistymi doświadczeniami i refleksjami na temat ojcostwa. Premiera najnowszego odcinka odbędzie się w piątek, 4 października br., na kanałach Onetu oraz na popularnych platformach podcastowych, takich jak Spotify, Google i Apple Podcast.
Podcast „Co powie Tata?” to zaproszenie do inspirujących rozmów o ojcostwie, które ukazują je z perspektywy mężczyzny jako męża, partnera i ojca. Dyskusje poruszają także kwestię wizerunku faceta we współczesnym społeczeństwie. Wśród gości znaleźli się m.in. Paweł Deląg z synem Pawłem Delągiem Juniorem – bohaterowie pierwszego odcinka, a także Mateusz Lisiecki-Waligórski i Rafał Rutkowski.
„Dla marki Familijne, która od lat utożsamiana jest z rodzinnością i wspólnotą, to doskonała okazja do wsparcia wartości bliskich naszemu sercu” – mówi Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian. „Obserwujemy, jak dynamicznie zmienia się rola ojców w wychowywaniu dzieci, dlatego jako marka rodzinna chcemy podkreślić ich kluczową obecność i aktywne uczestnictwo w życiu najbliższych. Zaangażowanie w tak ważny społecznie projekt to dla nas najlepszy sposób, aby promować te wartości”.
Podcast prowadzi Dominika Olszyna-Kniaź, redaktor naczelna Onet Kultura i Onet Lifestyle. Najnowszy odcinek będzie dostępny od 4 października br. m.in. na Onet.pl, Spotify i Apple Podcast. Emisje kolejnych części zaplanowano co dwa tygodnie, aż do 10 stycznia 2025 roku.
W ramach współpracy, marka Familijne jest obecna na planszach sponsorskich wszystkich odcinków, w komunikacji na portalu Onet.pl oraz w mediach społecznościowych.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień
Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.
Ochrona środowiska
Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.
Moda
Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.