Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?" – opowieści o pozytywnym ojcostwie
Marka Familijne została sponsorem drugiego sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10 odcinków, znani mężczyźni dzielą się osobistymi doświadczeniami i refleksjami na temat ojcostwa. Premiera najnowszego odcinka odbędzie się w piątek, 4 października br., na kanałach Onetu oraz na popularnych platformach podcastowych, takich jak Spotify, Google i Apple Podcast.
Podcast „Co powie Tata?” to zaproszenie do inspirujących rozmów o ojcostwie, które ukazują je z perspektywy mężczyzny jako męża, partnera i ojca. Dyskusje poruszają także kwestię wizerunku faceta we współczesnym społeczeństwie. Wśród gości znaleźli się m.in. Paweł Deląg z synem Pawłem Delągiem Juniorem – bohaterowie pierwszego odcinka, a także Mateusz Lisiecki-Waligórski i Rafał Rutkowski.
„Dla marki Familijne, która od lat utożsamiana jest z rodzinnością i wspólnotą, to doskonała okazja do wsparcia wartości bliskich naszemu sercu” – mówi Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian. „Obserwujemy, jak dynamicznie zmienia się rola ojców w wychowywaniu dzieci, dlatego jako marka rodzinna chcemy podkreślić ich kluczową obecność i aktywne uczestnictwo w życiu najbliższych. Zaangażowanie w tak ważny społecznie projekt to dla nas najlepszy sposób, aby promować te wartości”.
Podcast prowadzi Dominika Olszyna-Kniaź, redaktor naczelna Onet Kultura i Onet Lifestyle. Najnowszy odcinek będzie dostępny od 4 października br. m.in. na Onet.pl, Spotify i Apple Podcast. Emisje kolejnych części zaplanowano co dwa tygodnie, aż do 10 stycznia 2025 roku.
W ramach współpracy, marka Familijne jest obecna na planszach sponsorskich wszystkich odcinków, w komunikacji na portalu Onet.pl oraz w mediach społecznościowych.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.