Komunikaty PR

Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?" – opowieści o pozytywnym ojcostwie

2024-09-24  |  15:05
Biuro prasowe
Do pobrania info pras ( 0.35 MB )

Marka Familijne została sponsorem drugiego sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10 odcinków, znani mężczyźni dzielą się osobistymi doświadczeniami i refleksjami na temat ojcostwa. Premiera najnowszego odcinka odbędzie się w piątek, 4 października br., na kanałach Onetu oraz na popularnych platformach podcastowych, takich jak Spotify, Google i Apple Podcast.

Podcast „Co powie Tata?” to zaproszenie do inspirujących rozmów o ojcostwie, które ukazują je z perspektywy mężczyzny jako męża, partnera i ojca. Dyskusje poruszają także kwestię wizerunku faceta we współczesnym społeczeństwie. Wśród gości znaleźli się m.in. Paweł Deląg z synem Pawłem Delągiem Juniorem – bohaterowie pierwszego odcinka, a także Mateusz Lisiecki-Waligórski i Rafał Rutkowski.

„Dla marki Familijne, która od lat utożsamiana jest z rodzinnością i wspólnotą, to doskonała okazja do wsparcia wartości bliskich naszemu sercu” – mówi Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian. „Obserwujemy, jak dynamicznie zmienia się rola ojców w wychowywaniu dzieci, dlatego jako marka rodzinna chcemy podkreślić ich kluczową obecność i aktywne uczestnictwo w życiu najbliższych. Zaangażowanie w tak ważny społecznie projekt to dla nas najlepszy sposób, aby promować te wartości”.

Podcast prowadzi Dominika Olszyna-Kniaź, redaktor naczelna Onet Kultura i Onet Lifestyle. Najnowszy odcinek będzie dostępny od 4 października br. m.in. na Onet.pl, Spotify i Apple Podcast. Emisje kolejnych części zaplanowano co dwa tygodnie, aż do 10 stycznia 2025 roku.

W ramach współpracy, marka Familijne jest obecna na planszach sponsorskich wszystkich odcinków, w komunikacji na portalu Onet.pl oraz w mediach społecznościowych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię

Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.