Komunikaty PR

Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?" – opowieści o pozytywnym ojcostwie

2024-09-24  |  15:05
Biuro prasowe
Do pobrania info pras ( 0.35 MB )

Marka Familijne została sponsorem drugiego sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10 odcinków, znani mężczyźni dzielą się osobistymi doświadczeniami i refleksjami na temat ojcostwa. Premiera najnowszego odcinka odbędzie się w piątek, 4 października br., na kanałach Onetu oraz na popularnych platformach podcastowych, takich jak Spotify, Google i Apple Podcast.

Podcast „Co powie Tata?” to zaproszenie do inspirujących rozmów o ojcostwie, które ukazują je z perspektywy mężczyzny jako męża, partnera i ojca. Dyskusje poruszają także kwestię wizerunku faceta we współczesnym społeczeństwie. Wśród gości znaleźli się m.in. Paweł Deląg z synem Pawłem Delągiem Juniorem – bohaterowie pierwszego odcinka, a także Mateusz Lisiecki-Waligórski i Rafał Rutkowski.

„Dla marki Familijne, która od lat utożsamiana jest z rodzinnością i wspólnotą, to doskonała okazja do wsparcia wartości bliskich naszemu sercu” – mówi Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian. „Obserwujemy, jak dynamicznie zmienia się rola ojców w wychowywaniu dzieci, dlatego jako marka rodzinna chcemy podkreślić ich kluczową obecność i aktywne uczestnictwo w życiu najbliższych. Zaangażowanie w tak ważny społecznie projekt to dla nas najlepszy sposób, aby promować te wartości”.

Podcast prowadzi Dominika Olszyna-Kniaź, redaktor naczelna Onet Kultura i Onet Lifestyle. Najnowszy odcinek będzie dostępny od 4 października br. m.in. na Onet.pl, Spotify i Apple Podcast. Emisje kolejnych części zaplanowano co dwa tygodnie, aż do 10 stycznia 2025 roku.

W ramach współpracy, marka Familijne jest obecna na planszach sponsorskich wszystkich odcinków, w komunikacji na portalu Onet.pl oraz w mediach społecznościowych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.