Fantastyczna frajda na „Placu Zabaw Boomeranga” i debiut maskotki kanału
Jak zapewnić maluchowi zabawę i aktywność ruchową w domu czy przedszkolu? Z odsieczą nadchodzi specjalna odsłona „Placu Zabaw Boomeranga”, ulubionego cyklu małych widzów, w którym debiutuje nowa maskotka kanału, Boomiś. Stacja zachęca do wspólnej nauki tańca z Boomisiem oraz wykorzystania scenariuszy zabaw stworzonych dla rodziców i opiekunów przedszkolnych.
Od kiedy tylko „Plac Zabaw Boomeranga” zyskał miano stałego cyklu na antenie Boomeranga, całkowicie podbił serca najmłodszych widzów. Pozwala w mig przenieść się do świata ulubionych postaci z seriali animowanych. Kot Agent Binky wraz z przyjaciółmi rozwiązuje tajne misje, a nieco opieszały niedźwiedź Grizzy musi poradzić sobie z psotnymi Lemingami. Pojawiają się również Królik Bugs, Tweety, Lola i Kaczor Duffy. Do radosnej ferajny dołącza także nowa bohaterka, 6-letnia Alice, która pewnego dnia odkryła przejście do tajemniczej Krainy Czarów, a jej przewodnikiem został królik Lewis.
Nowość na Boomerangu: rozrywka połączona z tańcem i śpiewem
Od teraz „Plac Zabaw Boomeranga” jest jeszcze bardziej angażujący dzięki nowemu bohaterowi. Do ekipy przyłącza się Boomiś, wdzięczna maskotka kanału. Uwielbia zabawę ruchową i śpiewająco zachęca najmłodszych, aby razem z nim ruszali się w takt muzyki. Opiekun dziecka może sam dostosować odtwarzanie utworu do potrzeb i nastawienia malucha. Piosenka „Zaśpiewaj z Boomisiem” jest emitowana na antenie stacji oraz dostępna na oficjalnym kanale YouTube stacji: https://youtu.be/luAY_tn2ktM
Przy okazji debiutu nowej postaci, stacja udostępniła serię prostych ćwiczeń dla małych widzów, w formie scenariuszy aktywnych zabaw. Materiały, opracowane we współpracy ze „Światem Przedszkolanki”, przygotowano w wersji dla rodziców i opiekunów przedszkolnych. Są dostępne pod linkiem: http://swiatprzedszkolanki.pl/wp-content/uploads/2020/12/Zatancz-i-zaspiewaj-z-Boomisiem.pdf
Ulubieńcy dzieci? Potwierdzają to badania!
Do najfajniejszych zwierzaków, w opinii dzieci, należą kolejno psy, koty i króliki – potwierdzają to badania przeprowadzone przez WarnerMedia*. Nic dziwnego, że „Plac Zabaw Boomeranga” jest tak chętnie oglądany przez maluchów. Badanie mówi także o ulubionych sposobach spędzania czasu, wśród których przodują aktywności na świeżym powietrzu (80%), zabawa (70%), a także oglądanie telewizji (35%).
*Ankieta wielokrotnego wyboru przeprowadzona została przez WarnerMedia. Grupę badawczą w Polsce stanowiło 300 dzieci w wieku 4-7 lat w równej reprezentacji wieku oraz płci, a także ich rodzice.
Boomerang zaprasza do zabawy z Boomisiem i oglądania cyklu „Plac Zabaw Boomeranga”. Emisja seriali animowanych w ramach „Placu Zabaw Boomeranga” codziennie o 9:00 i 17:00.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.