Komunikaty PR

Fundacja Medicover "zdrowo zajęta" w 2023 r. – premiera raportu z działalności

2024-06-12  |  11:00

Medicover prezentuje Raport Roczny z działalności Fundacji Medicover w Polsce i stowarzyszenia charytatywnego Asociația Medicover w Rumunii w 2023 roku. Ponad 100 różnych projektów, 550 zaangażowanych wolontariuszy, 110 tys. dzieci uczestniczących w programach – tak można podsumować miniony rok dla Fundacji.

Fundacja Medicover jest organizacją pożytku publicznego (OPP). Powstała w 2007 roku z inicjatywy Medicover, by realizować społeczną misję firmy w obszarze zdrowia i profilaktyki zdrowotnej oraz pomagać potrzebującym. Działalność Fundacji opiera się na globalnym doświadczeniu i wiedzy Medicover z zakresu medycyny oraz zdrowia publicznego, a jednocześnie stanowi uzupełnienie działalności firmy oraz angażuje i integruje pracowników w realizacji wspólnych celów.

Głównym celem Fundacji Medicover jest promowanie zdrowego stylu życia, szczególnie poprzez nowe technologie wdrażane do szkół oraz pracę z dziećmi, kształtowanie prozdrowotnych postaw, promocja profilaktyki.

W 2023 r. Fundacja Medicover zrealizowała ponad 100 różnych projektów realizowanych w Polsce, Rumunii i Ukrainie. Beneficjentami działań ponad pół tysiąca wolontariuszy było ponad 110 tysięcy dzieci.

Wśród kluczowych inicjatyw Fundacji były m.in.:  

  • rozwój cyfryzacji medycyny szkolnej (Elektroniczny System Medycyny Szkolnej – ESMS),

  • ​gotowe i bezpłatne innowacyjne lekcje WF z wirtualnym trenerem ​(FitSchool),

  • programy profilaktyczne dla samorządów,

  • edukacja zdrowotna (m.in.: akcja dla dzieci "Odżywianie dla Superbohaterów", Program Profilaktyki Cukrzycy i Chorób Cywilizacyjnych – organizowane w Rumunii).

  • liczne akcje charytatywne i ponad 100 dni przepracowanych przez wolontariuszy w Polsce.

Fundacja Medicover od wielu lat jest siłą napędową tworzenia i realizacji – zakrojonych na szeroką skalę – programów zdrowia publicznego, skupionych na potrzebach dzieci, dorosłych i rodzin. U podstaw naszej działalności leży innowacyjność, w tym – wdrażanie także poza Polską interaktywnych narzędzi informatycznych dla samorządów i szkół. Nasz program „FitSchool” zmienia sposób postrzegania aktywności fizycznej w pierwszych latach szkoły podstawowej, a dzięki systemowi „ESMS” jesteśmy ekspertami w zakresie nowoczesnych badań przesiewowych dla uczniów. Mimo że skupiamy się na innowacjach, nigdy nie zapominamy o potrzebach społeczności wokół nas. Poświęcenie, wiedza i pasja naszych wolontariuszy są prawdziwą podporą naszej organizacji, bezcenną dla realizacji jej misji. Dziękujemy za to nieustające wsparcie, czyniące naszą pracę tak skuteczną

– komentuje Marcin Radziwiłł, Prezes Zarządu Fundacji Medicover.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.