Galeria Bronowice laureatem plebiscytu „Miejsce Przyjazne Rodzinom z Dziećmi”

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Galeria Bronowice po raz kolejny została laureatem plebiscytu „Miejsce Przyjazne Rodzinom z Dziećmi”, organizowanego przez Urząd Miasta Krakowa. Podczas przyznania certyfikatu krakowskiemu centrum handlowemu brano pod uwagę jego codzienną działalność, prorodzinne rozwiązania, oraz zaspokajanie potrzeb tak wymagających klientów, jakimi niewątpliwie są rodziny z dziećmi. W tym roku, ze względu na pandemię COVID-19, kapituła konkursowa brała również pod uwagę kwestię bezpieczeństwa i dostosowanie obiektu do aktualnie obowiązujących norm i przepisów sanitarnych.
- Cieszy nas, że po raz kolejny Galeria Bronowice dołączyła do zaszczytnego grona miejsc przyjaznych rodzinom z dziećmi. Od początku istnienia dbamy o komfort rodziców z małymi dziećmi, a także rozrywkę dla najmłodszych. Teraz jednak, w związku obecną sytuacją epidemiczną w naszym kraju, najważniejszą dla nas kwestią jest bezpieczeństwo odwiedzających nas rodzin - mówi Aleksandra Rzońca, Dyrektor Galerii Bronowice.
Obiekt przystosowany jest do komfortowego robienia zakupów i spędzania czasu wolnego z dziećmi. Można tu bez problemu przejść z wózkami po szerokich alejkach pasażu, a na rodziców z dziećmi w centrum handlowym czeka wiele atrakcji. Najmłodsi mogą korzystać na terenie obiektu z szerokiej oferty edukacyjnej, kulturalnej czy rozrywkowej. Znajduje się tu Kreatywna Planeta, Kreatywna Stefa Gier, plac zabaw, interaktywna strefa przed Auchan oraz karuzela. Ponadto w Punkcie Info można odebrać do swoich pociech opaski niezgubki, na których w razie potrzeby można znaleźć informacje kontaktowe do rodziców.
Plebiscyt „Miejsce Przyjazne Rodzinom z Dziećmi” promuje rozwiązania, które odpowiadają na potrzeby krakowskich rodzin z dziećmi w różnym wieku. Realizowany jest w ramach kampanii „Kraków stawia na rodzinę”, objętej honorowym patronatem prezydenta Krakowa.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.