Galeria Bronowice laureatem plebiscytu „Miejsce Przyjazne Rodzinom z Dziećmi”

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Galeria Bronowice po raz kolejny została laureatem plebiscytu „Miejsce Przyjazne Rodzinom z Dziećmi”, organizowanego przez Urząd Miasta Krakowa. Podczas przyznania certyfikatu krakowskiemu centrum handlowemu brano pod uwagę jego codzienną działalność, prorodzinne rozwiązania, oraz zaspokajanie potrzeb tak wymagających klientów, jakimi niewątpliwie są rodziny z dziećmi. W tym roku, ze względu na pandemię COVID-19, kapituła konkursowa brała również pod uwagę kwestię bezpieczeństwa i dostosowanie obiektu do aktualnie obowiązujących norm i przepisów sanitarnych.
- Cieszy nas, że po raz kolejny Galeria Bronowice dołączyła do zaszczytnego grona miejsc przyjaznych rodzinom z dziećmi. Od początku istnienia dbamy o komfort rodziców z małymi dziećmi, a także rozrywkę dla najmłodszych. Teraz jednak, w związku obecną sytuacją epidemiczną w naszym kraju, najważniejszą dla nas kwestią jest bezpieczeństwo odwiedzających nas rodzin - mówi Aleksandra Rzońca, Dyrektor Galerii Bronowice.
Obiekt przystosowany jest do komfortowego robienia zakupów i spędzania czasu wolnego z dziećmi. Można tu bez problemu przejść z wózkami po szerokich alejkach pasażu, a na rodziców z dziećmi w centrum handlowym czeka wiele atrakcji. Najmłodsi mogą korzystać na terenie obiektu z szerokiej oferty edukacyjnej, kulturalnej czy rozrywkowej. Znajduje się tu Kreatywna Planeta, Kreatywna Stefa Gier, plac zabaw, interaktywna strefa przed Auchan oraz karuzela. Ponadto w Punkcie Info można odebrać do swoich pociech opaski niezgubki, na których w razie potrzeby można znaleźć informacje kontaktowe do rodziców.
Plebiscyt „Miejsce Przyjazne Rodzinom z Dziećmi” promuje rozwiązania, które odpowiadają na potrzeby krakowskich rodzin z dziećmi w różnym wieku. Realizowany jest w ramach kampanii „Kraków stawia na rodzinę”, objętej honorowym patronatem prezydenta Krakowa.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.